My fall will be for you

Sademetsien aluskasvillisuus on erittäin tiheähköä, jonka takia siellä on vaikeahko liikkua. Tiheä kasvillisuus kuitenkin takaa sen, että sieltä löytyy vaikka minkälaisia piilopaikkoja piiloutumista varten, jos jollakin on aivan hengenhätä. Piilopaikat ovat kuitenkin hevosille osaksi myös vaaraksi, sillä monenlaiset pedot pääsevät piiloutumaan niiden varjoon.

Re: My fall will be for you

ViestiKirjoittaja Sasu » 02. Touko 2010 12:33

Ruunikko ei enää sano mitään, en sano minäkään. Eipä tässä enää ole pahemmin mitään sanottavaa, tehtäväni suru-uutisten kertojana on nyt täytetty, enkä voi puhua asioita paremmaksi, enhän edes tunne toista. Voisin hymyillä rohkaisevasti, mutta ei kannata enää, kun läsipää on jo kääntynyt pois, niinpä vain katselen kuinka tämä lähtee, en osaa oikeastaan sanoa miltä minusta itsestäni nyt tuntuu. Väsyttää, olen ehkä hieman apealla mielellä, mutta tiedän että pian tämäkin keskustelu on vain pieni varjon häivähdys muistissani. Tämä ei kuitenkaan loppujenlopuksi kosketa minua, enkä välttämättä tapaa ruunikkoa enää koskaan uudelleen. En usko, että hänkään välittää tavata minua, hänen muistoissaan olen vain metsäponien johtajatar, etäinen hahmo joka kertoi surullisia asioita. Mielessäni häilähtää ajatus, toivon ettei kovin moni tule näkemään minua vastaisuudessa pelkkänä johtajattarena, jonain ylempänä mahtina joka vaatii ansaitsematonta kunnioitusta osakseen.

Seison paikoillani vielä pitkään sen jälkeen, kun nuorikko, jonka nimeä en tajunnut kysyä, on kadonnut näkyvistäni. Vasta kun kova tuulenpuuska heilauttaa ylläni olevia puunlehtiä ja saa niille kerääntyneen veden ryöpsähtämään päälleni, jalkani irtoavat pikkuhiljaa maasta ja pääsen liikkeelle. Olen jo lähdössä kohti sademetsän keskustaa, mutta sitten tajuan tarvitsevani enemmän tilaa. Niinpä käännyn ympäri ja lähden astelemaan ensin hitaasti, sitten tahtiani nopeuttaen kohti merenrantaa. Nyt on juuri sellainen hetki, kun tekee hyvää vain seisoskella tuijottelemassa tyhjyyteen, antaa merituulen riepottaa ajatuksia sinne tänne.

Sademetsän laidalla askeleeni ovat jo keventyneet ja korvani ovat vastaanottavaisesti hörössä, aurinko on vielä korkealla.

Gamette poistuu.

[Kiitos sinullekin. ^^]
Since 07.09.2006
~ Gamette .:. Ciervo .:. Oscura Freccia .:. Megami .:. Orion ~
Avan piirroksesta kiitos Mwjanille, muokkauksesta kiitos Nipsulle!
Sasu
Caralian covis

Edellinen

Paluu Sademetsä