Ocean of wishes.

Suhteellisen avaraa aluetta, joka sisältää jokusia puita, luolia ja jonkun verran heinääkin. Tasangolla kaikki on suhteellisen oloista ja lämmintä, lunta sinne ei talvella pahemmin sada, ehkä vain pintakerros jos sitäkään. Syötäväksi tältä alueelta kelpaavat paremmin kuin hyvin kaikki heinät ja useampien puiden lehdet tai muut kasvit.

Ocean of wishes.

ViestiKirjoittaja Siuri » 25. Tammi 2013 23:16

[Yksinpeli~]

Titania

Hän katsoo silmiini. Niiden vihertävä sävy ehtii pilkahtaa vain hetken, kun hän taas kääntää päänsä pois. Hän kääntää selkänsä minulle. Sitten kuin taikaiskusta - hän katoaa.

Olen herännyt jo monena yönä tuohon samaan painajaiseen. Tiedän hyvin, mistä se uni on peräisin. En ole kuitenkaan vielä saanut selville sitä, miksi se vainoaa minua joka yö. Miksi näen hänen kasvonsa aina pimeän tullen. Hänhän vihasi minua! Inhosi! Hän jätti minut heitteille, tarjosi vastaantulijalle. Kuinka olisin koskaan voinut rakastaa häntä!
Ei hän onneksi sitä tarvinnut. Rakkautta siis. Hän halusi vain päästä minusta eroon, siinä täydellisesti onnistuen.

Olen löytänyt mukavan kallistuneen kivenlohkareen tasangolta. Toinen puoli on avoin seinä, ja kivi toimii edes jonkinnäköisenä suojana. Näen jopa maatessani kirkkaan tähtitaivaan, jonka miljoonat tähdet tuikkivat rauhallisesti. Ne yrittävät selvästi kertoa jotain, mutta mene ja tiedä, en puhu tähtien kanssa samaa kieltä. En ymmärrä niitä lainkaan, ne taisivat vihata minua syntymästäni lähtien. Miksi muuten olisin tässä nyt, yksin, ilman ketään, joka minusta huolehtisi. Joka välittäisi. Joka rakastaisi.
Miksi kaikki tämä on annettu minulle? Mitä minä olen tehnyt väärin? Olen vain elänyt kohtalon saattelemana aivan turhan pitkään, mutta mitä vaihtoehtoja minulla on? Ei mitään. Voin vain kohdella tulevaa väliinpitämättömästi ja yrittää vakuuttaa jollekin suuremmalle, joka määrää elämästämme, että minulla on oma tahto. Minä teen juuri niin kuin haluan, en niin kuin muut määräävät! Minä näen asiat omin silmin, ajattelen, minä pystyn hallitsemaan itseäni siinä missä muutkin!

Ketä minä huijaan. En minä ikinä pysty siihen. Olen riippuvainen kaikesta, en pärjää yksin. Kylmä ja julma maailma vastassani, ei minulla ole voimia taistella. Ei toivoa, ei halua.
Olen jo valmiiksi tuomittu.

Nousen ylös maasta ja lähden kävelemään hitain askelin tasangon halki. Kaikkialla on äärettömän hiljaista, ainoastaan laahaavat askeleeni kuuluvat korvissani.
Haluaisin pois tasangolta. Haluaisin vain lähteä ja jättää kaiken entisen taakseni, unohtaa perheeni, unohtaa menneisyyteni, jatkaa elämääni aloittaen kaiken aivan alusta.
Silti tunnen voimakkaan tunteen sisälläni: tänne minä kuulun. Minut on luotu kulkemaan tasangoilla, aivan kuten äitini.
Huokaisen syvään. Nostan katseeni tähtiin.
Miksi te teette tämän minulle?
Kirkas juova välkähtää hetken taivaalla ja katoaa jälleen olemattomiin. Tähdenlento? Se tarkoittaa toivomusta. Yhtä toivomusta tähdiltä, jotka ovat tähän asti kohdelleet minua kaltoin. Mitä minä niiltä voin pyytää? Että jättäisivät minut rauhaan? Antaisivat minun tehdä omat valintani? Se olisi vain palvelus niille, sitähän ne toivovat. Ne toivovat minun luovuttavan, jotta voivat pilailla kustannuksellani. Sitä ne haluavat!
"Toivon", kuiskaan hiljaisella äänellä. Syvä huokaus karkaa suustani, kun suljen silmäni hetkeksi.
"Toivon, että saisin mahdollisuuden olla. Että saisin näyttää, mihin pystyn. Kuka olen."

Avaan silmäni. Tähdet eivät vastaa. Kaikki on kuten ennenkin, hiljainen tasanko, hiljaiset tähdet.
Miksi luotinkaan niihin.
Epätoivon tunne sisälläni siirrän pettyneen katseen pitkälle tasangon reunaan ja jatkan matkaani.
Miksi ikinä luotin keneenkään.

Peli päättyy
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Paluu Tasanko