Päällä hiekan, alla auringon

Sademetsien aluskasvillisuus on erittäin tiheähköä, jonka takia siellä on vaikeahko liikkua. Tiheä kasvillisuus kuitenkin takaa sen, että sieltä löytyy vaikka minkälaisia piilopaikkoja piiloutumista varten, jos jollakin on aivan hengenhätä. Piilopaikat ovat kuitenkin hevosille osaksi myös vaaraksi, sillä monenlaiset pedot pääsevät piiloutumaan niiden varjoon.

Re: Päällä hiekan, alla auringon

ViestiKirjoittaja Kasuko » 04. Loka 2015 09:48

Delicja IV

Dora on ilmeisesti kertonut kaiken tarvittavan, joten alan tehdä hidasta lähtöä paikalta. Toinen antaa vielä viimeisen ohjeen, vielä pariin tuntiin ei kannattaisi kulkea aavikolla. Hän hyvästelee minut sanoilla "Antakoon aurinko ja hiekka sinun kulkea rauhassa". "Samoin." Vastaan, kun en oikein muutakaan vastausta keksi. Dora on selvästi päättänyt keskustelun, joten sanon vain lyhykäisesti: "Tasan kuukausi, sama paikka?" Sen jälkeen katoan syvemmälle metsikköön, sinne, minne polttava aurinko ei paista, suorittamaan tehtävääni. Olen nyt aavikkohevosten jäsen.

[Kiitos pelistä, tämä viimeinen oli vähän lyhyt, kun juuri kirjoitin toiseen peliiin "pitkän" roolin niin tässä ei enää luonnistunut]
Menossa mukana
http://kasukonroolikonit.weebly.com - Delicja IV
Kasuko
Tutustunut

Re: Päällä hiekan, alla auringon

ViestiKirjoittaja Rosadum » 07. Loka 2015 17:06

Nyökäytän päätäni vastaukseksi Delin kysymykseen, suupieli samalla ylöspäin nykäisten. On todella helpottavaa, ettei minun tarvitse itse tehdä ihan kaikkea.
Aurinko jatkaa aavikolla porottamistaan, ja minä jään varjoon odottamaan. Vielä se jossakin vaiheessa laskee.

[Kiitos itsellesi! :) Katsotaan, törmääkö Deli ja Dora sovittuun aikaan sovitussa paikassa vai tuleeko matkaan mutkia!]
Menossa mukana:
Aavikkohevonen, aamuauringon lapsi Adorée
Tasankohevonen, varjona vierelläsi Makil
Metsäponi, sydämenmurskaaja Sado
Seuranhaku ~ Aikajanat
Rosadum
Cara-lapsi

Edellinen

Paluu Sademetsä