Kansallinen katastrofi [spontaani laumakokous]

Kesäisin aavikolla on erittäin kuuma ja alueen ison koon takia sinne voi eksyä erittäinkin helposti. Aavikolta saattaa löytää helposti kaikenlaisia skorpioneja, kuka ties pari kameliakin saattaa joskus kävellä vastaan, mutta ne ovat todella harvassa tällä saarella. Talvisin aavikolle ei sada lunta, mutta alue viilenee jonkun verran. Suhteellisen kylmä siellä ei siltikään koskaan ole.

Re: Kansallinen katastrofi [spontaani laumakokous]

ViestiKirjoittaja Sigitius » 24. Tammi 2014 04:40

Käänsin katseeni minua lähestyvään Adoréen, joka oli seissyt ystävänsä kanssa lähettyvillä koko puheenvuoroni ajan. Hänen sanansa huvittivat minua, olinhan minä kokousta pitänyt ennenkin ja ollut useammassa, joten tiesin suunnilleen mitä kannattaisi sanoa. Olinhan nuoreen ikääni nähden kokenut ja nähnyt paljon, mitä moni vanhempikaan hevonen ei välttämättä koskaan kohtaisi elämässään.
Olin kuitenkin hyvilläni kuullessani, että punarautias tahtoi auttaa. En ollut aivan väärässä aiemmin tulkitessani hänen silmiensä katseen aidosti koko laumasta välittäväksi.
"Aioin tarkastaa laumamme alueen eteläosan niin pitkälle kuin pystyn etenemään. Sieltä suuntaan todennäköisesti myös tasangolle." vastasin ja käänsin katseeni hetkellisesti Hoeron suuntaan, sitten taas takaisin.
"Pyytäisin sinua muuten mukaani, mutta etelämpänä voi olla vaarallista enkä halua, että sinulle tapahtuu mitään joten menen mieluummin yksin." sanoin pahoittelevaan sävyyn, sillä en tosiaan halunnut ottaa ketään mukaani kulkiessani suoraan tulivuorta kohden. Halusin tarkistaa, että alue oli tyhjä.

[oli pakko valita vähän toinen suunta, että saa jonkun järjen sille miksi quu tulee eri suunnasta siihen cleo-peliin :D]
Tobias - aavikkohevonen
Quilla - aavikkohevonen
Sandi - laumaton

Too positive to be doubtful, too optimistic to be fearful and too determined to be defeated.
Sigitius
Backup-admin

ViestiKirjoittaja Rosadum » 24. Tammi 2014 18:42

Kuuntelin Quillaa hievahtamatta, sillä minusta tuntui, että jos nyt liikauttaisin edes korvaani, en pystyisi pysymään aloillani enää hetkeäkään. Parempi siis pysytellä vielä hetki näennäisen rauhallisena kuin pomppia ympäriinsä kuin sellainen kuminen pallo, jolla olin joskus nähnyt ihmislasten leikkivän.
Kaikki suklaapalominon puheessa oli järkevää, mutta minua huolestutti silti. Kuten hän itse sanoi, etelässä olisi vaarallista. Mieleni teki pyytää, ettei entinen johtajakaan lähtisi siihen suuntaan, mutta jonkun meistä oli pakko käydä sielläkin. Aina oli mahdollista, että joku laumalainen olisi loukkaantunut tai muuten jäänyt satimeen lähempänä tulivuorta, ja silloin Quillan apu olisi varmasti tervetullutta. Saattaisi sieltä löytyä myös Amon-Ra... tai ainakin jokin merkki hänestä.
Eli ei, en minä voinut pyytää Quillaa valitsemaan toista suuntaa.
"Siellä tosiaan voi olla vaarallista, joten... Ole varovainen, Quilla, jooko?" Huoli paistoi läpi silmieni ilmeestä, johon yritin tavoitella enemmän sellaista ymmärtäväistä, tyyntä sävyä. Tuntui hieman erikoiselta, vieläkin, puhutella entistä johtajaa, jonka vasta olin tavannut, näin tuttavallisesti. Ja toisaalta, en osannut ajatella mitään muutakaan tapaa puhua hevoselle, joka vaikutti mukavalta, josta voisi tulla ystäväni, ja joka oli lähdössä mahdollisesti hengenvaaralliselle tutkimusmatkalle kohti purkautuvaa tulivuorta.
Katsoin vielä hetken arvioiden Noaa, Quillaa ja muitakin lähellä seisoskelevia hevosia, ennen kuin nyökkäsin päättäväisesti.
"No niin. Onnea matkaan kaikki. Nähdään viimeistään neljän päivän päästä yhteismaalla."
Tämän sanottuani iskin kavioni syvälle hiekkaan, ja ponkaisin juoksuun, aloittaen vaellukseni kohti tasankoja.

Adorée poistuu.

[No niin, olisi aika laittaa peli pakettiin :)]
Menossa mukana:
Aavikkohevonen, aamuauringon lapsi Adorée
Tasankohevonen, varjona vierelläsi Makil
Metsäponi, sydämenmurskaaja Sado
Seuranhaku ~ Aikajanat
Rosadum
Cara-lapsi

ViestiKirjoittaja Sigitius » 25. Tammi 2014 06:22

Hymyilin toisen huolehtivaisuudelle kääntyessäni kohti tulivuorta.
"Nähdään" vastasin, aloittaen matkani kohti saaren eteläistä osaa ja tuhon lähdettä.

Quilla poistuu.
Tobias - aavikkohevonen
Quilla - aavikkohevonen
Sandi - laumaton

Too positive to be doubtful, too optimistic to be fearful and too determined to be defeated.
Sigitius
Backup-admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 25. Tammi 2014 17:30

Hetkeen ei tapahtunut mitään, minun mieleni valtasi huoli. Mitä ihmettä oli oikein tapahtumassa? Pian se kaunis tamma asteli ilmeisesti ottamaan johtopaikan ja minä pyörittelin levottomasti korviani. Miksi?
Pian hän esittäytyi, kiinnitettyään ensin kaikkien huomion itseensä. Entinen johtaja siis. Mielenkiintoista. Ehkä hän tietäisi miten pääsisin laumaan...

Kuuntelin kuitenkin hänen puheensa hiljaisena ja nöyränä, katse tammaan kiinnittyneenä. Hän pyysi, että lähtisimme yhteismaalle ja pitäisimme huolen toisistamme. Huomasin, kun hevoset alkoivat lähteä ja pian se tammakin hävisi. Tajusin vasta sen jälkeen liikuttaa jalkojani ja lähdinkin kiireesti ravaamaan sinne, missä suunnassa oletin yhteismaan olevan.

Kerkeäisin kyllä joskus liittyä laumaan, rauhoittelin itseäni samalla, kun nostin laukan ja jatkoin matkaani nopeampaa.

REPLICA POISTUU.
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Wohweli » 27. Tammi 2014 23:28

Ori ei nähnyt asiassa sen suurempia epäselvyyksiä. Kysymyksiä homma ei herättänyt, ainoastaan huolestuneita ajatuksia. Valkovoikko hautasi kuitenkin kaiken taka-alalle. Kokoukseen saapuneiden hevosjoukon lähtiessä liikkeelle päätti Snake asettautua vain seuraamaan valtavirtaa.

SNAKE POISTUU.
Wohweli

ViestiKirjoittaja Vertaveli M » 28. Tammi 2014 14:35

Seurattuani tiiviisti käytyä keskustelua, nyökkäsin kaksikolle saatuani haluamiini kysymyksiini vastaukset ja siirryin kauemmaksi. Quillan puhuttua seurasin tilannetta sivusta hetken, kunnes sanoin hyvästini Doralle ja lähdin kävelemään yhteismaata kohden. Mitä sitä täällä katkussa seisomaan turhia.

Noah poistuu.
Vertaveli M

Edellinen

Paluu Aavikko