Caralia awards 2010 ~ tulokset

Yleinen ilmoitustaulu. Täällä ilmoitetaan tärkeistä ja ajankohtaisista asioista, joten alueen lukeminen on tärkeää silloin kun uusia viestejä näkyy.

Caralia awards 2010 ~ tulokset

ViestiKirjoittaja Maikku » 25. Huhti 2011 20:14

Noniin, että nyt on sitten tulokset laskettu ja voittajille kuvaset taiteiltu. Pitemmittä puheitta julkistetaan voittajat:

VUODEN 2010 USKOLLISIN: BELSHET STONEHEAD
Kuva

VUODEN 2010 PELOTTAVIN: JOKERI
Kuva

VUODEN 2010 YSTÄVÄLLISIN: GAMETTE
Kuva

VUODEN 2010 KOVAPÄISIN: KATRINA
Kuva

VUODEN 2010 ILOPILLERI: LLEA
Kuva

VUODEN 2010 ERAKKO: MERIMIELI
Kuva

VUODEN 2010 NAISTENMIES: JAY JAY/size]
Kuva

[size=85]VUODEN 2010 JUOPPO: DARK IRIS

Kuva

VUODEN 2010 PARI: VALENTINO ISÄN POIKA & MYSTIQUE
Kuva

VUODEN 2010 KUMMALLISIN: OSCURA FRECCIA
Kuva

VUODEN 2010 VARSA: RAVEN
Kuva

VUODEN 2010 UUSAVUTTOMIN: SADETANSSIJA
Kuva

VUODEN 2010 VALEHTELIJA: MYSTIQUE
Kuva

VUODEN 2010 LAUMALAINEN: BELSHED STONEHEAD
Kuva

VUODEN 2010 SALAPERÄISIN: SALEM
Kuva

Ja kaikki onnelliset "voittajat" saavat pitää kiitospuheensa. Myös kohisevat kommentit, onnittelut ja muu vastaava sallittua.

EDIT Mintzu teki Uskollisimman, Pelottavimman, Valehtelijan, Varsan, Ystävällisimmän, Uskollisimman, Uusavuttomimman ja Kovapäisimmän läpyskät, loput teki sitten Maikku.
    - Mintzu
Maikku

Re: Caralia awards 2010 ~ tulokset

ViestiKirjoittaja feiarth » 25. Huhti 2011 20:23

Onpas söpöisiä plakaatteja ^^ !
ONNEA KAIKILLE VOITTAJILLE!

Minä tahtoisin nyt kuitenkin tiedustella, onko vuoden kovapäisimmälle ja ilopillerille katsottu niitä seuraavaksi eniten ääniä saaneita? Nääs kun se kaZ ei enää messissä ole. Tietysti hän oli mukana vielä äänestyksen aikaan ja on ilman muuta reilua antaa voittopalkinnot hänelle, mutta olisi kiva tietää niistäkin nimetyimmät tämänhetkisistä hahmoista (: Jaaaaaaa tietysti tahtoisin kuulla kaikista top 3:t, koska olen utelias ^^
feiarth

ViestiKirjoittaja Sussu » 25. Huhti 2011 20:43

Top 3 olis kieltämättä ihan kiva. (;

Mut apua, Jayko naistenmies? Ei kai sentään. Ei ikinä. Ei mitään sinne päinkäänkään.. o__o
Ei vaan ihan hirmuisen iso kiitos ja hali kaikille äänestäjille! ♥

Kieltämättä noi läpyskät on oikein kivoja kaikki. 8) Sekä tietysti onnittelut kaikille, jotka tuollaisen palkinnon hahmolleen sai - varsinkin niille, jotka onnistui useammankin itselleen kalastelemaan. En muista oikeastaan yhtään, ketä itse mihinkin äänestin, muttatuotanoin. : D
Nyt mulla on kyllä melkoinen aivolagi päällä ja unohdan koko ajan, mitä oli tarkoitus sanoa.

Kiitos. o/
Sussu

ViestiKirjoittaja Maikku » 25. Huhti 2011 21:17

Top 3 listoja en rupea väkertelemään, sillä äänestäjiä oli kahdeksan ja kaikki eivät edes vastanneet kaikkiin kategiroihin. Pelkästään jo voittajien kanssa oli ongelmia kun kaikki olivat äänestäneet tuossa salaperäisimmässäkin jokainen eri hevosta, niin jouduttiin sigin kanssa arpomaan aika pitkälle. Top 3 ei onnistu sen takia, että luultavasti tulisi paljon jaettuja 2. sijoja. Enkä minä ainakaan ole halukas väkertelemään sellaisia. Enkä näe siinä mitään ideaa.

Ja noiden kahden tittelit meni kyllä niin varmasti noille, että voinhan mä sitten arpoa niille ne kakkossijat, kun kerran ykköspallille tulleet on caraliasta häippässyt. Eli siis näin ollen:
2. Kovapäisin: Benjamin, Hydra, Afgeleopen Zoe ja Mystigué kaikilla yksi ääni. Arvottaisiinko tästä nyt, miten ois?
2. Ilopillerit: Pioche, Nunatak, Rosmarie ja Shining. Arvotaanko näistäkin?

Ymmärtänette mitä tarkoitan ja etenkin kun äänestysmäärä oli pieni ja äänestäjät erimieltä.

EDIT:// Anteeksi, äänestäjiä olikin huimat yhdeksän.
Maikku

ViestiKirjoittaja Mintzu » 25. Huhti 2011 21:43

Minun mielestäni top 3-listoja ei tarvitsisi laittaa, koska äänestäjiä oli niin vähän ja ne äänet tosiaan jakautuisivat aika hölmösti osittain... Ensi vuonna kaikki sitten äänestävät (ja kaikkia kategorioita), okei? >>8)

En tiennyt Salemin saavan läpyskää, saatika Ravenin, kiitoksia kaikille äänestäneille ihan tuhottomasti! En osannut kumpaakaan odottaa itselleni, joten kiitos tästä kunniasta! <3

Läpyskät saa muuten lisätä hahmosivuille!

edit//Kertokaahan mielipiteitänne tosiaan noista läpysköistä, minä ja Maikku arvostamme rakentavaa palautetta kovasti 8)
Mintzu

ViestiKirjoittaja Sussu » 25. Huhti 2011 21:48

YHDEKSÄN? :''D Hämmentävää. Okei, ehkei sittenkään niitä top kolmosia.
Mutta joo, noihin pariin kategoriaan vois tosiaan arpoa kakkossijat.
Sussu

ViestiKirjoittaja feiarth » 25. Huhti 2011 21:51

Ssussu kirjoitti:YHDEKSÄN? :''D Hämmentävää. Okei, ehkei sittenkään niitä top kolmosia.
Mutta joo, noihin pariin kategoriaan vois tosiaan arpoa kakkossijat.

Heh. Vilkasta, kieltämättä. Ehkäpä tosiaan jätetään ne top kolmoset vaikka.. ensi vuoteen : D Kaipa nuo voi arpoa, vaikka toisaalta.. en mä oikein tiedä onko siinäkään sitten loppujen lopuksi mitään järkeä..
feiarth

ViestiKirjoittaja Sasha » 25. Huhti 2011 21:55

Oii kuinka ihania ovatkaan nuo palkintokuvaset! Todella taidokkaita. Anteeksi lyhyt kommennttini, mutta ei kyllä ole oikein muuta sanomista, kun en itse äänestykseen osallistunut, sillä rantauduinhan Caraliaan vasta tämän vuoden puolella:) Vaikuttaisvat menneen oikeisiin osoitteisiin nuo tittelit, jos minulla pienintäkään käsitystä asiasta on.
Sasha

ViestiKirjoittaja kujakettu » 25. Huhti 2011 22:15

Heh, Iris kiittää läpyskästään, lollahdin vähän kun näin kyseisen lappusen. xD Ihanaa. Voin laittaa ylpeänä kyseisen kuvan Irisin sivuille. Hehee.
Valloittavia kuvasia kaikki ja hyviin osoitteisiin näyttänyt menevän. Ensi vuonna ehdottomasti lisää sitä äänestysporukkaa! 8)
kujakettu

ViestiKirjoittaja werucchi » 25. Huhti 2011 22:18

Ihania läpysköitä 8) Värikkäitä ja mukavia ja iloisia ja silleen! 8D Osista läpysköistä jäi kuitenkin vähän kaipaamaan sitä kuvaa, mutta hyviä ne on noinkin.

Mutta siis että vain yhdeksän? o____o teitähän oli äänestyksen aikaan jotain kolmekymmentä vai olenko minä väärin ymmärtänyt... Ihmiset, ei noin saa tehdä! D8 Nyt ketuttaa, kun en liittynyt aikaisemmin päästäkseni itse äänestämään... 8(

Mutta onnittelut kuitenkin kaikille voittajille. <3
werucchi

ViestiKirjoittaja Enkelikello » 26. Huhti 2011 16:22

Ohhoh, uskollisinta ja laumalaista ja erakkoa näyttäisi kaartiini kuuluvan o_o
Kiitän toki tässä äänestäneitä, varsinkin Stone varmaan ilahtuu tuollaisista nimityksistä~

Hmm niin se äänestys tosiaan jäi minultakin. Yritin kyllä, montakin kertaa. Mutta lopulta en sitten jotenkin saanut mitään aikaiseksi tajutessani epätoivoisena, että en ihan oikeasti ole seurannut enää hahmojen pelejä niin ahkerasti että osaisin muodostaa mitään eheää kuvaa niistä pelkästään sivujen perusteella ja ja ja sitten aika menikin jo umpeen 8<

Mmutta aivan, todella hienoja plakaatteja on tehty ja sopivan kokoisia sivuillekin lisättäväksi~

Hmmm, haluaisin vielä vaivata sen verran tosin Maikkua ja Sigiä että kyselisin tuosta onko muita ehdotuksia vuoden erakoksi tullut? Merimieli nimittäin poistuu pian hahmoistani ja olisi sinänsä sääli jos tuo titteli menisi siinä kohtaa hukkaan. Tietty minä sen säilytän mutta niin... Tietty sen voi noinkin jättää mikäli tilanne vähäisen äänestäjämäärän vuoksi oli tässäkin kohdin suunnilleen sama.
Enkelikello

ViestiKirjoittaja Sasu » 26. Huhti 2011 21:07

Aww, söpöjä ovat nuo läpyskät. :3 Gem kiittää kovasti siitä että sai ystävällisimmän tittelin, Feci on valitettavasti liian aineissa saapuakseen paikalle pitämään kiitospuhetta kyseenalaisesta tittelistään. :'D

Mmöh. Pakko myöntää, että minäkin feilasin äänestyksen. :F Se vain... meni ohi. :'D No hei, aina on seuraava vuosi. ;D Anyway, kiitokset! ^^
Since 07.09.2006
~ Gamette .:. Ciervo .:. Oscura Freccia .:. Megami .:. Orion ~
Avan piirroksesta kiitos Mwjanille, muokkauksesta kiitos Nipsulle!
Sasu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Jaksu » 29. Huhti 2011 22:05

Ohoh, minä sain näinkin monta titteliä hahmoilleni :o Olen todella otettu, ja ISOT kiitokset tästä kuuluu tietysti kaikille, jotka äänestivät hahmojani. Kiitoskiitoskiitos <3
Paljon onnea myös muille pelaajille ja hahmoille, jotka saivat titteleitä!

Ja pakkohan näitä läpysköitä on kehaista - kaikki ovat oikein ihania ja hienosti tehtyjä, oli kyllä hyvä idea tehtä tällaiset :D

... Säälittää tosin Mylli parka, kun se leimattiin nyt tälläkin tavoin vuoden valehtelijaksi :'D Eeh. No, minkäs teet. Ja ihanaa, kun Mysti ja Vallu äänestettiin vuoden pariksi :')
Pitääkin lisätä nämä kuvat hahmojen esittelyihin, kunhan niitä seuraavan kerran päivittelen!
Jaksu

Paluu Infoa!