No sad face, ok?

Rannan hiekka on hyvin hienojakoista ja pehmeää. Vesi on vilpoista, ja siinä on hyvä vilvoitella, mutta kannattaa varoa vedessä joskus seilailevia petoja tai voimakkaita virtauksia. Talvisin veden pinta on umpijäässä, eikä sitä saa murrettua kovin helposti.

Re: No sad face, ok?

ViestiKirjoittaja Zarroc » 13. Kesä 2014 13:13

"Olet", hymähdin vastaukseksi tammalle ja hymyilinkin vähän päälle. Ehkä vähän enemmän ja vähän leveämmin kuin normaalisti.
Kairi oli vielä hetken hiljaa, kunnes hän kysyi lupaa lähteä tutkimaan saarta. Naurahdin hänen innostukselleen kevyesti, nyökäten luvan antaen.
"Mene, mene ja ole varovainen." Huikkasin vielä hänen peräänsä ja katsoin kuinka tamma ravasi pois luotani.

Kun hänen selkäänsä ei enää näkynyt, minä huokaisin hiljaa, kääntyen pois vesirajasta. Minulla ei ollut oikeastaan mitään tekemistä, mutta olisi kai pakko palata sisemmäksi saarta. Lähteä etsimään jotain, mikä taas hetkeksi veisi ajatuksia pois.
Harvoin minä halusin pelkästään unohtaa, mutta lähiaikoina oli jälleen alkanut tuntua siltä, että joskus olisi pakko. Johtajuus painoi harteillani kovempaa kuin koskaan, eikä se ollut pelkästään oman mielikuvitukseni tuotosta.

Otin muutaman askeleen eteenpäin rauhallista tahtia, kohottaen kohta vauhtini raville. Kun olin päässyt pois upottavasta hiekasta, nostin ensin hitaan laukan, joka kuitenkin koveni lähes huomaamattani. Nykyään minulla ei ollut enää ikinä kiire eikä ystävää, jonka kanssa laukata metsässä.
Minun oli tehtävä sekin yksin.

RAGENAN POISTUU.
kiitokset!
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"