Gates of loneliness.

Sademetsien aluskasvillisuus on erittäin tiheähköä, jonka takia siellä on vaikeahko liikkua. Tiheä kasvillisuus kuitenkin takaa sen, että sieltä löytyy vaikka minkälaisia piilopaikkoja piiloutumista varten, jos jollakin on aivan hengenhätä. Piilopaikat ovat kuitenkin hevosille osaksi myös vaaraksi, sillä monenlaiset pedot pääsevät piiloutumaan niiden varjoon.

Gates of loneliness.

ViestiKirjoittaja Siuri » 17. Heinä 2010 13:48

Thalassa (yksinpeli)

Päässä sumenee..

Heräilen pikkuhiljaa siristellen silmiäni. Päätä särkee, ja eilisestä ei ole muistikuvaa. Avaan silmäni varovasti yrittäen muistella eilistä.
Lawless! Ori oli jättänyt minut yksin luonnon armoille. Ei saattanut edes omalle alueelleni.
Kääntelen päätäni ympäriinsä. Eilinen baari on hävinnyt. Ympärillä näkyy vain metsää, eikä mitään tavallista. Paljon erisävyistä vihreää, kasveja, SUURIA kasveja.
Missä olen?

Yritän varovasti saada jalkani suoriksi. Tärisen. Ei ole helppoa, ties kuinka kauan olen harhaillut yksin metsässä. Ja kaiken huipuksi en edes tiedä paikkaa, jossa olen!
Aurinko sattuu silmiini. Johtuneeko sitten eilisestä juomasta, vai mistä, mutta ei ole mitenkään hyvä olo. Muistikuvat palaavat pätkinä päähäni.

Saavuin merta pitkin tänne. Ori herätteli minut, ja lähti saattamaan minua pois rannalta. Saavuimme baariin, ja ori ei suostunut viemään minua aavikkoponien alueelle. AUTIOLLE alueelle. Niin, niin se oli. Aavikkoponien alue olisi autio, hevoseton.. Mutta ei täälläkään näytä olevan kovin hevosia.
Ori tilasi minulle juoman, otti itselleenkin, ja suutuin sille. Totta, olin siis suuttunut orille, ja lähtenyt harhailemaan pois. Ori oli varmaan jättänyt minut yksin tänne.

Caralia! Se oli tämän paikan nimi!
Hymyilen hieman itsekseni. Harva olisi tuon baarin jälkeen enää muistanut mitään.
Astun muutaman kipeän askelen. Se todella tekee hieman kipeää, mutta nyt ei ole aika murehtia siitä.
"Hei?" huudan melko kovaa.
"Onko täällä ketään?"

Metsä kaikuu. Muutama lintu lehahtaa lentoon minun huutaessani, mutta pian koko metsä on taas hiljainen. Kääntelen korviani yrittäen etsiä jotain ääniä, mutta turhaan.
Yksin suuressa metsässä.
Katson varovasti ympärilleni, mutten näe mitään, enkä ketään. Missä kaikki ovat? Ja missä itse olen?

Luovutan. Metsä on autio. Täysin.
Lähden kävelemään hieman reippaammin kivusta huolimatta. Suunta minne menen, on vieras. En välitä, etsin aavikkoponit, tapahtuu mitä hyvänsä.

Thala poistuu.
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Paluu Sademetsä