Welcome home [yksinpeli]

Rannan hiekka on hyvin hienojakoista ja pehmeää. Vesi on vilpoista, ja siinä on hyvä vilvoitella, mutta kannattaa varoa vedessä joskus seilailevia petoja tai voimakkaita virtauksia. Talvisin veden pinta on umpijäässä, eikä sitä saa murrettua kovin helposti.

Welcome home [yksinpeli]

ViestiKirjoittaja kujakettu » 23. Kesä 2012 20:26

DEIRDRA

Onpa täällä kertakaikkisen pimeää.
Eikun hetkonen nyt... minullahan taitaa olla silmät kiinni. Jos vaikka avaisin ne ennen kuin väitän mitään sen lopullisempaa.
No pirhana, pimeää täällä on vieläkin.

Vedän pari kertaa syvään henkeä. Niin, ennen kuin tajuan että korvani on täynnä hiekkaa. Vähän turhautuneesti hymähtäen käännyn kyljeltä mahalleni, jalkojeni päälle ja ravistan päätäni. Juu, ei mikään miellyttävä tuntemus tosiaankaan. Ja nyt yskittääkin...
Vettä keuhkoissa ja hiekkaa korvissa, voi apua.
Ennen kuin tajuankaan niin hihitän itsekseni, se kuulostaa niin tyhmältä.
No niin, voisin vaikka koota itseni.
Missäs minä mahdankaan olla?

Pimeää täällä on, on tosiaan, sen huomaa tyhmäkin. Näin kun silmät ovat vähän tottuneet, niin kyllähän tämä kesäyö kuitenkin näyttää olevan, eikä ollenkaan niin pimeä kuin äkkiseltään tuntui. Muutama kalvakka tähti kyllä näkyy siltikin.
Ja tuossa on meri, niin muistan myös kuinka lähdin. Aivan niin. Sen jälkeen kun.. kun hän kuoli.
Tuossa se kuohuu. Yllättävää kyllä, olen näemmä myös hengissä. Tai siis, enpä minä oloani kovin kuolleeksikaan tunne. Ja olen varma että hän olisi täällä minun kanssani jos olisin.
Minun siis täytyy olla hengissä.
Ja tuolla näyttää levittäytyvän valtavan suuri tasanko. Jossain ihan horisontissa taitaa olla puitakin...
Tämä ei nyt kyllä kamalan paljon selvennä tilannetta. Aavaa maisemaa riittää näemmä kyllä, mutta onkohan täällä ihmisiä tai toisia hevosia..?
Toivon mukaan ei kovin verenhimoisia petoja ainakaan, koska minä en näin yöllä viitsi kyllä lähteä vielä paikkaa tutkimaankaan.
No, lopputulemaksi voisi kai sanoa että olen... jossain. Elossa, en ihan kamalassa kunnossa. Paljon luontoa.
Hyvä juttu.

Aamulla olisi aikaa tutkia.
Huokaisen hieman ja kierähdän takaisin kyljelleni.
Kunhan korva ei tällä kertaa tulisi hiekanmurusia täyteen.
Tsih.

DEIRDRA "poistuu".
kujakettu

Paluu Merenranta