On my way.

Rannan hiekka on hyvin hienojakoista ja pehmeää. Vesi on vilpoista, ja siinä on hyvä vilvoitella, mutta kannattaa varoa vedessä joskus seilailevia petoja tai voimakkaita virtauksia. Talvisin veden pinta on umpijäässä, eikä sitä saa murrettua kovin helposti.

On my way.

ViestiKirjoittaja Siuri » 12. Heinä 2011 00:26

[rantautumispeli~]

Taivaanvaeltaja

Osasin aavistaa tämän. Jokin sisälläni sanoi kaiken järjestyvän, niin myös kävi. Tiesin, ettei tämä voisi loppua näin, nythän kaikki vasta alkaa.

Asioita joista olin varma. Ei, asioita, jotka aavistin. Kuudes aistini kertoi nämä minulle maatessani viileällä hiekalla. Aallot löivät mereltä päin ja puolikas kuu hohti taivaalla. Oli keskiyö.
Tuuli paiskoi hietikon toisella puolella kasvavia puita kohti sisämaata. En nähnyt niitä, mutta kuulin, kuinka ne kallistuivat tuulen mukana. Avasin kuitenkin pian silmäni hengittäen yhä raskaasti. Merimatka ei ollut pitkä, mutta uuvuttava. Kaikki kävi niin nopeasti.
Nousin varovasti haparoiden jaloilleni. Edessäni aukeni suurelta näyttävä lehtimetsä. Molemmilla puolillani jatkui ranta varmaan monia kilometrejä. Koko paikka näytti niin erilaiselta, päivännäöllä varmasti vielä enemmän.
Missähän olen?

Seisoin paikoillani pitkään vain odottaen. Odotin jonkinlaista merkkiä, joka kertoisi minulle, mitä minun tulisi tehdä. Pitäisikö minun lähteä juoksemaan päättömästi keskelle metsää vai kiertää se rannan kautta? Jospa jossain täällä olisi talli lähistöllä? Hevosia? Ystäviä? Jotain, johon tukeutua.
En pystynyt enää seisomaan paikoillani. Uteliaisuus vei järjen ja muut, joten lähdin kävelemään eteenpäin metsään.

Viileä rantahiekka loppui pian, ja edessäni oli kaksi suurta puuta. Katsoin niitä hetken ja lähdin sitten kävelemään niiden välistä sisälle metsään. En kyennyt edes ajattelemaan seurauksia tai vaaroja, mitä tällä mantereella voisi olla, kuljin vain vaistojeni varassa.
Kaksi lehtipuuta alkoivat jäädä taakseni kävellessäni synkässä metsässä. Edes puolikuu ei saanut valaistua tietäni, mutta jatkoin siitä huolimatta matkaani eteenpäin varovasti. Tiesin kaiken järjestyvän.

Aika kului hitaasti. Silmäni alkoivat painua kiinni jo väkisin, enkä pystynyt estämään niitä. Yritin hahmottaa kuunvalossa jotain suojaisaa, mutta mitään ei näkynyt. Niinpä pysähdyin paikoilleni ja kävin maahan makaamaan.
Tänä yönä ei tapahtuisi mitään, ei varmasti.
Painoin silmäni kiinni ja nukahdin.

Peli päättyy.
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Paluu Merenranta