Do you wanna play??

Sademetsien aluskasvillisuus on erittäin tiheähköä, jonka takia siellä on vaikeahko liikkua. Tiheä kasvillisuus kuitenkin takaa sen, että sieltä löytyy vaikka minkälaisia piilopaikkoja piiloutumista varten, jos jollakin on aivan hengenhätä. Piilopaikat ovat kuitenkin hevosille osaksi myös vaaraksi, sillä monenlaiset pedot pääsevät piiloutumaan niiden varjoon.

Re: Do you wanna play??

ViestiKirjoittaja Squan » 09. Kesä 2011 13:44

Bor ei ollut kovin tyytyväisen näköinen, kun näki minut. Olisin itse toivonut lämmintä vastaan ottoa, mutta ei. Jääräpää, kun varsa on. Ihmettelen kyllä suuresti mistä tuommoinen käytös on periytynyt. Itse olen aika jääräpää, mutta en kuitenkaan ole ihan tuommoinen ja Bukea ei jääräpääksi voi edes kutsua. Seurasin katseellani kaksikon tekemisiä. Kirjava nousi, mutta yllätykseksi Bor ei. Puhahdin huomaamattomasti. Miksi tuo varsa ei voi olla, kun tuo kirjava? Yritin kuitenkin hieman saada jääräpään leppymään.
"Äitisi kaipaa sinua. Hän pelkää, että sinulle sattuu jotakin", sanahdin. Toivon samalla, että äitiin vetoaminen saisi Borin palaamaan luoksemme, mutta empä usko, että tästä tulee helppoa. Mitä oikein olen tehnyt, kun varsa minua vihaa? En ole satuttanut häntä millään tavalla.
"Miksi sinä minua vihaat?" kysyin uteliaana, mutta pidin rauhallisuuden puheissani. Siirtäen kysymyksen jälkeen katseeni kirjavaa jota Bor käski aika tervästi.
"Hei. Kuka sinä olet? Minä olen Sensible Viento eli Win ja olen Borin isä", esittäydyin kirjavalle varoen. En kuitenkaan halunnut tämän säikähtävän minua. Samalla huomasin varsani nousevan. Tällä oli kai todella kova kiire lähteä. Tunsin inhottavan puraisun lautasessani. Vingahdin ja käänsin korvani luimuun. Kyllä tolle varsalle pitäisi käytös tapoja opettaa, sanhdin itselleni.

"Bor miksi et halua jutella?" kysyin tältä joka viiletti kiven ympärillä ravissa. Katseeni taas meni kirjavaa. Tämä näytti olevan pienessä hädässä.
"Onko äitisi kaukanakin meistä? Voisimme etsiä hänet yhdessä jos haluat", sanoin toiselle.
"Minkä niminen on emäsi?"" jatkoin kyselyä pieneltä varsalta. Tälläisessä tilanteessa oli vaikeaa jutella rauhallisesti. Oma varsa on vain niin suuttunut minulle ja sitten on vielä tälläinen tuntematon varsa tässä pyörimässä niin kyllä omakin pää menee sekasin. Toivottavasti kirjavan emä tulisi pian paikalle. Kahden varsan kanssa ei ole helppo jutella nyt.
Squan

ViestiKirjoittaja Siuri » 09. Kesä 2011 14:02

Vonder

Se on vain Win
Bor siis tuntee hänet. Ei tarvitse pelätä. Okei?
”Moi”, sanoin sille Winille. Meinasin jo esittäytyäkin, mutta Bor kuitenkin alkoi puhua sille. Tai huutaa. Säikähdin vähän Borin kielenkäyttöä, kuinka se puhui noin tutulleen?
Bor. Hänen äitinsä kaipaa sinua. Kaipaakohan minunkin äitini?
Win esittäytyy. Ai mitä, ai hän on Borin isä!
”Oho.. Mä oon Vonder”, esittelin itseni hymyillen.
Bor haluaa, että me lähdemme pois. Win taas haluaisi jutella Borille. Ja Bor haluaa todella minut mukaansa, mutta Win haluaisi etsiä äitini.
Katselen vuorotellen kumpaakin. Sekavaa!
Haluan löytää äitini. Tämä isompi auttaisi siinä, mutta niin auttaisi Borkin. Sitä paitsi olemmehan me kavereita. Niinpä katson Winiä hetken pitkään ja lähden sitten seuraamaan Boria sanomatta sanaakaan. Lähden ravaamaan syvemmälle metsään, enkä halua katsoa taakseni.

Thalassa

Kaikki täällä metsässä on niin isoa. Olen aivan liian pienikokoinen, jotta näkisin ympärilleni. Ehkä oli virhe lähteä tänne.. Olisi pitänyt vain jäädä pohjoisempaan! Aurinkokin porottaa niin kuumasti taivaalta.
Hengitän raskaasti ja valmistaudun huutamaan Vonderia. Taas. Ennen kuin ehdin huutaa mitään, alan kuulla askeleita oikealta puoleltani pusikoiden seasta. Se lähestyy minua. Pysähdyn, siristän silmiäni ja yritän hahmottaa tulijaa. Pian se kuitenkin ilmestyy kasvuston seasta eteeni ja juoksee ohitseni aivan edestäni.
”Vonder!” huudahdan. Eikö se huomannut minua?
Askeleet hidastuvat, ja pian kirjava tajuaa minut. Se kävelee eteeni ja katsoo minua eri värisillä silmillään. Sitten se painautuu aivan minuun kiinni.
”Missä sinä olet ollut?” kysyn häneltä ja huokaisen helpottuneesti.
”Äiti”, se sanoo ja vetäytyy sitten hitaasti pois.
”Mä näin yhen kivan pojan”, se sanoo hymyillen ja jää sitten katsomaan tulosuuntaansa. Oliko hänen uusi kaverinsakin tulossa tänne?
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja iituska » 09. Kesä 2011 14:19

Bor

äiti... tunnen piston sydänmessäni, "äiti ei kaipaa minua.. sinä haluat vain minut mukaasi jotta voit huutaa vähän lisää.." Tuhahdin Winille.. "ja Vonder.. ei hän ole isäni... tai ainakin toivon niin" Huomasin että pikkuinen lähti ravilla seuraamaan minua.. pian varsa ohitti minut. ja pysähtyi vähän matkan päähän... siellä oli joku toinenkin.. ehkä se oli hänen emänsä.. Laukkasin kevyin varsan askelin heidän luokseen.. Varsan vieressä seisoi tamma.. Joka näytti hieman samalta kuin varsa.. joten ymmärsin tämän olevan varsan emä.. " aih heei " Sanoin virnistäen hämmästyksestä. "olen Borrar Dia, mutta minua kutsutaan boriksi" sanoin kohteliaasti emälle.. "Oletko siis Vonderin emä?" Kysyin varmistukseksi tältä pieneltä voikolta tammalta.. " Vonder löysi minut tuolta aukiolta.. ja etsimme sinua yhdessä" Okei no emme tavallaan etsineet , mutta eihän tamma sitä nyt tiedä.. Pälyilin jatkuvasti taakseni, varmistaakseni ettei Win seuraisi minua.. se tästä vielä puuttuisikin että Win pöllähtäisi paikaille saarnaamaan karkureissustani..

"jatkettaisiinkos vaikkapa tuonne suuntaan" Kysyin hieman hermostuneena, ja viitoin päälläni harvenevaa ryteikköä.. "vai minne suuntaan olitte menossa?" lisäsin kysymykseeni nopeasti.. Vilkuilin taakseni hermostuneena. Kuulin pientä rätinää takaatani, en ollut varma oliko se mielikuvitukseni tuotetta vai oliko se Win.. Tutkailin huomaamattani tamman vartaloa.. ja huomasin että se vonderin oli pakko olla risteytys. sillä siinä oli jotakin erilaista kuin emässään.. Jotakin mistä en ollut varma.. Kuulin takaatani suuren räshdyksen. ja säpsähdin.. "hhehe" naurahdin hermostuneena.. Tamma piti minua varmaan sekopäänä.. Mutta minkäs sille voin jos minua pelottaa että Win ilmestyy paikalle hetkellä millä hyvänsä......
iituska

ViestiKirjoittaja Squan » 09. Kesä 2011 14:38

"Ai eikö muka kaipaa? Minäkin kaipaan sinua", lausahdin taas rauhallisesti ja selvästi. Skippasin kokonaan tuon huuto jutun. Onko varsat noin herkkiä? Korotin vain hieman ääntäni en huutanut.. Paitsi hieman siinä lopussa, kun hermo paloi. Lähelläni oleva Vonder lähti Borin perään. Jäin itse paikoilleni, mutta katseellani seurasin heitä. Huiskautin häntääni saaden ötököitä luontani. Sen jälkeen lähdin reippaalla käynillä heidän perään. Samalla mietiskelin, kun olin matkalla kaksikon luokse. Niin ja mistäköhän tämä riita alkoi? Siintä, kun minä peräännyin. Olisi pitänyt oikeasti hoitaa homma loppuun. Eikä olisi pitänyt alkaa miettimään. Mutta kuitenkin sitten Buke arvasikin epäilyni ja alkoi itkemään. Sitten Bor saapui paikalle ja nosti haloon, että olen lyönyt Bukea, kun tämä itkee. Vaikka asia josta Buke itki oli aivan muu. Enkä todellakaan voi kertoa Borille mistä Buke kävi itkemään. Kuuloistaisi se hieman oudolle, kun alkaisin vain selittelemään varsalle kuinka olimme hankkimassa toista varsaa, mutta sitten, kun peräännyinkin niin Buke alkoi itkemään. Perhe on liian vaikea minulle huolettavaksi. En osaa tätä. En osaa kantaa vastuuta. Ja plus meidän ihana jääräpää kakara ei kuuntele mitään mitä tälle puhuu.

Oksat väistyivät edestäni ja huomasin voikon tamman. Tämän vieressä oli Vonder. Eli voikko tamma on kirjavan emä. Nostin pienen hymyn huulilleni ja astelin heidän eteensä.
"Päivää neiti ja Vonder. Nimeni on Sensible Viento eli Win", charmikkaasti esittelin itseni herrasmiesten tavoin. Katseeni laskeutui hieman matalemmalle ja huomasin Borin, mutta nostin katseeni takaisin voikkoon tammaan.
"Mikä on arvon neidin nimi?" kysyin tältä. Sitten astelin lähemmäksi Boria.
"Bor. Minulla olisi asiaa.", kuiskasin sen Borin korvaan.
Squan

ViestiKirjoittaja Siuri » 09. Kesä 2011 14:51

Thalassa

Metsästä tosiaan ilmestyi toinenkin varsa, Vonderia vanhempi, harmaa. Se esittäytyi Boriksi.
”Kyllä, olen Vonderin äiti, Thalassa”, vastasin hänelle hymyillen. Ori vaikutti mukavalta.
Se katsoi Vonderia ja kysyi häneltä matkan suuntaa. Varsa vilkuili hermostuneen oloisena taaksepäin.
”Äiti tuu..”, Vonder sanoi ja lähti kävelemään sinne suuntaan, mihin Bor oli näyttänyt. Molemmat varsat näyttivät olevan kovin kiireisiä..?
”Odottakaas nyt..”, sanoin ja jäin katsomaan varsojen tulosuuntaan. Sieltä oli tosiaan tulossa joku..
Hetkessä oksaston läpi tuli paikalle ori. Hän huomasi minut, tervehti ja esittäytyi.
”Päivää”, vastasin ja nyökkäsin. Miksi tämä jahtaa näitä kahta? Sopii tosiaan toivoa, ettei tässä ole mitään suurempaa menossa..
”Minä olen Thalassa, Vonderin äiti”, esittelin itseni, kun toinen kysyi nimeäni.

Ori käveli Boria kohti ja sanoi sille sitten jotain.
”Vonder, pitäisikö meidän jatkaa matkaa?” kysyin Vonderilta ja heilautin päätäni toiseen suuntaan.
”Ei me voida”, se vastasi yhä hieman hätäisenä. Hmm?
”Ei me voida jättää Boria yksin”, se sanoi ja asteli itsekin lähemmäksi harmahtavaa varsaa. Nyökkäsin ymmärtäväisesti.
Minulla ei ollut mitään käsitystä, mistä tässä oikein oli kyse. Kaikki olivat niin salaperäisen hermostuneita.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja iituska » 09. Kesä 2011 15:08

Huomasin Winin joka asteli luoksemme kuin maailman omistaja. esitäydyttään tämä asteli luokseni.. painoin korvani tiukasti kiinni niskaani, win kuiskasi minulle että meidän pitäisi muka jutella.. "mutta minulle ei sinulle" tiuskasin winille. Huomasin varsan tulevan luokseni.. painauduin tähän kiinni. "jätä minut rauhaan!" ärähdin winille..

" Vonder mennään, en halua lähteä winin matkaan" Kuiskasin varsan korvaan.. Pälyilin metsäpolkua joka lähti winin vierestä.. se olisi ainut nopea pakoreitti, mutta win voisi estää tieni helposti, sillä polku lähti aivan winin vierestä.. Voisin joko jäädä tänne winin saaranukseen tai karata yksikseni metsikköön.. Antautumista en edes miettinyt. " IS..WIN! Usko jo en halua palata!" Sanoin pienesti itkukurkussani.. "Vihaan sinua!" peräännyin askel askeleelta varsan ja thalassan taakse.. minua pelotti.. Win oli jo kerran korottanut ääntään kunnolla.. se voisi tehdä sen uudestaan tai pahempaa.. se voisi käydä käsiksi..

Tärisin hieman.. Painoin korvani kiinni niskaan ja tuijotin Winiä suoraan syvälle silmiin... Vihan liekki alkoi voittaa pelon aiheuttamaa tärinää.. Jos Vonder ei olisi nyt tuossa, voisin huutaa winille, mutta en halua pelästyttää varsaa käytökselläni. Silmäni kiiluivat vihan ja pelon yhdistyksestä.. Päässäni ei liikkunut mikään muu kuin pakeneminen paikalta.. Yritin etsiä toista pakotietä, mutta ryteikkö tiheni ympärillämme hyvin tiheäksi metsäksi..
Pian pelko oli poistunut ruumiistani kokonaan ja jalkani toimivat jälleen.."anteeksi Vonder, me tapaamme varmasti vielä uudelleen. palaan luoksesi heti kun olen päässyt winistä eroon" kuiskasin hieman hämmästyneelle varsalle. ampaisin matkaan.. Ponnistin voimakkaasti takasillani ja puskin itseäni eteenpäin raivon voimalla. Enää minun ja polun välissä olisi Win.. Vain Winin reflekseistä olisi kiinni pääsisinkö karkuun vai en.......
iituska

ViestiKirjoittaja Squan » 09. Kesä 2011 15:41

Korvani painuivat luimuun Borin reaktiosta. Miten hän voikaan olla noin röyhkeä?
"Bor käyttäydy", sanoin ja katsoin varsaa vihaisesti. Sitten katseeni siirtyi voikkoon tammaan joka esiinty Thalassaksi. Thalassa. Tuttu nimi. Ai niin, Gaiana puhui tästä tammasta.
"Kai minun täytyy selventää asioita... Olen Borin isä", sanahdin selventäen. Oloni oli kovin vaivaantunut. Voisinpa vain lähteä ja jättää tuon varsan omilleen, mutta en voi tehdä sitä, kun lupasin Bukelle. Ja Thalassa saisi minusta huonon kuvan, enkä halua sellasta. En halua saada huonoo kuvaa, mutta uskon jo, että olen saanut, kiitos Borin. Borin alkaessa huutamaan. Meinasin hävetä silmät päästäni. Pysyin kuitenkin rauhallisesti hiljaa ja odotin varsan tekevän jotain. Tämä perääntyi vain Thalassa taakse. Hän näytti pelkäävän. Miksi? En ole satuttanut häntä mitenkään enkä koskaan tule niin tekemään. Thalassa varmaan luulee minun pahoinpitelevän Boria 24/7.

Bor tuijotti minua suoraan silmiini ja sai oloni entistä epä mukavemmaksi. Näin hänen silmistään pelkoa ja raivoa. En voi käsittää miten olen saanut poikani vihan päälleni. Katsoin voikkoa, kirjavaa ja poikaani vuoron perään. En tiennyt mitä tekisin. Seuraamalla kolmikkoa taukoamatta tajusin nopeasti Borin yrittävän lähteä karkuun. Nopeasti käännyin poikittain ettei ori poika pääsisi mistään karkuun. Samalla nappasin tämän lyhyestä harjasta kiinni.
"Eiköhän meidän olisi aika lähteä?" kysyin Borilta hänen harjaksia suussa. Otteeni oli tiukka ettei varsa pääsisi karkuun mitenkään. Lempeä katse kääntyi vielä Thalassaan ja Vonderiin.
"Hei sitten", sanahdin hyvästeiksi ja lähdin taluttaen Boria pois sademetsästä.
Squan

ViestiKirjoittaja Siuri » 09. Kesä 2011 21:20

Vonder

Hän ei selvästi halua lähteä Winin mukaan. Minä taas en voi jättää äitiä.
Äiti nyökkää, kun Win kertoo olevansa Borin isä. Minä tiesinkin sen jo, kuten myös sen, että Bor ei halunnut hänen olevan isänsä..
Vihaan sinua. Vilkaisen äitiä, ja hän katsoo minua takaisin ja huokaisee.
Bor perääntyy meidän luoksemme. Se katsoo ympärilleen ja sanoo minulle sitten jotain.
”Joo, nähdään! Moikka..”, sanon Borille ja katson, kun tämä lähtee niin kovin nopeasti liikkeelle. Hänen matkansa kuitenkin pysäytti tuo punertava.
”Tule Vonder, mennään”, sanoo äiti, kun se huomaa, että Bor jäi kiinni. Win hyvästelee meidät vielä.
”Nähdään Win ja Bor”, äiti sanoo ja hymyilee. Sitten se lähtee kävelemään eteenpäin ja lähden kulkemaan hänen perässään. Katson olkani yli kuitenkin Winiä ja Boria, toivottavasti Bor pärjää. Se on vahva kaveri, kyllä se osaa varmasti pitää puolensa!
Käännän pääni menosuuntaan ja otan jo edellä kulkevan äidin kiinni.

”Vai sait sinä uuden kaverin..”, sanoo äiti hymyillen, kun olemme kävelleet hetken hiljaa. Boria ei näy enää, kun katsoo taaksepäin.
”Joo”, vastaan hieman haikeasti.
”Ehkäpä voimme tavata heidät vielä uudestaan”, äiti ehdottaa. Tarkoittaakohan se sitä?
”Joo”, sanon nyt jo vähän piristyneemmin.
”Äiti..”, aloitan taas ja katson äitiä.
”Niin?” se kysyy.
”Älä huoli, mä en vihaa sua”, sanon sitten äidille. Se tuhahtaa hymyillen.
”Hyvä niin..”, se sanoo ja naurahtaa hiljaa.
”En minäkään sinua.. Olet tärkeä minulle. Ethän toista kertaa lähde enää yksiksesi juoksentelemaan tuolla tavalla?” kysyy se sitten. Taas näitä äiti-juttuja..
”En en..”, lupaan epäselvästi.
”Tule”, sanon sitten ja lähden ravaamaan vasemmalle.
”Vonder..”, huutaa äiti kuitenkin perään. Käännyn katsomaan sitä.
”Väärä suunta..”, se sanoo hymyillen ja lähtee sitten päinvastaiseen suuntaan.
”Palataan pohjoisempaan, ehkä näemme matkalla lisääkin uusia kavereita..”, äiti jatkaa vielä ja odottaa, että lähden kävelemään hänen edelleen. Niinhän minä teen, lähden reippaasti ohjaamaan meitä syvemmälle metsään, kohti pohjoista.

Thalassa ja Vonder poistuvat.
[Kiitos molemmille pelistä! :)]

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja iituska » 09. Kesä 2011 21:49

Tietenkin.. Tietenkin Win tajuaa kääntyä tielleni ja nappaa todella voimakkaasti harjantyvestäni kiinni.. En edes yritä rimpuilla vastaan, sillä tiedän etten pääsisi kuitenkaan irti.. Huomaan kuinka Thalassa ja Vonder hyvåstelevät meidät ja kääntyvät eri suuntaan. "Heihei, pikkuinen!!Oli hauska päivä! Tavataanhan me vielä?!" Varsa ei edes kuullut loppuani, sillä Win raahasi minua jo päättävästi takaisin aavikolle."ähhh,vihaan sinua..aina onnistut pilaamaan ilon.." Mutisin winin raahatessa minua eteenpäin..

"tuota.. Wi... Isä.. annathan minulle anteeksi?" kysäisin anovasti. Katsahdin isäni silmiin...
Kerrankin taisin tuneta syyllisyyttä..
"en tiedä mikä minuun meni.. en minä oikeasti epäillyt että olistit lyönyt äitiä.."
Ja halusin kai tietää päjäänkö oikeasti yksinäni.. en nähtävästi..

"Kaipaahan äiti minua oikeasti kotiin? Etkai ole kovin suuttnut minulle?? tai ehkä on parempi ettet edes kerro!" Naurahdin loppuun.. Ehkä selvitän kaiken yksin. Ehkä lopetan kyselemisen kokonaan.. Ehkä on parempi jos isi ei kerro kuinka suuttunut hän minulle oikeasti on.. "miksi äiti itki oikeasti? Ja itseasiassa en minä sinua edes vihaa" viimeisen kysymyksen sanoin melkein äänettömästi, haukottelin leveästi ja sen jälkeen haukkasin maasta ruohoa. Väsymys alkoi painamaan silmiäni kiinni ja katsahdin isään, "kanna minut kotiin en jaksa enää" pysähdyin ja jäin
odottamaan isän vastausta..........

[bor poistuu]
[kiiiitoksia molemmille kivasta ja mielenkiintosesta pelistä ;))))]
iituska

ViestiKirjoittaja Squan » 09. Kesä 2011 22:13

Kävelin hitaasti pitämällä Borin harjasta kiinni. En halunnut, että veitikka kerkee livahtamaan taas karkuteille. Kuuntelin samalla varsan mutinoita. En jaksannut vastata mitään, koska meillä alkaisi kumminkin jonkun näköinen väittely. Olin vain yksinkertaisesti tympiintynyt Borin juttuihin. Ensiksi haukutaan, näytellään kieltä ja vielä näykitään. Ei kukaan voi niin tehdä. Paitsi ymmärrän kyllä, että Bor on varsa, mutta silti kellään ei ole oikeuksia tuommoisiin. Katseeni oli horisontiin suuntautunut ja suipot korvani olivat hörössä eteenpäin. Silti kuulin mitä varsa vierelläni höpötti. Kun Bor sanoi `isä` pääni kääntyi häntä päin. Toinen napitti suoraa minua ja painosti vastaamaan. No tuommoisiin kysymykseen voinkin avata suuni, koska olen kuullut jo tarpeeksi haukuntaa ja muuta.
"Annan sinulle anteeksi, koska välitän sinusta", hymyilin Borille ja päästin tämän lyhkäsestä harjasta irti. Katsos kummaa! Se osaakin käyttäytyä tätä on kaivattu! Varsan tunnustaessa hymy kaarsi suupieliäni.
"Kellään ei ole oikeuksia lyödä ketään", sanahdin.

Kuuntelin hiljaa varsan kysymykset ja tiesin aika tarkasti mitä vastaisin.
"Äidilläsi on kova ikävä sinua", vastasin rauhallisesti hymyillen. En vastannut tämän viimeiseen kysymykseen, kun hän ei itse halunnut kuulla sitä. Olin niin helpottunut. Kaikki on kunnossa ja voin palata Buken luokse onnellisena.
"Ai miksi äiti itki. Meillä aikuisilla on omat jutut", vastasin Borille mahdollisen sulkeutuneesti, mutta en näyttänyt sitä niin. En ollut kertomassa Borille äidin ja isin juttuja.
"Ja en minäkään sinua vihaa", hymyilin varsalle.
"Kyllä sinun täytyy nyt kävellä. Isot hevoset kävelee. Ei ole pitkä matka", sanoin hieman yllyttäen pikkuista kävelemään. Pian puiden takaa paljastui iso hiekka kenttä. Tiesin, että olisimme pian Buken luona.

WIN POISTUU

[Kiitän <3]
Squan

Edellinen

Paluu Sademetsä