First Spring Day.

Suhteellisen avaraa aluetta, joka sisältää jokusia puita, luolia ja jonkun verran heinääkin. Tämä tasanko on aavistuksen saaren muita tasankoja kitukasvuisempi ja viileämpi, sekä talvisin tasankotilkun peittoaa paksu lumikerros. Syötäväksi tältä alueelta kelpaavat paremmin kuin hyvin kaikki heinät ja useampien puiden lehdet tai muut kasvit.

Re: First Spring Day.

ViestiKirjoittaja Nevergreen » 18. Helmi 2015 14:35

Toisen sanat saivat mustanpuhuville huulilleni kohoamaan kevyen, tyytyväisen näköisen hymyn. Oli mukavaa kun tämä johtaja otti minut niin hyvin vastaan ja toivotti tervetulleeksi laumaansa. Loskan sanat kuulostivat korviini aidoilta, eikä miltään mainospuheilta. Pidin siitä. "Kiitoksia", sanoin toiselle.

Loska oli jo tekemässä poislähtöä varsansa kanssa. Minäkin otin yhden peruuttavan askeleen pois päin jo kaksikosta, kunnes yht'äkin tamma hihkaisi niin että minä ihan säpsähdin. Toisen maininta rajavartijoista ja viestinviejistä sai otsalleni kevyen kurtun muodostumaan. En ollut kuullutkaan moisista. Nopea tietoisku näiden tehtävistä minulle tulikin, Loskan tarjoten näitä tehtäviä myös minulle. Olin hetken hiljaa. "Minä mietin asiaa", sanoin lopulta toiselle, kevyesti hymyillen. En oikein osannut nähdä itseäni kumpaakaan tehtävään, jos totta puhuttiin. Viestinviejien tulisi mitä todennäköisimmin olla nopeita ja ketteriä. Noh, minä en ollut ketterä enkä mikään erityisen nopea. Rajavartijan tuli olla hyvin selvillä keitä kuului omaan laumaan ja uskaltaa rohkeasti häätämään tunkeilijat lauman alueelta pois. Tuohonkaan en itseäni osannut kuvitella. Mutta kohteliaisuuttani lupasin miettiä asiaa, vaikka itse jo tiesinkin vastaukseni..
Nevergreen

ViestiKirjoittaja Siuri » 18. Helmi 2015 15:31

Tamma lupasi miettiä asiaa, se riitti minulle. Ehkä hänellä on vastaus valmiina, kun näemme seuraavan kerran - tai ehkä hän on siihen mennessä jo unohtanut koko asian.
"Kiva", sanon jälleen vähän epävirallisemmin hymyn kera tammalle.
"Oli mukava tavata!" sanon vielä tammalle ja käännyn tällä kertaa kokonaan sinne suuntaan, minne olimme Tuiskun kanssa äsken matkalla. Tuiskukin katsoo vielä kertaalleen Zenaa ja lähtee sitten kävelemään reippaasti edelläni.

Jälleen yksi laumaton saatu osaksi laumaa!

Loska ja Tuisku poistuvat.

[Kiitos pelistä! Lyhyttä tulee mutta ehkä ei haittaa kun viimeinen viesti on.. :)]
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Nevergreen » 18. Helmi 2015 15:39

"Samoin, Loska", vastaan toiselle, katsahtaen myöskin Tuiskua. "Kuin myös sinut Tuisku, oli ilo tavata", lausun varsalle ystävällisesti. Jään paikoilleni, katsoen kuinka tuo kaksikko erkanee minusta, jatkaa matkaansa sinne, minne olivat tuossa jo aiemminkin suuntaamassa. Vasta nyt tajuan selvemmin, mitä oli tapahtunut. Minun elämässäni oli auennut aivan uusi lehti. Sivu, jota en uskonut koskaan aukaisevan. Minusta oli tullut osa jotain suurempaa. Minä olin nyt lauman jäsen. Tuo tunne tuntui hyvältä, vaikkakin vieraalta. Olin osa jotakin. Nyt minulla oli sääntöjä ja velvollisuuksia elämässäni, joita en ollut koskaan aiemmin kohdannut. Tiesin, ettei tämän alku tulisi olemaan minulle helppoa.

Kohotin katseeni siniselle taivaalle, jota muutamat harsopilvet täydensivät. Aurinko paistoi kirkkaasti. Kevät oli tosiaankin tulossa - hitaasti, mutta varmasti.

[Kiitos pelistä! :)]
Nevergreen

Edellinen

Paluu Tasankotilkku