Time to Go

Rannan hiekka on hyvin hienojakoista ja pehmeää. Vesi on vilpoista, ja siinä on hyvä vilvoitella, mutta kannattaa varoa vedessä joskus seilailevia petoja tai voimakkaita virtauksia. Talvisin veden pinta on umpijäässä, eikä sitä saa murrettua kovin helposti.

Time to Go

ViestiKirjoittaja Siuri » 28. Joulu 2013 16:53

[Yksinpeli]

Kashmir

En minä jaksa tämmöistä paskaa enää.

Kun pääsin saarelle, se tuntui hienolta. Saari täynnä hevosia, niin värikkäitä persoonia, minulle sopiva paikka. Koko saari olisi unelmapaikka kenelle tahansa ja sitä se olisi ollut myös minulle jos...
Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Joko minua on tosiaan kohdannut huono onni ja olen törmännyt vain tympeisiin hevosiin, joita ei kiinnosta minä eikä minuakaan loppupeleissä he. Minusta tuntuu, että olen hukannut itseni täällä täysin. Missä on se kaikkia rakastava iloinen hevonen, joka ei jaksa murehtia turhista? Joka tutustuu mielellään kaikkiin ja ei usko ensivaikutelmiin?

No ei tässä ainakaan. Se ei ole tämä kirjava hevonen, joka seisoo meressä polvia myöten katse horisonttia kohti.
Se en ole minä. Minä kaipaan jotain muuta; ehkä ihmisiä, ehkä erilaisen paikan asua.. en tiedä, mutta aion ottaa siitä vielä selvää.
Minua ei selvästi ole tarkoitettu tänne.

Nytkin minä seison aivan yksin. Lähettyvillä ei näy yhtään hevosta.
Ehkä minä jatkan elämääni niin kuin tähänkin asti uimalla mantereelta toiselle niin kauan että löydän lauman, johon tunnen kuuluvani. Siihen sentään jaksan uskoa, että sellainen paikka on minua varten.

Mitä minä sitten vielä odotan? Epäröinkö vain lähteä? Toivonko, että tämä saari olisikin se paikka, jonne minä kuulun? Että täällä minua odottaa koko elämäni - oma lauma, ystävät, rakas..
Ja paskat.

Astun askeleen eteenpäin ja tunnen veden virtaavan kovana poispäin saarelta. Aivan kuin se kutsuisi minua yhä syvemmälle veteen. Voin melkein kuulla, kuinka se kehottaa tulemaan luokseen.
Ja niin minä menenkin. Askel askeleelta lähden syvemmälle, kunnes jalkani eivät enää ylety pohjaan.
En tiedä, kuinka paljon minun on uitava, mutta ei sen väliä. Kestän kyllä.

Hyvästi Caralia.

Kashmir poistuu saarelta.
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Paluu Merenranta