For my dreams I hold my life

Alueeltaan korkeaa ja kumpuilevaa maastoa. Kasvillisuus saattaa olla jossain kohti vähän niukassa ja siellä on pienehköjä puskia, mutta tapaa sitä erittäin hyviä ruohoalueitakin jos jaksaa vain etsiä. Ruoho on löydettäessä yleensä maukasta ja ravitsevaa, mutta sen seasta saattaa löytää muitakin kasveja.

ViestiKirjoittaja Zarroc » 17. Heinä 2012 16:06

[Otsikkokappale Nightwish - Sleeping sun. Yksinpeli.]

ZOE

Kivut olivat tulleet. Ne olivat iskeytyneet vasten kasvojani kovina ja tietoisina. Ja minä tiesin mitä se tarkoitti. Olin lähtenyt heti ylängölle, olin jo aikaisemmin ajatellut että se olisi hyvä paikka synnyttää. Maa oli kostea, mutta vettä ei satanut, vaikka minä tiesin kokemuksella että toivoisin sadetta silloin kun suurimmat supistukset alkaisivat.
Nyt ne olivat vielä pieniä, pystyin astelemaan suhteellisen normaalisti - tai niin normaalisti kuin yleensäkään pystyin - kohti kallion lakea, jonne ajattelin käydä makuulleni odottamaan. En tosiaankaan liian lähelle reunaa, mutta kuitenkin, halusin nähdä meren.

Lopulta saavuin määränpäähäni, kouristuen puolikkaalla askeleella tuskasta. Laskeuduin varovasti makuulleen, hiljaa mielessäni toivoen että Rayo olisi täällä. Mutta tuskin hän tulisi, ei hän mitenkään voisi aavistaa että synnytys alkaisi nyt. Ajatus kesävarsasta sai minut hymähtämään, kesävarsa joka syntyisi keskelle tuulta ja sateita.
Kipua jälleen. Onneksi olin tottunut siihen, joten sain pidettyä kuitenkin ajatukseni terävinä. Tiesin että varsan oli aika syntyä nyt, en ollut luottanut mihinkään puuduttaviin kasveihin. Minun kivunsietokyvylläni tämä hoituisi kyllä, olinhan saanut Zerawinkin maailmaan.

Supistukset tulivat taas kovempina. Minä purin hampaani yhteen, taittaen korvani itsepäiseen luimuun. Viimeinen tekemäni työntö saattoi varsani maailmaan ja jätti minut hetkeksi hengittämään. Olin arvellut oikein, kaipasin nyt sitä sadetta, hikiläikät koristivat mustaa karvaani ja jalkaa särki helvetisti.

Käännyin varsaa kohden, joka makasi kovin elottoman näköisenä maassa. Hei, nyt et kyllä kuole siihen, minä tein kovasti töitä saattaakseni sinut maailmaan. Kosketin orivarsaa turvallani, alkaen vähitellen nuolemaan sen karvaa puhtaaksi. Samassa se avasi silmänsä, helvetin tummat, merensiniset silmänsä ja sai minut säpsähtämään. Katse jonka se loi minuun, oli tyyni, ei lainkaan varovainen varsojen tapaan.

"Hefaistion", minä sanoin rauhallisesti, tietäen heti että se tulisi olemaan orin nimi. Sai luvan kelvata Rayollekin, minä en ruvennut säätämään lapsen nimen kanssa.
Saatuani nuoltua varsan puhtaaksi nousin seisomaan vähillä voimillani, yrittäen olla kaatumatta jalkani takia. Se vei voimiani vielä enemmän kuin tavallisesti.

Autoin rauhallisesti Hefaistionin ylös, mustan varsan päätä koristi tähti. Se nousi huterasti, tuijotti minua edelleen rauhallisen vaitonaisena, sanomatta sanaakaan. No, se oli aika normaalia. Puhuisi sitten kun siltä tuntuisi, minun olikin helpompi ajatella hiljaisuudessa.
Ohjasin tottuneesti varsan imemään, samalla kun tuijottelin merelle päin. Pitäisi varmaan löytää Rayo.
Kuva Zerawistakin välähti mielessäni, saaden pienen puistatuksen kulkemaan lävitseni. Miten minä hänelle kertoisin että heh, pääset lapsenvahdiksi. Vasta kun tamma oli itsekin vapautunut suurinpiirtein vahdistaan...

Puistelin ajatukset päästäni, vain vilkaistakseni tähtipäätä varsaa. Se vaikutti rennolta ja tyytyväiseltä oloonsa, edelleen hiljaiselta. No, hyvä että oli vähään tyytyväinen, minä en jaksanut enää huolehtia samalla tavalla kuin Zewan aikoihin.
Kyllä tuo pentu pärjäisi.

The sun is sleeping quietly
Once upon a century
Wistful oceans calm and red
Ardent caresses laid to rest

For wishes I behold my night
The truth at the end of time
Losing faith makes a crime.

ZOE JA HEFAISTION POISTUVAT.
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"