Plant your hope with good seeds [Laumakokous]

Sademetsien aluskasvillisuus on erittäin tiheähköä, jonka takia siellä on vaikeahko liikkua. Tiheä kasvillisuus kuitenkin takaa sen, että sieltä löytyy vaikka minkälaisia piilopaikkoja piiloutumista varten, jos jollakin on aivan hengenhätä. Piilopaikat ovat kuitenkin hevosille osaksi myös vaaraksi, sillä monenlaiset pedot pääsevät piiloutumaan niiden varjoon.

Re: Plant your hope with good seeds [Laumakokous]

ViestiKirjoittaja Sasu » 15. Helmi 2014 15:25

Gamette

Vastaan Mästaren kiitokseen lämpimällä hymyllä.
"Näkemiin", huikkaan hänen lähtiessään, ja siirrän sitten huomioni tummaan siroon tammaan, jota en myöskään muista nähneeni aiemmin. Hän vaikuttaa kovin aralta tulemaan luokseni, mutta odottelen kaikessa rauhassa. Kun hän sitten kertoo asiansa, nyökkään hymyillen.
"Sonya, siis?" varmistan kuulleeni oikein.
"Hauska tutustua, ja tervetuloa laumaan", totean hymyssä suin. "Ovatko metsäponien rajat sinulle yhtään tuttuja?"
En minä nyt oleta, että Sonya osaisi joka ikisen kiven ja kannon ulkoa, mutta jos hän olisi vaikka saapunut ihan vähän aikaa sitten, niin voisin minä jotain yleisiä ohjeita hänelle antaa.
Since 07.09.2006
~ Gamette .:. Ciervo .:. Oscura Freccia .:. Megami .:. Orion ~
Avan piirroksesta kiitos Mwjanille, muokkauksesta kiitos Nipsulle!
Sasu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Wohweli » 16. Helmi 2014 00:51

Tummanruunikko tuntee olonsa yhä hieman hankalaksi metsäponien johtajattaren edessä, mutta tämän toistaessa hänen nimensä hieman kysyvän laatuisesti huomaa Sonya rohkaistuvansa nyökkäämään selväeleisesti. Kyllä, Gamette oli kuullut hänen nimensä aivan oikein.

Piirtokasvo odottaa maltillisesti, kun johtajatar ilmoittaa hänet tervetulleeksi, edes riemukkaalta hymyltä eivät voi arabialaisen kasvot välttyä vaan se levittyy nopealla vauhdilla suupielien lomaan.
"Kiitos suuresti! Tämä merkitsee minulle paljon," Sonya saa sanottua jo reipastuneemmalla äänellä, myös katse uskaltaa viimein viivähtää tähtiotsaisen johtajattaren ruskeissa silmissä. Gameten kysymys rajoissa saa Sonyan jälleen taittamaan päätään nyökkäykseen.
"Olen perehtynyt niihin hyvin ja uskon osaavani pysyä oikealla alueella," tumma lausahti itsevarmasti, vaikka tuskin oli edes itse varma aikoisiki noudattaa tätä lupaustaan. Ainakin muut Caralian asukkaat olivat jatkuvasti todistelleet sitä miten kevyesti rajoihin todellisuudessa suhtauduttiin, vaikka lienihän sekin olevan aika henkilökohtaista. Sonyalle homma tuskin tulisi olemaan aivan liian justiinsa, mutta harmia hän ei tahtoisi tuottaa. Kyllä jonkinlainen ylpeys ja johtajattaren luotto olisi säilytettävä.

"Minä tästä varmaan jatkan jo matkaani, kiitokset vielä Gamette," ruskasilmä sanahtaa, kun uskoo homman olevan jo kyllin pulkassa.
"Näkemiin," tamma toivottaa johtajattarelleen ja lähtee sitten askeltamaan sademetsän tarjoamaa polkua pitkin.

SONYA POISTUU.
Wohweli

ViestiKirjoittaja Sasu » 16. Helmi 2014 17:09

Gamette

Sonyan hymy on tarttuvaa laatua, ja omatkin suupieleni nousevat vielä asteen verran ylöspäin.
"Ilo saada sinut metsäponien jäseneksi", vastaan hänelle. Rajatkin ovat kuulemma tummanruunikolla hallussa, ja tämän äänensävy kuulostaa jo paljon reippaammalta.
"Erinomaista", vastaan Sonyalle hymyillen. Tokihan minä kaikille uusille liittyjille olen valmis näyttämään rajoja, mutta se on aina oma, aikaavievä prosessinsa. Nytkin minun pitäisi tavata Délle viimeistään ennen kuin aurinko huomenna laskee, ja mitä aikaisemmin voin olla odottamassa kohtaamispaikallamme, sen parempi.

Sonyan alkaessa tehdä lähtöä nyökkään.
"Näkemiin", vastaan hänelle ja katson hetken tamman perään tämän kävellessä. Siirtäessäni katseeni takaisin aukealle totean, että melkein kaikki ovat jo menneet. Aukion laidalla seisoo kaksi vanhempaa tammaa juttelemassa, mahdollisesti vaihtamassa kuulumisia, mutta hekin ovat juuri lähdössä tasangolle päin. Kumpikin vielä nyökkää minulle, ja minä vastaan nyökkäykseen hymyillen. Pian heidänkin juttelunsa äänet häipyvät sademetsän taustahälyyn, ja olen täysin yksin.
Katsahdan sademetsälle normaalia kaatosadetta enteilevälle taivaalle ja lähden verkkaisin askelin kohti minun ja Déllen tapaamispaikkaa.

Gamette poistuu.
KOKOUS PÄÄTTYY.
Since 07.09.2006
~ Gamette .:. Ciervo .:. Oscura Freccia .:. Megami .:. Orion ~
Avan piirroksesta kiitos Mwjanille, muokkauksesta kiitos Nipsulle!
Sasu
Caralian covis

Edellinen

Paluu Sademetsä