Kun elämä alkaa alusta

Rannan hiekka on hyvin hienojakoista ja pehmeää. Vesi on vilpoista, ja siinä on hyvä vilvoitella, mutta kannattaa varoa vedessä joskus seilailevia petoja tai voimakkaita virtauksia. Talvisin veden pinta on umpijäässä, eikä sitä saa murrettua kovin helposti.

Kun elämä alkaa alusta

ViestiKirjoittaja Wild Fire » 24. Kesä 2013 21:49

Ravel ~

Kävelin hitaasti pois rannalta. Korvani kääntyilivät milloin mihinkin suuntaan. Olin hyvin hermostunut.
Mitä teen täällä? Onko täällä ketään muita, kuin minä? Mikä tuo oli?! ajattelin ja kavahdin, kun jostain kuului rasahdus. Piakkoin tajusin aiheuttaneeni sen itse. Olin astunut oksan päälle.
Varovasti jatkoin matkaani pois rannalta. Toivoin hartaasti, etten olisi ainoa koko tällä kirotulla saarella... Kun pääsin pienelle ruoholäntille hiekan keskellä, aloin nyhtämään maasta hyvin varovasti ruohoa.
Kun olin syönyt mielestäni riittävästi ruohoa, lähdin taas eteenpäin. Askeleeni olivat epävarmoja ja kompuroinkin kahdesti, ennen kuin sain jalkani vakautettua.

Kuva
Wild Fire

Re: Kun elämä alkaa alusta

ViestiKirjoittaja feiarth » 25. Kesä 2013 20:14

//Hei ja tervetuloa Caraliaan (:
Kehottaisinalkajaisiksi lukemaan Uuden pelaajan oppaan, niin pääset nopeasti ja helposti kärryille Caralian säännöistä. Offline-peleissähän on sellainen ehto, että peliviestien tulee olla 15 riviä pitkiä. Lisäksi pelin alussa (ja/tai otsikossa) olisi hyvä mainita siitä, etsitkö seuraa peliisi vai onko tämän tarkoitus olla yksinpeli. Mikäli jokin jää epäselväksi, kannattaa laittaa rohkeasti viestiä Kysymyksiä ja Vastauksia -ketjuun (:
feiarth

Paluu Merenranta