Aika kokoontua [LAUMAKOKOUS]

Suhteellisen avaraa aluetta, joka sisältää jokusia puita, luolia ja jonkun verran heinääkin. Tasangolla kaikki on suhteellisen oloista ja lämmintä, lunta sinne ei talvella pahemmin sada, ehkä vain pintakerros jos sitäkään. Syötäväksi tältä alueelta kelpaavat paremmin kuin hyvin kaikki heinät ja useampien puiden lehdet tai muut kasvit.

Aika kokoontua [LAUMAKOKOUS]

ViestiKirjoittaja Wohweli » 03. Touko 2013 09:45

» Tasankohevosten laumakokous. Peli pelataan sofflinenä ja pelijärjestys on vapaa.

» CLEOPATRA
Vanha hapanaama lähestyi jo tasankoa, määrätietoisesti kumotussa ryhdissä kävelevä tamma salli itselleen pienen jännityksen. Lienisi ehkä ensimmäinen ja viimeinenkin kerta, kun hän tulee tapaamaan laumalaisensa yhdessä. Täsmälliset tiedot juoksivat hiirakon mielessä ja tämä kertaili hieman levottomana saamiaan tietoja. Mistään ei sopisi unohtaa mainita, tieto kuului kansalle, vaikka tieto voisikin lisätä tuskaa.
Cleopatra pyöräytti pienesti lapojaan, nakkeli kevyesti niskojansa ja nousi sitten kohden oivaa paikkaa, johon laumalaiset voisivat kerääntyä kuulemaan hänen sanaansa. Tamma asettui pienen mäen nyppylän päälle ja tähysti kauas metsän laitaan toivoen, että kokoukseen osallistuvat tahot löytäisivät paikalle ajoissa.
Ei saanut johtajar kauaa siemailla yksinäisyyden makua vaan pian lähestyvät askeleet kiinnittävätkin tamman huomion. Pää suuntautui saapujia kohden joille valkokasvo soi tervehtiviä nyökkäyksiä. Tamma piti visusti silmällä laumalaisiaan. Jos joku herättäisi epäilyksiä sairastumisesta potkisi Cleopatra takuulla toisen syrjemmälle muiden laumalaistensa parhaaksi.
Mikä helpottuneisuuden aalto kirikään hänen ylitseen, kun ensimmäisten saapujien joukossa jokainen vaikutti hyväkuntoiselta. Tamma veti syvää henkeä.

Oli aamupäivä joten tamma luotti täysin siihen, että ajan myötä osallistujat kyllä ilmestyisivät. Tiedot joita Cleo kantoi kuitenkin mukanaan olivat kiireisiä ja hiirakko oli tyysti päättänyt minä hetkenä kokous alkaisi, vaikka jokainen ei olisikaan ehtinyt paikalle.
Mustajouhinen tamma laskeutui alas mäeltään ja siirtyi vaihtamaan muutaman sanasen ryhmäksi muodostuneen saapujajoukon kesken. Hiirakko kiitti näitä osallistumisesta ja pahoitteli jo valmiiksi mikäli ensimmäiset saapujat joutuisivat odottelemaan toisia liian pitkänkin aikaan.
Wohweli

Re: Aika kokoontua [LAUMAKOKOUS]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 06. Touko 2013 14:31

KOTKA

Vierelläni kulkeva papurikko puuskutti ja näytti hieman huonovointiselta. Seisahduin hetkeksi ja katsoin häneen huolestuneena. Olimmeko menneet liian kovaa vauhtia? Toinen oli ilmeisesti jo vanha. Hetken aikaa hän hengitteli siinä aloillaan ja heilahti sitten taas ärtyneesti liikkeelle. Miten minusta tuntui että vanhetessaan kaikille tammoille tuli varsin Zoemaisia ominaisuuksia?
No joka tapauksessa, tasanko ei olisi enää kaukana, mutta pidin silti papurikkoa silmällä. Olimme vaihtaneet askellajin varsin tasaiseen käyntiin, ja minä yritin pitää askeleeni edes jotenkuten kurissa. Sen lisäksi, että seuralaiseni oli vanha, hän oli myös pieni. Ainakin kaksikymmentä senttiä minua matalampi, joten toki minun oli helpompi leikkiä hirveä näine jalkoineni.

Samassa kuulin hiljaista puheensorinaa kantautuvan tuulen mukana, joten höristin korviani ja kiristin taas askeleitani. Minun oli ollut vähän vaikea lähteä papurikon mukaan, olin pyörinyt yhteismaalla ja toivonut tapaamista Zerawin kanssa, mutta kohtalo ei ollut suonut minulle sitä mahdollisuutta.
Jotenka vilkaisin uutta tuttavuuttani, jolloin hän nyökkäsi hieman ja antoi minun luvan mennä muualle hänen luotaan. Kiitin häntä kohteliaasti matkaseurasta ja harpoin pitkin askelin kohti muita hevosia, katse kierrellen tarkkaavaisesti.

Näin vain hiirakon tamman, joka kierteli laumalaisten joukossa ja näkyi juttelevan jotain. Askeleeni hidastuivat tullessani lähemmäs muita hevosia, jotka vilkuilivat minua ja tungeksivat tamman ympärillä. Oliko tässä tosiaan meidän uusi johtajattaremme? Kultaisia silmiäni varjosti huoli, mutta se ei johtunut lauman tilanteesta. Asiat eivät kuuluneet minulle, mutta silti huomasin kun osa pienemmistä ja nuoremmista yksilöistä väisti tieltäni astellessani kohti. En kuitenkaan mennyt suoraan hiirakon luokse, seisahduin vain vähän taaemmas jonkun vierelle.
Minulla ei ollut mikään hinku leikkiä sosiaalista, mielummin seisoin sivummalla ja katselin kuka hän mahtoi olla miehiään ja miten saisi hoidettua oletettavasti ensimmäisen laumakokouksensa kunnialla.
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sasu » 07. Touko 2013 20:25

Misa

Lyhyttä, täsmällistä laukkaa, sellaista minulta varmaan odotettiin. Askeleeni ovat kuitenkin paljon pidempiä ja kiireisempiä kuin mitä niiden olisi pitänyt olla sopivan hillityn vaikutelman antamiseksi. Mutta tasanko on niin kovin laaja, enkä minä kuollaksenikaan saa näkyviini yhtäkään niistä maamerkeistä, joista viestiä tuonut tumma hevonen oli kertonut. Olinko kuitenkin lähtenyt väärään suuntaan? Huoli takertuu kurkkuuni ja saa minut ripeyttämään askeleitani. Aurinko paistaa jo lämpimästi, talven jäljiltä juostessa tulee suorastaan kuuma. Vaikka luulisi, että merituuli viilentäisi ilmaa. Ei kuiva etelätuulikaan huono vaihtoehto tosin ole, se on myötäinen ja siivittää matkaani mukavasti. Sääli vain, että tuoksut ja äänet edestäpäin kantautuvat paljon heikompina luokseni kuin niiden toivoisin tekevän.

Viimein saan kuitenkin näkyviini kaksi toisiaan kohti nojaavaa matalaa puuta, ja helpottuneena korjaan suuntaani hieman. Vilkaisen taivaalle, aikaa pitäisi vielä olla. Kokoan askeliani, ja saadessani lopulta näkyviin korkeamman kohdan maastossa, ja jopa hevosten hahmoja, kaarran kaulani ja hidastan lyhyeen raviin. Pidän vauhtini kuitenkin niin ripeänä kuin pystyn rikkomatta säntillistä vaikutelmaa, ja hidastaessani käyntiin saan helpotuksekseni huomata, ettei paikalla ole vielä puoliakaan laumasta. Katseeni tavoittaa joukosta heti ensimmäiseksi johtajattaremme, ja pysähdyn asiallisen matkan päähän ja taivutan kaulaani pieneen kumarrukseen. En kuitenkaan yritä ottaa muuta kontaktia enkä mene sen lähemmäs käskemättä, vaan annan katseeni kiertää paikallaolijat nopeasti. Suuri ruunikko kiinnittää huomioni. Jotain tuttua hänessä on..
Mieleeni nousee tapaaminen kaukaa, voi niin kaukaa. Mikä orin nimi olikaan? Onnekseni voin sentään sanoa, että kasvo- ja nimimuistini on hyvä. Nyökkään hänelle kohteliaasti tunnistamisen merkiksi. Kotka. Se se oli, mikäli nyt oikein muistan.
En oikein tiedä, pitäisikö minun käydä tervehtimässä häntä vai seistä tässä. Entä jos hän ei kaivannut seuraani? Päätän pysyä aloillani kunnes joku osoittaisi haluavansa minut jonnekin muualle.
Since 07.09.2006
~ Gamette .:. Ciervo .:. Oscura Freccia .:. Megami .:. Orion ~
Avan piirroksesta kiitos Mwjanille, muokkauksesta kiitos Nipsulle!
Sasu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Siuri » 21. Touko 2013 17:37

Roll

En tiedä, miksi edes vaivauduin.
Tasanko, tuo kirottu maa-alue.
Haluan pois.

Kävelen hitain askelin metsässä. Kevät on jo pitkällä.
Minua ärsyttää. Turhauttaa. En edes tiedä, en jaksaisi. Ei kiinnosta.
Lämmin ilma ottaa henkeen. En pysty hengittämään syvään.

Puiden takaa pystyy erottamaan tasangon rajan. Aivan noiden puiden takana on paikka, se minun paikkani. En ole ollut näillä main aikoihin, mutta mieleeni on silti juurtunut kaikki reitit, puut ja polut.
Hidastan hieman vauhtiani, vaikka kokous on hyvinkin saattanut jo alkaa. Siitä on nimittäin jo jonkin aikaa, kun joku hevonen tuli minulle kertomaan tulevasta laumakokouksesta.

Kävelen polkua pitkin, joka johtaa suoraan tasangolle.
Onkohan Titania siellä? Vai onko hän ylipäätään enää osana koko laumaa? En ihmettelisi, vaikka olisi ottanut jalat alleen ja vaihtanut laumaa - jopa lähtenyt saarelta. Ei minua edes kiinnosta, minun velvollisuuteni häntä koskien on täytetty. En halua olla, enkä onneksi ole, osana hänen elämäänsä. Hän on ehkä jo löytänyt elämänsä tarkoituksen. Toisin kuin minä.

Saavun metsän reunaan. Tulin juuri oikeaan paikkaan, sillä huomaan metsän vieressä nousevan mäen ympäriltä hevosia. Ei yhtäkään tuttua.
Ei Maustista..

Pysähdyn puiden varjoon. Kyllä minä tähän kuulisin, mitä tuolla puhutaan.
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Paluu Tasanko