Sateenvarjoja ja cocktailtikkuja

"Aukiolla on muutamia hevosia keskusteluun syventyneenä. Osa itkee, osa nauraa, joku taitaa nukkuakin ja hei, ovatko ne kaikki edes elossa?"

Momentumin sanoja lainataksemme - astu kaikin mokomin sisään ja ota itse selvää yhteismaan sademetsässä sijaitsevasta baarista.

Sateenvarjoja ja cocktailtikkuja

ViestiKirjoittaja Zarroc » 13. Tammi 2014 22:05

[sovittu porukka matkaan, nyt biletetään poikaporukalla ^^ pelijärjestys vapaa.]

KOTKA

Ehkä hieman tahtomattanikin ajatukseni vaelsivat samantien takaisin Developeen, kun astelin lähemmäs baaria. En oikeastaan tiennyt tämänkertaisen käyntini syytä tai ehkä tiesinkin. Raudikko taisi pyöriä ajatuksissani vähän enemmän kuin myönsinkään, nyt kun Zerawkaan ei ollut pitämässä minulle seuraa. Huokaisten pudistelin päätäni ja astuin viimein aukiolle, joka oli jo täyttynyt iloisesta ja vähemmän iloisesta puheensorinasta.

Missään ei näkynyt merkkiäkään siitä, että rajat olisivat olleet kiinni vielä hetki sitten. Hevoset iloitsivat nähdessään toisiaan, osa itki ja yksi raivosi suureen ääneen, kuinka Jokerista nyt ei sitten tullutkaan hullua diktaattoria. Naurahdin pehmeästi ja antauduin tunnelman vietäväksi, jalkojeni kuljettaessa minut suuren, kaatuneen puunrungon taakse.

"Hei Reggae", sanoin vaalealle orille rungon takana ja hän nyökkäsi.
"Moro moro, mitäs sais uroolle olla?"
"Hmm otetaan näin alkuun vaikka Submarine."
"Aijaa, rauhallista menoa. Eikö näy ketään sopivaa?"
"Katsellessa." Naurahdin ja sain pian kupin eteeni.

Vilkaisin ympärilleni, mutta lähistöllä ei näkynyt vapaita pöytiä, joten jäin aloilleni ja kastoin turpani nesteeseen. Hmm.. tästä oli kauan.
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

Re: Sateenvarjoja ja cocktailtikkuja

ViestiKirjoittaja Wohweli » 13. Tammi 2014 22:22

Calcifer
» Täältä tullaan Calcin voimin. (;

Calcifer ei edes tiennyt miksi oli suunannut itsensä paikkaan jota täkäläiset kutsuivat baariksi. Eikös ihmiset nimittäneet siksi paikkaa josta tulivat oudosti voivina ja tai täysin uuteen muotoon hakattuina? Musta ravisteli pienesti päätänsä kuin karkottaen negatiiviset ajatukset. Vastaan kävellyt porukka vaikutti hyväntuuliselta ja jopa suurimmalta osin ihan täyspäisiltä. Eihän silloin Magic Drinkiksi nimitetty paikka voisi tarkoittaa pahaa?
Ori rantautui tiskiämuistuttavan puunrungon edelle ja saikin vastaansa hetki sitten vierasta ruunikkoa palvelleen voikon Reggaen.
"Mitä saisi olla?" ja nolouttaan oli orin möynnettävä voikolle ettei tiennyt yhtään baarin sisäisistä asioista ja saikin lyhyen ja napakan tietoiskun juomista ja myös baarimikkojen nimet kävivät ilmi.

"Yksi Jump," Calcifer teki tilauksen jonka Reg toimittikin hänelle rivakkaan. Hieman päätään kallistellen ori katseli juomaansa ennenkuin rohkeni maistamaan. Maku oli hapan, mikä yllätti kiharajouhisen. Onneksi vain positiivisella tavalla ja tämä uskalsi jatkaa sinisen juoman lipittelyä.
Wohweli

ViestiKirjoittaja Mwjan » 13. Tammi 2014 22:44

Quickstep

Oloni on ollut huomattavasti kevyempi sen jälkeen kun löysimme yhteistuumin rohdon juuri.. Täältä? Huomaan palanneeni täsmälleen samaan paikkaan, sieltä mistä olin aikaisemmin tullut. Olin tätä aikaisemmin tavannut parantajan, kävellyt ja päätynyt samaan paikkaan. Viimeksi paikka oli kyllä läpensä kuollut ja minä melkein siinä samassa.

Kävellessäni paikalle, huomioni kiinnittyy tiskiin ja tuttuihin baarimikkoihin. Valun kuin automaattisesti tuolle tutulle tiskille ja Reggae kääntyy puoleeni, heti kun oli saanut toiselle juoman annettua.
"Teitähän tulee tiuhaan tahtiin ja sinut minä muistankin!", hän kommentoi hyvin reippaasti minut nähdessään ja tuo minulle juoman, enkä kerinnyt sanomaan yhtään mitään.
"Jump, saat vähän rohkaisua", hän kuin vinkkaa minulle merkiksi ja käännän katseeni alueelle. En ihan naista tullut hakemaan, tämä oli silkka vahinko.

Reg poistuu hääräämään muuta, kunnes katseeni kiinnittyy liki vieressäni olevaan suureen, kiharajouhiseen hevoseen. Eihän nyt kovin iso ollutkaan, mutta en jää katsomaan häntä pidemmäksi aikaa vaan yritän peitellä kaljua päätäni.

(Hauskempaa varmaa kertoo minä- muodossa. Hehe. Pitää kokeilla pitkästä aikaa)
Viimeksi muokannut Mwjan päivämäärä 13. Tammi 2014 23:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Mwjan

ViestiKirjoittaja Sussu » 13. Tammi 2014 22:52

Jay Jay

Oli tosiaan sääli, että rajat olivat olleet suljettuina pitkään. Nyt meininki tuntuu kuitenkin olevan katossa. Tai tiedä sitten, onko tunne vain minulla. Miten vain, naureskelen parhaillaan seurassani olevan kirjavan poniorin jutuille, litkien samalla kirpeää, valkeaa juomaani.
En itse asiassa edes muista, monesko se on. Toinen tai kolmas, veikkaisin. Enkä saa mitään selvää tämän seurassani olevan hölösuun sanoista, hän kun on ottanut pari liikaa, mutta nyt hän lähtee hoipertelemaan jotain pahasta olosta mumisten pois pöydästämme.
"Heippa vaan sinullekin", huikkaan jonkinlaiset hyvästit virne suupielilläni toisen loittonevalle selälle, päätäni lyhyesti pudistaen ja ääneen naurahtaen.

Lähden seikkailemaan takaisin tiskille, jossa parhaillaan on joku suuri, ruunikko ori sekä erehdyttävästi minua muuten muistuttava, mutta väriltään valkoisen sijan kauttaaltaan musta ori. Samassa paikalle astelee myös hiukan erikoisemman värinen rautias, ori tämäkin, jonka viereen siirryn kiltisti odottamaan omaa vuoroani.
"Moro, Jay", tuttu baarimikko tokaisee edellisen asiakkaan hoidettuaan ja virnistää heti perään. Kyllä hän aidon ilahtuneelta minun näkemisestäni pitkästä aikaa vaikuttaa, eikä ole ihme eikä mikään, että hän nimenikin muistaa. Ottaen huomioon, kuinka paljon täälläkin tuli joskus roikuttua.
"Pitkästä aikaa, Reg", virnistän. Mukava nähdä voikkoakin, kun aikaisemmat juomat minulle oli tarjoillut tämän veli, Hagor.

"Pistätkö yhden Delightin ja Jumpin sekoituksen tulemaan?" kysäisen hilpeästi. Vastaan yhtään laittamatta ori nyökkää ja siirtyy sitten suorittamaan tilaustani. Ei kestä kauan, kun tämä kantaa hampaissaan eteeni puolikkaan kookospähkinän täynnä sinistä juomaa, joka on kuitenkin perinteistä Jumpia selkeästi vaaleamman sävyistä.
"Kiitos paljon", huikkaan vielä, ottaen samantien huikan juomastani. Kirpeän hapan maku ei ole kaikista herkullisimmasta päästä, mutta niiden vaikutuksiahan minä enemmän tavoittelen.
"No, mitä jätkät?" katseeni kiertää aika pitkälti kaikissa tiskillä seisovissa ja lähettyvillä olevassa kolmessa orissa.
"Tuolla olisi mulla pöytäkin, jos ketään kiinnostaa", sanon yhtään arkailematta, leveästi hymyillen ja sen suuntaan nyökäten.
"Meissä kaikis on halkeemii, ei pidä pyydellä anteeks niit
    Ja niin sinäkin oot kuluva pois, niinku kaikki mikä sulle ikinä kuulua vois"
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Wohweli » 13. Tammi 2014 23:38

Tiskillä näytti olevan tungosta, mutta en antanut sen häiritä juomatutkimustani. Hapanmaku oli oikein viihdyttävä, vaikka välillä se oli yllyttää minut jopa irvistämään. Säilytin kuitenkin omanarvontuntoni rippeet ja pidin kasvot peruslukemilla.
Toiselle sivulleni saapui mielenkiintoisen värityksen omaava ori, mutta pidin epäkohteliaana liikaa tuijottamista joten palautin katseeni kupin pohjaan. Läheni jo nopeaa loppuaan, mutta ennenkuin ehdin tilata Regiltä uuden tämä pörhälsi ohitseni palvelemaan uusia asiakkaita. Malttaisin kyllä odottaa omaa vuoroani, mutta uteliaisuus käännytti pääni Regin perään katselemaan uusia asiakkaita. Paikalle oli saapunut myös kauttaaltaan valkea ori joka huvituksekseni muistutti kovin paljon minua itseäni, mikäli valkeaa väriä ei huomioitu.

Samassa valkea avaa suunsa. Meillekö se puhui? Menen pieneen hämmennykseen, mutta yritän hukutella sen tyynen ilmeen alle. Kertoi pöydästä ja viittasi selväeleisesti sen suunnalle. Taivutan pääni uteliaana pöydän suunnalle, mutta emmin. Aikoivatko muutkin mennä? Jotenkin tilanne tuntui vähän arkapintaiselta eikä mieleni todellakaan tehnyt vain syöksyä valkean matkaan. Katsoin parhaaksi jäädä odottamaan suuremman ja pienemmän ruskean reaktioita ja toimia vasta sen jälkeen. Jos muut olivat toisilleen ennestään tuttuja olisi outoa vain hiihdellä muiden perässä mistään mitään tietämättä.
Regin lähestyessä tartuin tilaisuuteen.
"Minulle yksi Delight," sain huikattua ja sillä välin, kun voikko valmistelee juomaani kulautan loput Jumpista alas.
"Kiitos," oli yksinketaisesti lausuttu kiitokseni ja upotin yhä mietiskelevänä turpani juomaan.

» Massan mukana menen myös minä ja ovela pelimuodon vaihdos.
Wohweli

ViestiKirjoittaja Mwjan » 14. Tammi 2014 15:13

Maistan tuota epäilyttävän näköistä juotavaa edessäni ja kieleeni tarttui karvainen maku. Irvistin hieman sitä maistaessani, koska en ollut maistanut, en niin ikinä tämän makuista juomaa. Jopa se rohto mitä maistoi, oli paljon parempaa kuin tämä. Rohdin tavoin, minuun upposi pieni kulaus ja tunsin oloni jo nyt heikoksi.

Kuin tietämättäni käännän katseeni suuntaan, missä kerksui kimopukuinen peruskokoinen ori, joka pyysi mukaansa. Emmin hetken aikaa ja käännyin katsomaan vieressä olevaa mustaa oria. Hän kääntyilee myös minun puoleeni eikä nähtävästi tiedä puhuiko tuo kimo meille vai kenelle. Minä ymmärsin, että hän puhui meille.

Mietin hetken aikaa, kunnes tartun oman juomani reunasta ja olen valmis kantamaan sitä mukanani toisen pöydän ääreen mihin kimo on antanut suunnan. Käännyn katsomaan tuo pieni kuppi suussani, kulmieni alta, mitä muut oli mieltä. Musta? Ruunikko? Musta ainakin lähtisi mukaan tai minä niin luulin. Ihmettelin kyllä kaikin puolin käytöstäni.
Mwjan

ViestiKirjoittaja Zarroc » 14. Tammi 2014 17:00

Yhtäkkiä jostain pölähti pari oria lisää, mutta en jäänyt sen kummemmin ajattelemaan asiaa. Submarine lähti hiljalleen kiertämään ja tunsin mukavan rauhallisuuden tunteen valtaavan mieltäni. Tämä oli hyvä.
"Laitatko Delightin ja Jumpin sekoituksen?" Kysyin lopulta ja Reggae nyökkäsi, pian kupin minulle työntäen.

Samassa huomasinkin kimon, jonka baarimikot selvästi tunsivat. Kaveri vaikutti juuri sille, että hänen mukaansa ei kannattaisi lähteä, mutta halusin joka tapauksessa unohtaa kaiken.
Kohautin lapojani ja nappasin kupin hampaisiini, muita vilkaistuani vein sen varmoin askelin sen kimon osoittamaan pöytään.
Hörppäsin siitä puolet siinä joutessani, katsellen muita korvat höröllään.
"Keitäs te olette?" Hymähdin, tarkastellen jokaista vuorotellen.

Oli musta, toinen ruskea, sitten tuo valkea. Kaikki olivat vieläpä oreja, mutta mikäs sen hauskempaa sitten. Tammojen kanssa meno tuppasi menemään vähän ilmaa sakeammaksi. Join lisää juomastani, kun en muutakaan keksinyt ja nielaistuani muistin esitellä itsenikin.
"Olen Kotka, tasankolaisista."

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sussu » 14. Tammi 2014 17:22

Nämä yhtälailla minulle kuin ilmeisesti toisillensakin tuntemattomat orit ovat kovin hiljaisia, eivätkä reagoi aivan toivomallani tavalla kehotukseeni lähteä mukaani. Tarvitsivat selvästi rohkaisuryypyn tai pari, kun eivät edes mitään sano. Olikohan sittenkin virhe lyöttäytyä juuri näiden seuraan? Toisaalta, ehkä ihmejuomat alkaisivat vielä virrata ja pidot paranisivat.
Kaikki eivät tunnu olevan edes aivan varmoja siitä, kenelle minä sanani osoitin. Katson heitä kuitenkin vuoronperään, odottavasti ja ilmeilläni ja eleilläni kehottaen näitä liikkumaan tiskiltä.

Se musta näyttää ehkä kaikista vähiten innostuneelta, tai sitten toinen vain epäröi lähteä tuntemattoman matkaan. Mieleni tekisi kannustaa ihan kunnolla, mutta sen sijaan annankin toisille vielä hetken aikaa miettiä. Ilokseni se erikoisemman näköinen ruskea kuitenkin nappaa juoman hampaisiinsa, ja näyttää valmiilta lähtemään mukaani. Samoin tekee meistä suurin.
"Hyvä valinta", virnistän näille ja nappaan samantien oman juomani hampaisiini. Lähden marssimaan kohti edelleen vapaana olevaa pöytää, olettaen ainakin hevosen tai toivon mukaan useammankin seuraavan minua. Ehkä heistä vielä jotain irti saisi.

Asetan kookospähkinän puolikkaani pöydälle ja asetun seisomaan sen ääreen. Suuri ruunikko esittelee itsensä varsin viralliseen sävyyn Kotkaksi. Rennosti hymyillen otan hörpyn juomastani.
"Sanokaa Jayksi vain. Ja tarkoitukseni ei ole pilata kenenkään illanviettosuunnitelmia, mutta onhan täällä nyt aika tylsää - toistaiseksi", totean, katseeni kiertäessä baarin muissa asiakkaissa.
"Kauniimman sukupuolen edustajatkin aika harvassa, jos joku tuli niitä metsästämään. Jos ei, niin mitäs te sitten täällä teette?" jatkan vilpittömän iloisesti, jopa pirteämpänä kuin tämän seurueen muut osapuolet yhteensä. Olivat selvästi Delightin tarpeessa. Ja Jumpin.
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Wohweli » 14. Tammi 2014 18:05

Mitä enemmän tilannetta katsoi osaltani sitä inhottavammin tunsin itseni aivan kananpojaksi. Kaksi ruskeaa tuntuu olevan hyvin varmoja ja päätöstietoisia eikä aikaakaan, kun ne lipuvat juominensa tämän valkean tarjoamaa pöytää kohden. En jää sen suuremmin aikailemaan tai odottamana lapsekkaita rohkaisupuheita vaan otan kookospuolikkaani kantoon ja askellan muiden perässä pöydän äärelle, asettautuen sen ehkä tyhjimmälle puolelle. Sallin ruskeiden silmieni katseen kiertää vielä kertaalleen näissä vieraissa hevosissa. Ehkä heistä voisi saada ystäviä? Eivät vaikuttaneet ulkoisesti ainekaan mitenkään sekopäisiltä.

Suurin ruskea avaa suunsa kysymyksen ja esittäytymisen muodossa. Kotka siis. Valkea on nopea ja esittäytyy Jayksi kysellen kai lähinnä meidän muiden suunnitelmia tämän illan osalta. Lasken juomani viimein pöydälle ja siemaisen siitä ohimennen pienen huikan ennenkuin valmistaudun vastaamaan esittely pyyntöön.
"Nimi on Calcifer," saan esiteltyä, mutta jään hieman pohtiman miten vastaisin valkean esittämään kysymykseen.
"En ole ennen ollut täällä joten ajattelin vain tulla katsomaan paikan," se kuulosti vielä tylsemmältä suusta puhuttuna kuin pelkästään pääni sisällä.
Suosiolla päätän hetkiseksi vain hiljentyä, antaa muidenkin vastata. Tarvitsin nyt niitä juomien vaikutuksia sillä oloni oli hieman ahdistunut. Seurassani oli kolme kauttaaltaan ventovierasta oria. Ilmapiiri oli arvatenkin vähän hajanainen. Upotin turpani puolikkaaseen ja jatkoin sen maistelua.
Wohweli

ViestiKirjoittaja Mwjan » 14. Tammi 2014 19:13

Kaikki olivat ottaneet juomansa mukaan ja lähteneet kimon perään, minä olin se yksi. Pienien askeleenottojen jälkeen päädymme kaikki kuin pyöreän pöydän ritari- tyyliin asettumaan ja tuijottelemaan toisiamme. Kotkaksi esittäytynyt kysyi. Kimo esittelee itsensä Jayksi ja musta puolestaan Calcifer. Minäkin voisin esittäytyä.
"Quickstep, lumihevosista", sanon melko tylyn lyhyesti ja jään tuijottamaan kuin hukkuneena juomaani ja en keksi mitään sanottavaa. Minua ei juuri kiinnostanut toisten seura tai kiinnosti, mutta en osannut reagoida. Mitä minä teen?

Olimme kaikki esitelleet itsemme ja Jay kysyi mitä teimme täällä. Pitäisikö minun vastata? Kaikki muut tuntuivat sanovan niin reippaasti, joten minäkin nyt sitten.
”Kiertelin vaan ja päädyin tänne”, olipa tylyä, mutta tosi on, en oikein keksinyt muutakaan. Minä en tullut tänne tarkoituksella.

Katseeni kiertää joka ikisessä, mutta käännän katseeni pois. Tunnen itseni niin kaljuksi, muilla näytti olevan melko tuuheat ja näyttävät harjakset kun minulla päälaki suorastaan kiilsi. Häpeän, mutta en voi asialle mitään. Toivoisin että harja kasvaisi joskus vuosien mittaan takaisin, toistaiseksi mitään edistystä en ole nähnyt.

Maistoin liki irvistäen juomaani ja paljon kerralla, kunnes tunnen sen nousevan oudosti päähäni.
Mwjan

ViestiKirjoittaja Zarroc » 14. Tammi 2014 19:24

He esittelivät itsensä jokainen. Jay, Calcifer ja Quickstep. Selvä. Että sellainen kokoonpano tällä kertaa. Mietiskelin hetken vastausta sen kimon kysymykseen, mutta tajusin pian, ettei sellaista oikeastaan ollut.
"Halusin vain unohtaa", kohautin lapojani välinpitämättömästi ja ryystin nopeasti juomani sisuksiini. Näytti siltä, että tässä seurassa ei tulisi kuin harmeja, ellen alkaisi samantien hommata jonkinasteista sekavaa olotilaa.

Kuka ensin pöydän alla? No minä tietysti.
Kävin hakemassa itselleni uuden juoman, sekoitus kuulemma Delight:ia ja Dazed:ia. Mitä lie siitäkin tulisi, se selviäisi kohta. Palatessani pöytään, muut olivat edelleen vähän vaitonaisen oloisia.
"Noh, täällä ollaan kaikki, hakekaa itsellenne lisää juomaa niin jutellaan", naurahdin pehmeästi, mieliala jo vahvassa nousussa.

Join puolet omastani, samalla kun katsahdin siihen mustaan. Se oli jotakuinkin Zoen kokoinen, mutta sille linjalle en lähtisi. Minä lupasin tänä iltana vain unohtaa.
"Ette taida olla daameja hakemassa?" Naurahdin sitten. Mitä lie hakivat...

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sussu » 14. Tammi 2014 20:07

Calcifer ja Quickstep... Jestas, kun niillä oli pitkiä ja vaikeita nimiä minun nimeeni verrattuna. Kotka jäänee muistiini kaikista helpoiten, mutta enköhän minä näiden kahden muunkin nimet muistaisi, kun oikein painaisin pääkoppaani.
Kysymyksenikään ei saa heistä juuri mitään irti. Ei edes vaivalloista hymyä, vaikka itse kyllä jaksan hymyillä ja välillä virnistääkin letkeästi. Enkä edes ole juonut paljon, mitä nyt tunnen itseni kaikkien kaveriksi enkä ärsyynny edes toisten vähän vähemmän toverillisesta käytöksestä.
Koska uskon edelleen, että he vielä rohkaistuisivat. Kunhan saisivat eteensä kupposen tai pari lisää ja tajuaisivat ryystää oikealla nopeudella. Mielellään myös oikeita juomia, ei mitään aivan lamaannuttavia. Minä sentään jo tunnen baarin drinkit.

"Tämän paikan tunnelman kun kerran tulee tsekkaamaan ja ilta menee putkeen, niin takuuvarmasti löytää tänne tiensä kerran jos toisenkin sen jälkeen", virnistän lähinnä vastaukseksi Calciferin ja Quickstepin sanoille, että he olivat ikään kuin sattumalta päätyneet tänne.
Tiedä sitten, ehkä he halusivat vain pitää syynsä omana tietonaan, tai sitten asia tosiaan on niin. Kotka sen sijaan kertoo haluavansa unohtaa, ja se saa katseeni pysähtymään hänen kasvoihinsa vähän pidemmäksi aikaa. Unohtaa mitä? Joku tamma kenties, tapahtuma menneisyydestä? Ei asia minulle kuulu eikä liiaksi kiinnostakaan.
En voi olla virnistämättä ikään kuin ylpeänäkin Kotkasta, kun tämä ryystää nopeasti juomaansa ja poistuu sitten - ilmeisesti vain hakemaan uutta juomaa. Hän saapuu paikalle jonkinlainen sekoitus kupissaan ja kehottaa kaikkia hakemaan juotavaa jutustelua varten.

"Mieshän puhuu asiaa! Juomia kaikille", naurahdan hyväntuulisesti, ottaen sitten suuremman huikan omasta juomastani. Saattaa tosin olla, että tämän kaiken Delightin jälkeen minun on pakko ottaa jotain rauhoittavaa. Tai kenties pitää pieni tauko juomisesta, etten olisi aivan pihalla muiden vasta aloitellessa juomista.
"Aika usein täältä joku neiti tarttuu matkaan sitten illan päälle, mutta ei minun tarvitse yleensä niitä hakemalla hakea", hymähdän itsevarmana, mutten liiaksi rehennellen.
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Wohweli » 14. Tammi 2014 20:26

Lievästi sanoen olen yllättynyt ettei Quickstep anna sen suurempaa syytä täällä ololleen. Kotka sen sijaan halusi unohtaa. Pieni säälipilkahdus viipyi hetken katseessani jonka oli suunnannut suuren ruskean suunnalle. En siis ollutkaan ainoa joka oli vain hetken mielijohteesta päättänyt käydä nuuskimassa vähän nurkkia.
Tunnen hieman rentoutuvani, en ole varma johtuiko se juomastani vai oliko ilmapiiri jo vähän keventynyt. Minun mieleeni tuli ajatus jopa viihtyvyydestä, eivät nämä kolme vaikuttaneet yhtään hullummilta. Jay avaa suunsa ja puhuu huvittavaan tapaan paikan puolesta. Toivottavasti hän oli oikeassa, tavallansa kimosta huokui se, että tämä todella tiesi mistä puhui. Aivan takuulla baarin vakioasiakkaita.
"Heh. Niinpä kai," on vastaukseni hymyn puolikkaan kera, vaikka katseeni onkin jämähtänyt jonnekin tyhjän kookoksen puolelle.

Samassa Kotka poistuu, hetken epäilen tämän vaihtaneen seuraa, mutta tämä palaakin pian takaisin pöydän ääreen uusi juoma hallussaan ja kehottaa meitä muita tekemään samoin. Huomaan empiväni vain pienen hetken ja pyörähdän tiskin suuntaan ja kannan pöytään Jump ja Delight sekoitukseni. Juoma ei ole taaskaan maulla pilattu, mutta ehkä vaikutukset olisivat kirpeän happamalta juomalta hyvä vastine.
Ruunikko kuuluu utelevan naisista. Empä ollut asiaa ollenkaan ajatellut. Yhdenyön jutut eivät ihan tainneet olla minua varten. Kimo sen sijaan rehentelee varmana, että kyllä hän täältä poistuisi tamma kainalossa jos niin vain tahtoisi. Hymähdän taas huvittuneena.
"Ehkä sitä voisi kerran elämässä vähän irrotella ja katsoa mitä tällä paikalla on tarjota," vastaan vähän kevyemmällä painolla, en halunnut hakata näitä sanoja kiveen.
"Vielä ei ole ainekaan ketään kiinnostavaa näkynyt," valitettavaa, mutta totta. Olivatkohan muut samaa mieltä? Kaikki tammat näyttivät tässä valossa vähän liiaksi samalta. Ehkä pieni hörppy juomastani loihtisi jokaisesta vastaankävelevästä ilmielävän kaunottaren. Noh, se jäisi nähtäväksi.
Wohweli

ViestiKirjoittaja Mwjan » 14. Tammi 2014 21:40

Olin ihan hukassa, yhtä hukassa kuin juoma minun turpani edessä olevassa kupissa. Pikkuhiljaa tunnelma siirtyi juopottelun puolelle ja olin epävarma asiasta. Kotka poistui paikalta hakemaan lisää juotavaa, mutta palasi kysymään daameista. Minä en oikeastaan edes tiennyt, mitä virkaa tammoilla oli tässä maailmassa. Olinhan minäkin siittänyt muutaman tamman, mutta en tiennyt muuta heistä. Enkä uskaltanut sanoa tähän yhtään mitään.

Jay oli hyvin energinen ja toi esille suuremman uroon. Hänellä oli näköjään taito tarttua joka ikiseen daamiin ja viedä mennessään. Käännyin katsomaan hänen suuntaansa pienesti ja katseeni kiersi jokaisessa taas jälleen. Katseeni eksyi jokaisen juomaan ja siihen kuinka he hakivat aina vain uutta ja uutta, kun minä join vasta ensimmäistä. Ei se mennyt kurkusta alas niin helposti kuin kaikilla muilla.

En todellakaan puutu tähän naiskeskusteluun. Pysyin hiljaa paikallani, ummistin silmiäni ja ihmettelin. Minulla oli melko vaikea olla tässä kaikkien katsottavana, mutta mitäs lähdin tähän mukaan. Kaipa minun pitäisi vain ottaa rohkeasti itseäni niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. Niin yritän tehdä, sain vain kohotettua päätäni ylöspäin, keräsin luuni, mutta ei, enempää en kyennyt. Mihin minun äänenikin katosi? Vilkuilen muita kuin koiranpentu ja mietin samalla minkä ikäisiä he olivat.
Mwjan

ViestiKirjoittaja Zarroc » 15. Tammi 2014 21:02

He olivat aika vaiti, Jay tosin lähti heti mukaan kuin parhaaseenkin piirileikkiin. Hörpin juomaa naamaani samaan tahtiin, kuin olisin vettä juonut. Tiesin kyllä sen verran ihan puhtaalla järjelläkin, että saisin juoda todennäköisesti kipon kaksi enemmän kuin muut, jos ajattelin pysyä menossa mukana. Joka oli kyllä tällä hetkellä aika vähäistä.

Kimo vastasi sitten kysymykseeni daaminhausta ja sai minut naurahtamaan jopa hieman vaivaantuneesti. Kylläpä sitä oltiinkin itsevarmoja. No, miten tykkäsi. Kaipa tuollaisen satuponin perään retkahtaisi useampikin bimbo.
Musta kuitenkin vastasi vähän vältellen ja minä hymähdin. Olin usein ihan samoilla linjoilla, joten ymmärsin tuon aika hyvin.
"Noh, jospa sitä vähän katseltaisiin", virnistin pehmeään sävyyni ja pukkasin Calciferia kevyesti turvallani. Kummastelin hetken omaa tuttavallisuuttani, mutta pudistin sen päästäni.

Se toinen ruskea, Quickstep, oli ihan hiljaa. Katseli meitä kaikkia siinä aivan vaiti ja minä mietin, mikä sillä mahtoi olla. Katsoin parhaaksi juomani juotuani poistua jälleen paikalta ja kun palasin, taspainoitteilin kahden kupin kanssa. Toisen heitin Quickstepille. Se oli sekoitus jotain, mikä Regin mukaan poistaisi estoja ja toisi hilpeyttä.
"Älä huoli, en myrkytä sinua", hymähdin orille ja aloittelin jälleen omaa Delightiani.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"