Tuuli vain seuranain..

Kesäisin aavikolla on erittäin kuuma ja alueen ison koon takia sinne voi eksyä erittäinkin helposti. Aavikolta saattaa löytää helposti kaikenlaisia skorpioneja, kuka ties pari kameliakin saattaa joskus kävellä vastaan, mutta ne ovat todella harvassa tällä saarella. Talvisin aavikolle ei sada lunta, mutta alue viilenee jonkun verran. Suhteellisen kylmä siellä ei siltikään koskaan ole.

Re: Tuuli vain seuranain..

ViestiKirjoittaja Siuri » 07. Maalis 2011 18:28

Vettä? Katsoin kun tamma kaapi hiekkaa pois rantahietikolta. Tajusin pian tamman aikeet ja hymyilin hänelle.
”Kuulostaa järkevältä”, sanoin hymyillen. Eipä tosiaan ole tullut aikaisemmin edes mieleeni, tuohan on hyvä taito. Mistähän Gia oli sen oppinut?
Naurahdin ääneen, kun huomasin kuopan pohjalla vettä. Sen pinta kohosi yhä ylemmäksi.
Quilla, se tosiaan täytyi löytää. Ei minun, mutta Gian.
”Oh, mielelläni”, vastasin tammalle. Mukavaa saada matkaseuraa! Sitä tosiaan kaipasin, puhetta, keskustelua.. Mitä tahansa kommunikointia. Aika voisi käydä hyvin nopeasti pitkäksi, jos vaeltelisi itsekseen aavikolla.
”Seuraavaksi..”, sanoin ja mietin hetken itsekseni.
”Sopisiko sinulle, jos saattaisin sinut vaikka pois aavikolta, sademetsään esimerkiksi?” ehdotin tammalle. Minusta se ainakin kuulosti ihan hyvältä.
”Itse voisin jatkaa vielä sitten aavikolla kiertämistä”, jatkoin hymyillen. Sen jälkeen olisi lähes koko aavikkoponien alue kaluttu läpi. Aavikko tosin on iso paikka, siinä voisi hyvinkin mennä kauan.

Astuin muutaman askeleen lähemmäksi tammaa, ja työnsin turpani tämän kaivamaan kuoppaan. Vettä oli nyt jo hyvin, ja se tosiaan oli makeampaa. Voitti suolaveden kyllä todella.
Hörpin vettä hetkisen ja vetäydyin sitten takaisin edelliselle paikalleni.
”Se oli virkistävää”, sanoin. Viileää ja tarpeeksi hyvän makuista. Nuolaisin huuliltani suurimmat veden jäänteet pois ja jatkoin taas keskittymistä.
”Kaikkein helpointa olisi lähteä takaisin aavikolle”, sanoin ja katsoin laajaa hiekkadyyniä.
”Sinne kuitenkin on myös helppo eksyä.. Sitten on vaihtoehtona myös lähteä länteen. Vastaan tulevat vuoret, joita ennen voisimme kääntyä pohjoiseen. Siellä luulisin sademetsän olevan”, tai sieltä ainakin olin tullut. Itse en tässä tilassa ottaisi sitä riskiä, että lähtisin keskelle aavikkoa. Mielelläni kiertäisin paikan reunoja myöten. Toisaalta Gia sanoi pitävänsä aavikosta, ehkä hän osaisi myös kulkea siellä?
”Minulle käy kumpi vaan, päätä sinä”, sanoin ja katsoin nuorempaa hymyillen. Se tosiaan näytti nuorelta. Toivottavasti se saisi kaiken tästä paikasta irti, jos eläisi täällä pidempäänkin.

Aurinko paistoi yhä kirkkaasti. Jopa pienet pilvet olivat loitonneet sen ympäriltä. Merivesi aaltoili ja oli aivan kirkas. Keli oli oikeasti hieno! Hiekka poltteli yhä kavioiden alla, mutta kuuma tunne lähti nopeasti, kun tuuli puhalsi mereltä. Vedin raikasta tuulta sieraimiini ja nautin sen tuoksusta. Se toi varmasti kaukaa erilaisia vivahteita.

~3.5.2011, Parisin lopetettua jätän Gian npc:ksi ja pelaan Thalassan pois~

Gia piti ajatuksestani. Hän varmasti halusi löytää Quillan nopeasti, minulla siinä oli kestänyt niin kauan, että melkein jo luovuin toivosta. Onneksi se sitten lopulta löytyi.

Tamma pohti hetken vaihtoehtoa, ja päätimme sitten lähteä aavikon poikki. Olin joustava, ja Gia varmasti piti itsekin lämpöisemmistä paikoista.

Aika kului. Juttelimme koko päivän menneisyydestämme, tulevaisuudestamme ja muusta mukavasta. Pian sademetsän reuna häämöttikin jo edessämme. Olin onnellinen nähdessäni sen, emme olleet eksyneet.
”Minä lähtisin nyt mielelläni jatkamaan matkaani. Toivon todella, että löydät Quillan. Onnea sinulle ja hyviä jatkoja”, sanoin hymyillen. Sitten käännyinkin takaisin kohti aavikkoa.

Thalassa poistuu.

[Kiitos vain pelistä, olisi ollut mukava pelata enemmänkin :3]
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Edellinen

Paluu Aavikko