Matka jatkuu vaikka ajatuksissa.

Metsä on melko avaranpuoleista aluetta, joka on loistava ajanviettopaikka helppokulkuisen maaston sekä metsien hyvän kunnon vuoksi. Monet hevoset saattavat ottaa laukkakisoja keskellä havumetsiä pujotellen kuusien ja mäntyjen oksien väleistä, kerta tilaa sen verran löytyy, vaikka silmien täytyy silti olla auki, ettei pää kalahda puunrunkoon vauhdin hurmassa.

Matka jatkuu vaikka ajatuksissa.

ViestiKirjoittaja Zarroc » 24. Heinä 2010 19:57

Vain Sachiyo & Lawless mukaan ;)

TROJA

Ravasin metsässä nopein, pitkin askelin, etsiskellen katseellani vaaraa. Helppokulkuinen, kuitenkin puilla maalailtu maisema alkoi muuttua hiukan yksitoikkoisen näköiseksi, se näytti kokoajan samalle. Seisahduin hetkeksi, pitkäkorvaisen jäniksen hypähtäessä pensaikosta, kadoten kuitenkin seuraavaan tuijottaen minua muutaman sekunnin. Jatkoin matkaa kävelyvauhdilla, tummien silmieni pälyillessä kokoajan ympäristöä, levottomasti ja valppaana. Tuuli pörrötti jouhitukkoa otsallani, sen laskeutuessa pian silmieni ylle. Ravistin sen pois nopeasti, hidastaen kävelyäni vielä hieman. Havumetsässä ei kuulunut mitään epätavallista, vain metsänasukkien rauhallista, hivenen kiireellistä hyörinää. Naurahdin omalle varovaisuudelleni, lisäten taas käynnin tahtia reippaanlaisesti. Käänsin korvani hörölle, mutristaen suupieliäni hieman.

Tässä osassa havumetsää en ollut vielä käynytkään, joten varoin tarkkaavaisesti kiviä ja kantoja. Silmäilin välillä maata, peläten astuvani jonkin hitaamman eläimen - kuten siilin - päälle. Sieraimeni värähtelivät hieman. En haistanut muita lajitovereita lähimailla, joka oli mielestäni surkeaa, kauheaa, hirveää. Kaipasin ystävää, tuttua, edes lajitoverin tuoksua jotta tietäisin etten olisi aivan yksin täällä. Muistelin oria joka oli tullut tuomaan viestiä lumihevosten kokouksesta, jonne en ollut kuitenkaan päässyt. Onneksi samainen, kirjavanvärinen ori oli myöhemmin tullut kertomaan asioista jota johtaja oli päättänyt. Dark Iriskö sen nimi nyt oli? Kohautin lapojani - nostamalla niitä ensin ylös ja laskemalla sitten alas - huomaten samalla että olin taas pysähtynyt. Huokaisten liikuttelin taas jalkojani.
Viimeksi muokannut Zarroc päivämäärä 27. Heinä 2010 16:21, muokattu yhteensä 3 kertaa
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

Re: Matka jatkuu vaikka ajatuksissa.

ViestiKirjoittaja Siuri » 25. Heinä 2010 21:26

Lawless

Astelin pitkine askeline metsässä etsien parempaa tietä kuljettavaksi. Tuntui melkeimpä pahalta, että olin jättänyt tamman, Thalassako se oli, yksin luonnon armoille. Tamma kylläkin näytti sitkeältä tapaukselta, joten huolestua tuskin olisi tarvis. Silti, hieman käy sääliksi, mutta sellaista elämä on.
Käyntini muuttui pikkuhiljaa raviksi minun tunnistaessani paikan. Täällä olin ollut katsomassa laumakokousta, niin. Muistan tämän paikan. Vaikka ympärillä ei näkynyt kuin puita, kiviä ja kantoja, olen varmana kävellyt tästä ennenkin.
Nostin pääni korkealle yrittäen etsiä polkua, jota pitkin olin aikaisemmin kävellyt, muistaakseni se ei ole kaukana. Sitäpaitsi tämä rämeikkö alkoi jo hieman kyllästyttää, koko ajan pitää olla varomassa jotain.
Ravasin eteenpäin katsoen vuoronperään maahan ja ylös taivaalle. Metsä ei ollut kovin hiljainen. Tuuli hulmutteli puiden oksia päästäen särisevää ääntä, lintuja lehahti vähän väliä lentoon aistiessaan minun paikallaoloni ja muutama oravakin taisi kiivetä puuhun kuullessaan isomman tallustavan metsikössä katkaisten oksia.

Pian asetuin paikoilleni seisomaan. Tämä oli se paikka, johon olin viimeksikin pysähtynyt. Täällä oli pidetty kokous aikaisemmin. Outoa katsella tuota paikkaa nyt, kun paikalla ei ole yhtään hevosia. Vain minä. Hienoa.
Astelin aukion keskelle pyöritellen päätäni ympäri aivan kuin etsien jotakin. Aukio oli tyhjä. Oikeastaan en ihmetellyt tätä, olihan kokous pidetty jo aikoja sitten minun muualla ollessani. Tärkeimmät asiat olivat jääneet päähäni, kuten erään johtajan katoaminen, mafia... Niin, ja hevoset sanovat tätä turvalliseksi paikaksi. Ei uskoisi.
Jatkoin matkaani astellen leppoisasti ja rauhallisesti aukion toiseen päähän. Siellä näkyi menevän pieni polku, jota pitkin oltiin monesti kävelty. Luultavasti osa laumalaisista vaelsivat sitä pitkin tänne kokouksen alkaessa. Joka tapauksessa lähtisin nyt sitä polkua pitkin kävelemään, vei minne vei. Rajat eivät olisi niin tärkeitä, kunhan en jäisi kiinni. Turha edes ajatella, osaan matkustaa huomaamattomasti.

Polku näytti laajentuvan koko ajan pidemmälle kuljettaessa. Aivan kuin aluksi tiellä olisi kulkenut yksi hevonen, ja sen mukaan olisi liittynyt monia muita. Niin, ilmastahan ne hevoset tipahtelevat astelemaan muiden viereen.. Pyöräytin silmiäni itsekseni, ja lähdin ravaamaan polkua eteenpäin.

[Mm, meinasin oikeestaan jo tulla tähän mukaan ennen kun vastasit tonne toiseen :DD]
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 27. Heinä 2010 13:08

Astelin rauhallista tahtia pitkin jonkinlaista kavionjälein tallattua polkua. Höristin korviani hieman. Edestäpäin oli tulossa jokin isompi kuin jänis. Seisahduin ja kohotin päätäni, hörähtäen kysyvästi. Toinen hevonen tuli tahdikasta ravia kohden. Ori selvästikin. Sulautin pienen, ystävällisen hymyn huulilleni. Tuuli suhisi puissa, heilutellen oksia.

"Hei, minne matka?" kysyin toiselta yhä hymyillen. Vilkuilin ympärilleni, kaikkialla oli rauhallista. Hymähtäen katsoin vierasta oria päästä kavioihin, hän ei vaikuttanut kauhean vaaralliselle. Ainiin, missäs olivat tapani? Kadonneet kai teille tietymättömille..
"Olen Criminal Troija, Troja vain" sanahdin, odottaen orin vastaavan jotain. Toivoin vain ettei hän ollut sitä agressiivista seurakuntaa, en viitsinyt joutua tappeluun heti alkuunsa.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 27. Heinä 2010 19:13

Ravi alkoi jo hieman tuntua polvissa, olinhan sentääs ravannut jo puoli päivää putkeen. Baarista tänne, ja edellisinä päivinä vielä ei-kenenkään-maalta omille alueille.
Päätin kuitenkin ravata vielä hetken, vain kunnon kohottamiseksi. Matkani kuitenkin keskeytti olento, joka oli ilmestynyt tielleni kuin taivaalta.
Katsoin hevosta sen alkaessa puhua minulle.
Orin sanat tuntuivat töksähtäviltä korvissani. Mm, mitä hän kysymykselläänkin meinasi. Kuljinhan sentään omilla maillani, meinaako toinen pysäyttää minut? Mitähän olen taas tehnyt.

"Kuuluuko sinulle?" sanoin todella epäkohteliaalla äänensävyllä kurtistaen toista kulmaani ihmetellen.
Toinen ehtikin jo aloittaa itsensä esittelyn saman tien, hyvä jos ehti kuulla vastaustani, joka näemmä tuli hieman jälkijunassa.
"Vainiin.." tokaisin piittaamatta orista sen enempää. Asetuin käynnillä kohti oria, joka esittäytyi Trojaksi.
"Olen Lawless," sanoin korottaen nimeäni, jotta toinen varmana kuulisi. Ja ymmärtäisi. Liikaa on nimestäni väännetty muuta, parempi vain että yhdellä kerralla ymmärtää.

Astuin vielä lähemmäksi Trojaa, jolloin pääni oli melkein toisen päässä kiinni. Katsoin tätä suoraan silmiin. Hevonen ei näyttänyt uhkaavalta, päinvastoin. Hyvin ystävälliseltä ja tuttavalliselta. Kuitenkaan en kaipaisi juuri nyt seuraani muukalaisia, vasta olin päässyt Thalassasta eroon. Niin ja muista, Pandasta, Rayosta, ja tammasta, jonka nimeä en edes muista. Vaikka tuntuukin ilkeältä jättää tammoja yksikseen, on se mielestäni tässä tapauksessa oikein.

"Troja.." aloitin.
Kuitenkin aloitukseni jäi siihen paikkaan, en keksinyt loppua.
Astuin askeleen taaksepäin, jottei ori tuntisi oloaan liian ahdistuneeksi. Pitäisikö tähän nyt sitten jäädä juttelemaan, vai jatkaisinko matkaa kylmästi? Sen saisi toinen päättää. Jos haluaa jutella, jutelkoon, minä kyllä kuuntelen.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 28. Heinä 2010 13:37

Jahas, toinen oli ilmeisesti jonkinverran pahalla päällä. Nojaa, eihän se minulle kuulunut minne tuo lumihevosten laumalainen oli menossa. Kohotin kevyesti kulmiani kuullessani tuon painottavan nimeään. Vai että Lawless. Äkkiä häpesin pitkänomaista, outoa nimeäni, painaen päätäni hieman alaspäin. Ori tuli lähemmäksi mutta perääntyikin sitten aivan yhtä nopeaan tahtiin. Hän aloitti lauseen nimelläni muttei jatkanut sitä sen enempää.

"Niin.. Lawless?" Kysyin, lausuen tuon nimen tavallisella äänensävyllä, niin lausuttuna hivenen kysyvällä äänensävyllä.

Orilla näytti olevan jonkinlainen kiirus, joten mietin päästäisinkö hänet vain menemään. Hymyilin heikosti miettien vaihtoehtoja. Niitä ei ollut paljon mutta jonkinverran kuitenkin. Päätin kuitenkin odottaa Lawlessin siirtoa.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 28. Heinä 2010 14:49

"Unohda", vastasin orin odottamattomaan kysymykseen.

Ori oli hiljaa, niin tein minäkin. Kääntelin päätäni ympäriinsä haistellen kesäistä metsän tuoksua. Se tunkeutui lämpimänä tuulena sieraimiini. Laitoin silmät kiinni ja hengitin syvään, varoen kuitenkin vaikuttamasta liian hölmöltä toisen silmien edessä.
"En oikeastaan tiedä määränpäätäni sen paremmin kuin sinäkään", vastasin toisen alkuperäiseen kysymykseen katsoen kuitenkin orista poispäin.
"Luultavasti lähden kiertelemään saarta ympäriinsä, saa nähdä minne päädyn", jatkoin, vaikka en ollut varma, oliko toinen kiinnostunut. Toisaalta ori itse kysyi kysymyksen, joten miksipä ei.

"Entäpä itse", kysyin, ja käänsin pääni sekä avautuneet silmäni kohti oria.
Kuuluikohan toinen edes meihin lumihevosiin? Vai muuten vain tallusteli alueellamme. Toisaalta ei sillä olisi mitään väliä, aivan kuin itse en rikkoisi rajojamme. Sen kun kävelee, ja olemmehan me melko lähellä muiden laumojen alueita. Ties vaikka laumaton tänne eksynyt.

Käänsin pääni taas kohti tyyntä aurinkoista taivasta. Lämmin kesätuuli sai minut iloiseksi, mutta pidin iloni kuitenkin sisälläni. En tosiaan haluaisi antaa erityisen hilpeää kuvaa itsestäni. Paremminkin toivon että toisella olisi edes pieni pelko minua kohtaan. Niin, vaikken näytä kovin uhkaavalta, on harva arvannut, millainen todellisuudessa olen.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 28. Heinä 2010 16:07

Nyökäytin päätäni vastaukseksi, orin vastatessa edes jotenkuten kunnolla. Vai että saarta kiertelemään. "En oikeastaan ole menossa minnekään, kunhan vaellan päämäärättömästi", vastasin. Ei minulla oikeasti ollut minkäänlaista mielikuvaa minne menisin, tosin jäätikölle en ehkä palaisi. Kieltämättä siellä tapaa mielenkiintoisia lajitovereita.. Ravistauduin irti ajatuksistani, kääntäen ymmärtäväisen katseeni oriiseen. Tuo vaikutti.. No.. Mille hän vaikutti? Hieman kiireiselle, samalla epäluuloiselle ja myös omituisen rennonjännittyneesti sekoittuneelle. Hän kai oli käynyt Magic Drinkissä vast'ikään. Eihän se minulle tietenkään kuulunut.

"Oletko ollut tällä saarella pitkään?" Kysyin hieman epäröiden, yritten saada jonkinlaisen keskustelun alkuun. Hiljaisuus ei aina ollut mukavimmasta päästä, varsinkin jos tapaa jonkun pitkän yksinolojakson jälkeen. Kuten minä. Kohautin lapojani hieman, mietiskelevän katseeni vaellellessa puissa ja muutenkin luonnonvaraisessa, neulasmaton peittämässä ympäristössä. Täällä oli kieltämättä reheviä alueita, kauniita maisemia mutta niistä ei ollut seuraksi..

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 29. Heinä 2010 21:22

Tuulenvire pysähtyi samaan aikaan toisen alkaessa puhua. Käänsin vihreät silmäni kohti oria, ja kuuntelin sen kysymyksen.
"Hmm.." aloitin miettimällä.
"En oikeastaan, ehkäpä kolmenkymmenen auringonlaskun verran?"
Jep, aika täällä on kulunut kuin siivillä. Vaikea pysyä laskuissa mukana, niin paljon tapahtuu.
"Oletko itse uusi, vai jo kokenut kulkija?" kysyin. Melko kauniilla äänensävyllä, mutta pientä piikitystä yritin saada puhetapaani.

Kauan aikaa sitten. Syyni, jonka takia tulin tälle saarelle oli jo melkein unohtunut. Kuitenkin se aina palaa takaisin syvistä muistoista. Ikävistä muistoista. Voi, toivoisin niin, että voisin unohtaa kaiken. Se ei kuitenkaan ole helppoa, miksi kaikki vaikeat tapahtumat sattuvat minun kohdalleni?
Täällä ollessani oloni on kuitenkin muuttunut. Minulle ei ole annettu syytä käyttää vahvempaa väkivaltaa, vain pientä ilkeilyä sanojen mukana. Toivon tosiaan myös, ettei väkivaltaa tarvittaisi. Olen kuullut kamalia juttuja saaresta, kuten mafiat, taikka sen aiheuttamat murhat. Mutta miksi mieleni kääntyy aina iloisista asioista menneisyyteen? Nyt olisi aika nauttia uudesta elämästä uudessa aurinkoisessa paikassa. Nytkään en näe mitään valittamista, lämmin kesä, ystäviä... ..tai ei. Ei ystäviä. Kyllä, olen yksin, mutta se kelpaa minulle. Kelpaa mainiosti.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 29. Heinä 2010 21:26

Höristin korviani orin puhuessa jälleen. Kuulin tuon kysymyksessä pienehkö piikittelyn häivä, mutten välittänyt siitä. "Aika kuluu ja aina ei sen kulumista huomaa. En ole aivan uusi mutten täysin kokenutkaan." Vastasin hivenen arvoituksellisesti, miettien miten olisi parasta puhua tälle hieman kärttyisälle oriille. Päätin olla puhumatta ainakaan nyt sen kauheammin. Ajatuksissani annoin katseeni harhailla.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 30. Heinä 2010 12:02

Siirretty TÄNNE

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

Paluu Havumetsä