Jungles sounds

"Aukiolla on muutamia hevosia keskusteluun syventyneenä. Osa itkee, osa nauraa, joku taitaa nukkuakin ja hei, ovatko ne kaikki edes elossa?"

Momentumin sanoja lainataksemme - astu kaikin mokomin sisään ja ota itse selvää yhteismaan sademetsässä sijaitsevasta baarista.

Jungles sounds

ViestiKirjoittaja hennu11 » 08. Loka 2011 11:39

[Yksinpeli]

Duran

Astelin korkein ja ryhdikkäin askelin "sisään" baariin. Heilautin lyhyttä harjaani ja tiirailin tamma valikoimaa. Tammoja näkyi olevan ihan kivasti. Nostin huulilleni viekkaan hymyn. Porukkaa oli täällä oli päivisin melko vähän. Vähemmän kuin iltaisin. Tilaa näytti olevan puunkannoissa ja isoissa kivissä. Ei tarvitsisi änkeä jonkun viereen tai juoda maasta.
Tummat kavioni iskivät pehmeästi pehmeään maahan. Sademetsän puut reunustivat aukiota, jota sanotaan Magic Drinkiksi. Saavuin kaatuneelle puulle, jonka takana hääri nyt vain yksi tumma hevonen.
" Morjestaa !" , tervehdin rennosti hymyillen. " Terve vain. Mitä saisi herralle olla ?" , tumma ori kysyi.
" Viskaappa vaikka Dazedin ja jumpin sekotus " , pyysin. Voisin tänään vetää överit. Eihän Alisha tietäisi. Tuskin hän edes tulisi tänne koska meillähän on varsa. Niin, meidän rakas pikku honeypöö. Awww, hän on niin söpö pikkuinen. Ajatuksissani tumma ori oli jo tuonut juomani ja yritti kiinnittää huomiota. " Oho, anteeksi ", pahoittelin ja otin kookosenpuolikkaan hampaisiini.

Kävelin varovasti aukiolla, etten törmäisi kehenkään enkä läikyttelisi juomaani. Vilkuilin kantoja ja kiviä. Haluisin olla näkyvällä paikalla. Minä olen komea ! Saatana kumpa nämä helvetin ärsyttävät arvet paranisivat ! Saatanan saatana !! Murahdin päässäni. Nopeasti huomasin tyhjän kiven ja melko näkyvällä paikallakin. Sepäs sattui mukavasti. Kiikuttelin juomani kivelle ja asetuin seisomaan. Laskin turpani liilahtavaan juomaan. Maku oli... ällistyttävä ! Maultaan juoma oli hieman hapanta, melko imelää mutta makeaa. Pidän kaikista happamista ja kirpeistä mauista. Heh. Nostin turpani ja nuolaisin juomapisarat huuliltani. Baarin virtasi upeita tammoja. Yksi pisti kuitenkin silmääni. Hän oli väriltää harmaa ja minusta pienempi ja pyöreämpi. Hän on poni. Tai ainakin näyttää ponilta. Heh. Pudistelin hetken päätäni, kun muistin että minulla on upea puoliso ja ihana napero. En aijo pettää hänen luottamustaan ! Ikinä !! Siirsin katseeni liilaan juomaani ja juoin juomani. "Perkele kun se loppui nopeasti!", murahdin itselleni. Siirsin kookosenpuolikkaan sivummalle kiveä ja siirryin katsomaan tummaa hevosta kaatuneen puun takana. " Hei, voisit tuoda mulle vielä kaksi Dazedin ja jumpin sekotusta !" , pyysin huutamalla. Nopeasti tumma ori toi ensimmäisen juoman ja sitten toisen. Hän laski toisen turpani eteen ja toisen hieman sivullamme. " Kiitos ", kiitin. Ori oli jo ehtinyt lähteä luotani ja hääri kaatuneenpuun takana lisää juomia muille.

Hörpin rauhallisesti herkullista juomaani. Yht'äkkiä viereeni tupsahti se harmaa tamma. Hänellä oli kiharat valkeat kauniit jouhet ja hänen päätään koristi kaunis tähti. " Hei. Saisinko tulla seuraksi " , tamma kysyi kauniilla äänellä.
" Jos vain neiti niin tahtoo ", sanoin. Hän siirtyi toiselle puolelle kiviä, ja huomasin hänen mittailevan minua hieman epäröivänä. " Sinulla on aika kamalat arvet. Mistä olet saanut ne ?" , tamma kysyi nopeasti minulta.
" Sain ne tappeluissa" , kerroin. Haluasin nyt vain tietää tamman nimen, enkä haluaisi kertoa arvistani. Huoh.
" Asiasta toiseen, mutta mikä on neidin nimi ?" , kysyin. Tähti pää katsoi minua lempeästi ja hymyili. " Rosalia ", hän esittäytyi. Ihan kiva nimi oli neidillä. " Mukava tutustua Rosalia. Olen Duran " , kerroin. Tumma naurahti. Laskin turpani juomaan ja katsoin samalle harmaata. Hänen huulilleen nousi leveä hymy ja hän nauroi. Mikäs minussa nyt noin paljon naurattaa ? Heh. Tamma siirtyi lähemmäski minua. Haistoin jo, että hän olisin halukas. Huulilleni nousi pieni hymy. Nostin turpani juomasta. En kuitenkaan aijo pettää luottamusta. En pane paksuksi muita tammoja. Pelkästään Alishan... Jos hän vain tahtoo toisenkin kerran. Tamma vilautti toista kulmaansa ja iski silmää. Naurahdin. Pian huomasin että juomani loppui. Olin juuri hamuamassa juomaani, kun Rosalia kysyi, saisiko hän juoda toisen juomani. " Kyllä saat ", myönnyin hymyillen, Peittelin turhautumistani. Siirain tyhjän kookoksenpolikkaan sivuun. Katsoin kun tamma joi. Havahduin, kun muistin kuinka monta olen juonut. Jo kolme. heh. Ja tuossa olisi ollut neljäs. Siirryin taas katsomaan tummaa oria. " Tuoppa vielä viides juoma " , pyysin. Ori toi sukkelaan saman juoman kuin aikasemmin. Hän laski sen turpani eteen. Huomasin, että sillä välin harmaa tamma oli juonut juomani. " Voisitko tuoda minulle Jumpin ?" , harmaa kysyi tummalta orilta. " Käyhän se ", hän myöntyi ja lähti luotamme. Muutaman sekunnin päästä hän tuli takaisin sinisen juoman kanssa. " Kiitos " , kiitin. ja laskin turpani juomaan.

" Kerro itsestäsi Duran " , tamma kehotti. Nostin jälleen turpani juomasta. " Nooh, minulla on perhe. Minulla on mukava puoliso ja ihana varsa. Olen ollut täällä Caraliassa jo aika kauan. Entäs sinä ?" , kerroin ja kysyin lopuksi. Tamman ilme muuttui nopeasti järkyttyneeksi kun kuuli että minulla on puoliso ja varsa. " Eääähh... Taidankin tästä lähteä. ", tamme kertoi järkyttyneen oloisena ja lähti juomansa kanssa. Huokaisin ja laskin turpani juomaan. Oloni alkoi jo alla hieman sekava ja ihan kuin olisin rakastunut... Luultavasti juomaani. Oloni oli myös lämmin ja sydämmeni pumppasi verta kiihkeään tahtiin. Tunsin sen virtaavan kasvoissani. Ihan kuin päätäni punoittaisi. Hörppäsin juomani ja siirsin sen myös sivuun. Nostin huulilleni hymyn ja lähdin aukiosta. Päässäni humisi ja askeleeni olivat huteria. Törmäsin minua paljon isompaan ruskeaan tammaan. " Varo vähän !" , tamma varoitti. Kuljin sikin sokin pois mahdollisimman nopeasti. Minun teki mieli juosta mutta jalkani eivät vain pystyneet siihen.

Olin pian pois baarista ja minua ympäröitis tiheä sademetsä. Väistelin kokoajan puitten juuria ja olin vähällä kaatua turvalleni. Minun täytyy levätä ja etsiä Alisha. Tiirailin ympärilleni. Minun täytyy olla varuillani. Korvani heiluivat edestakaisin kuunnellakseni sademetsän ääniä. Molemmillani puolillan iasvoi tiheää pitkää nurmikkoa ja korkeita reheviä puita. Pysähdyin hetkeksi. Joku muukin näkisi minut. Haistelin ilmaa. Haistoin pedon. Olin kokoajan varuillani. En kuitenkaan ole varma, olenko vain sekaisin tai sitten joku tuoksuu vain lihansyöjältä. Lähdin liikkelle ja nostin huteran ravini. Ravini oli kömpelöä. Joka hetkellä oli vähällä kaatua. Yht'äkkiä jalkani pettivät. En vain voi juosta. Makasin mahallina onneksi pehmeässä maassa. Huterin jaloin yritin nousta ylös ja pääsin vaivalloisesti ylös. Lähdin kävelemään. Siirryin puiden suojiin. Huomasin rehevän matalan puun, joka duojasi minua auringolta ja sateelta. Puusta roikkui liaaneja. Kävelin hitaasti sen luo ja menin makuulle. Painoin pääni pehmeään maahan ja annoin unen tulla.

[Anteeksi kirjoitusvirheistä xD]
hennu11

Paluu Magic Drink