Rising sun[Yksinpeli]

Kesäisin alue on erittäin lämpimän oloinen ja siellä viihtyy hyvin niin päivin kuin öinkin. Maasto on helppokulkuista ja alue saattaa olla erittäinkin harvaa joistain kohdista lehdistöä. Keskeltä metsää saattaa hyvällä tuurilla tai tietoisesti löytää pieniä aukioita, jotka ovat täynnä syötävää, vihreää heinää. Tasankohevoset omistavat lehtimetsää sekä suuremman kaistaleen pohjoisessa että pienen tilkun eteläisellä rajallaan.

Rising sun[Yksinpeli]

ViestiKirjoittaja Meeba » 07. Elo 2011 14:16

Linyeth (ja Louise)

Miten tässä näin kävi... onneksi olen estellyt Jaytä enkä ole tavannut muitakaan tuttuja, mikä on vain niin mahtava juttu. Tunnen potkun vatsassani ja ähkäisen hätääntyneenä. Laskeudun ympärilleni vilkuillen maahan ja heilautan häntääni kiusallisesti pois tieltä. Hikikarpalot valahtavat kaulalta maahan ja puristan silmäni tiukasti kiinni, ennenkuin tunnen jotain hyvin lämmintä, pientä ja pörröistä vieruksellani.
Pitkän pinnistelyn jälkeen vieressä makaa liinakko tammavarsa, se katsoo minua nuolettuani kalvon pois suoraan silmiin. Vaikka tämä ei ollut tarkoitus, taisin olla silti onnellinen.

"Hei vain, pieni", puhun hellästi ja rauhallisesti, silittäen tammavarsan sileää päätä turvallani.
Nimet olivat aina vaikea valita, mutta minulle tulee nyt heti mieleen yksi nimiehdokkaista. Louise.
Käännän korvani eteen hymyillen ja sipaisen varsaa uudelleen päästä.
"Louise, tervetuloa Caraliaan", totean edelleen hymyillen ja nousen sitten hiljalleen häntääni heilautellen jalkeille.
Varsa jää makaamaan maahan räpytellen suuria silmiään. Sitten se nostelee epätoivoisesti hengähdellen etujalkojaan, se tökkäisee ne maahan ja kompuroi hiljalleen ylemmäs. Varsa romahtaa kuitenkin takaisin maahan, ja se sai minut naurahtamaan pienesti. Aurinko häämöttää jossain kauempana lehvuston takana suurena pallona, ja kun se nousee kokonaan taivaalle hengähdän valon määrän takia.

Kävelen hetken eteenpäin katsomatta taakseni, mutta sitten vilkaisen, että varsalla on kaikki hyvin. Säikähdykseni varsa ei ole enää makaamassa samassa paikassa, vaan se on minun vierellä ja se tökkii minua reiteen ja lautaseen.
"Hieno Louise. Noniin..", rauhoittelen sitä ja annan sen juoda hetken.
Lähden pikku hiljaa kävelemään hitaasti kohti lehvustoa varsa hypähdellen perässäni.
Louise nousee takasilleen ja halkoo etusillaan ilmaa, tanssahdellen ympäriinsä ja vilkuillen sinisiä ja vaaleanpunaisia perhosia jotka liitelevät tiheillä siiveniskuilla ympäriinsä.
Tammavarsan ruskea katse kiinnittyy nopeasti perhoseen, joka liitää suoraan kapean turvan päälle.
Vilkaisen jähmettyneeseen Louiseen, joka kuitenkin jatkaa matkaansa perhosen liidettyä pois.
"Tule, Louise, mennään lammelle, näytän sinulle paikkoja", kehotan varsaa joka hypähtelee luokseni korvat höröllä.

LINYETH JA LOUISE POISTUU
Meeba

Paluu Lehtimetsä