Too much ain't enough [LAUMAKOKOUS!]

Metsä on melko avaranpuoleista aluetta, joka on loistava ajanviettopaikka helppokulkuisen maaston sekä metsien hyvän kunnon vuoksi. Monet hevoset saattavat ottaa laukkakisoja keskellä havumetsiä pujotellen kuusien ja mäntyjen oksien väleistä, kerta tilaa sen verran löytyy, vaikka silmien täytyy silti olla auki, ettei pää kalahda puunrunkoon vauhdin hurmassa.

Too much ain't enough [LAUMAKOKOUS!]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 27. Huhti 2013 14:45

[Laumakokous, pelimuoto soffline, järjestys vapaa.]

RAGENAN

Minua pelotti ihan järjettömästi. Olin päättänyt pitää laumakokouksen, koska laumalaisien olisi varmastikin ihan hyvä nähdä minut edes kerran elämässään, ja muutenkin minun olisi ehkä pakko kertoa sairaudesta, joka kulki saarella.
En vain tiennyt miten sen tekisin, joten ensimmäisenä olin vain etsinyt käsiini jonkun vuoristolaisen ja pistänyt hänet levittämään tietoa siitä, että Vuoristoponien laumakokous pidettäisiin havumetsässä juuri tänään. Vilkaisin huolestuneena taivaalle.
Aurinko paistoi vielä, mutta milloin tahansa saattaisi ruveta satamaan. Tällä saarella sää oli usein hyvin epävakaa, olin kyllä huomannut sen varsin selvästi kuluneen kahden vuoden aikana.

Tosiaan... oliko minun tulostani vasta niin vähän aikaa? Välillä tuntui, että olin ollut täällä ikuisuuden, mutta toisinaan taas vain pari päivää. Koska joskus kaikki uusi ja outo vain ahdisti, mutta välillä oli mukavaa, kun ei tiennytkään kaikkea siitä alueesta missä oleskeli.
Lähipäivinä ja viikkoina oli tosin vain ahdistanut, koska tiesin varsin hyvin vastuun joka painoi minua vielä vähän alemmas kuin mitä normaalisti olin. Heräsin aamuisin väsymykseen, enkä välttämättä halunnut edes nousta ylös. Eipä minulla kiirekään mihinkään ollut, eihän minulla ikinä, mutta silti oli vain pakko nousta tai jäisin jumittamaan siihen hiljaisuuden tunteeseen.
Siihen yksinäisyyteen, joka ei väistynyt millään.

Keskitin ajatuksiani taas vähän lähemmäs konkreettisia asianyhteyksiä, kuten sitä, mitä minun pitäisi laumalaisille kertoa. Aloittaisinko esittelemällä itseni ja vasta sitten alkaisin puhua saarella riehuvasta taudista? Vai pitäisi minun esitellä myös se rajavartija, Rionna? Tosin häntäkään en ollut edes nähnyt, joten mitä ihmettä minä tekisin?
Seisoisin täällä ja huhuilisin että hei, onko kukaan nähnyt meidän rajavartijaamme? Ei kuulostanut kovin ammattitaitoiselle. Tosin, enhän minä ollut. Minulla ei ollut mitään hajua, mitä tekisin seuraavaksi.

Mutta uskoin kyllä kaiken järjestyvän, kunhan ensimmäiset laumalaiset alkaisivat lappaa paikalle. Jos siis ketään tulisi, mutta en halunnut ajatella niin.
Kyllä he tulisivat.
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

Re: Too much ain't enough [LAUMAKOKOUS!]

ViestiKirjoittaja kujakettu » 30. Huhti 2013 14:50

Hemgårds Irrbloss

Olin vielä hyvin pihalla asioista täällä - ja oloni on nyt todella epävarma kun kuljen jonkun aika vieraan ponin jäljessä paikkaan jossa olisi kuulemma vuoristoponien laumakokous. En tiedä paljon mistään mitään vielä täällä mutta poni johon olin törmännyt oli kuitenkin kertonut minulle sen verran että koin ihan järkeväksi lähteä toisen mukaan. Laumoja, sääntöjä ja ties mitä mistä olin aivan totaalisen pihalla. Mutta jos vihdoin näkisin hieman enemmän hevosia kuin mihin olin tähän asti törmännyt niin olisin tyytyväinen. Ja jos saisin hieman selvennystä kaikkeen. Olisikohan se kumma orikin siellä...

Lehmänkirjava hieman minua korkeampi risteytysori kulkee edelläni hokien että pitäisi kulkea ripeästi. Hyvähän hänen on sanoa kun hänellä ei ole valtavaa vatsaa keinumassa puolelta toiselle aikamoisena painolastina ripeälle kävelylle. Varsa syntyisi varmaan parin viikon kuluessa, ellei aikaisemminkin. Nimi sentään minulla oli jo pienoiselle valmiina sillä tiesin minkä ihmiset olisivat antaneet pikkuiselle nimeksi ja halusin käyttää sitä.

Lopulta hieman rasittavankin kiireinen oppaani Flèche hidastaa tahtiaan hieman minullekin mukavammaksi ja sanoo että olemme kohta perillä.
"Jo oli aikakin", tuhahdan.

Kun pääsemme perille, näyttää aika tyhjältä. Ensimmäisenä hämmennyn täydellisesti, tämäkö oli toisen käsitys jostain kokouksesta? Eihän täällä ollut ketään. Mutta hieman rauhoituttuani ensireaktiostani huomaan paikalla mustan minua pienemmän orin. Jään tuijottamaan toisen revennyttä korvaa ajatuksissani ja jään vain paikalleni seisoskelemaan kun minut perille opastanut lehmänkirjava menee kyseisen mustan ponin luo.
No, mitä ikinä nyt tapahtuikaan niin olin ainakin paikalla.
Moderaattori - player since 28.2.2008

IRIS - ANAKIN - NITA - IRRE - HERA - NOMI - CADELL
kujakettu
Manaatti

ViestiKirjoittaja Almuli » 17. Touko 2013 19:13

[ Chican laumaanliittymispeliä ei ole vielä pelattu loppuun, mutta se peli sijoittuu taaemmaksi janalla ]

Chica

" Kookous kookous KOOKOUS ", Chica lauleskeli hiljaa kipittäessään lähes ravia pensaistossa. Poni koetti pysyä sen edellä kulkevan, isomman rautiaan ponitamman perässä, joka oli tarjoutunut näyttämään suunnan laumakokoukseen Chicalle. Falabella sai kuulla vuoristoponien, ja muidenkin laumanjohtajien järjestävän kokouksen vasta vähän aikaa sitten, ja oli unohtaa koko tapahtuman ennenkuin nki metsässä tuon rautiaan. Toinen tamma oli muistuttanut kokouksesta, ja myöntynyt sitten opastamaan reitin Chicalle, koska ponin oli itse vaikea suunnistaa ruohon juuritasolla kulkiessa.
" Voisitko lopettaa ", rautias tamma sanoi maltillisesti kääntäessään päätään hieman taakse. Chica oli hoilaillut jo pitkään, muttei tajunnut miten sävelmä saattoi rassata toista noin.
" Sori ori ", Chica vastasi rimmaavasti ja naurahti hiljaa sen jälkeen.
" En ole ori ", Tamma vastasi naama peruslukemilla, ja jatkoi kulkuaan. Chicalla olisi tavallisesti tapana töksäyttää jotakin sanasodan aloittavaa kuten ´no orilta sinä näytät´, ja sillä oli miljoonia muitakin ässiä hihassa, mutta ei nyt tohtinut suututtaa tammaa tai se ei ehkä haluaisikaan johdattaa Chicaa kokoukseen. Sen sijaan falabella sulki suunsa, ja tuijotti vain rautiaan ponin tuulessa liehuvaa häntää.

" Tässä tämä nyt olisi, ja nyt, jätä minut rauhaan ", tamma sanoi ja katosi Chican edestä. Miniponin edessä avautui hieman puuttomampi alue, jonka liepeillä oli muutama vuoristopinlainen. Kauempana seisoi musta shetlanninponi, jonka Chica tunnisti Ragenaniksi, lauman johtajaksi. Ponin katse siirtyi toiseen laumalaiseen, punahtavanruunikkoon tammaan. Falabellan huomio nauliutui ensiksi toisen pinkeähköön, normaalia isompaan vatsaan. Se oli varmaan kantavana. Mutta paikalla ei ollut paljoa hevosia, ja Chica oli varsin sosiaalinen, se köpötti ruunikon tamman luokse, ja pysähtyi noin metrin päähän katsoen sitä yläviistoon.
" Hei. Minä olen Chica ", se sanoi pirtsakasti, ja viskaisi vehnänvaaleaa, takkuista häntää.
" Onko tämä lauma pieni vai olemmeko me kaikki vain hieman ajoissa? ", se kysyi sitten ympärilleen vilkuillen. Paikalla oli vain kirjava poni, rautias joka oli tuonut Chican tänne, johtaja sekä vatsakas tamma. Lisäksi metsästä oli tulossa joku, mutta sen enempää pohtimatta falabella katsahti taas ruunikon syvänmustiin silmiin. Kokouksen alulla ei ollut mitään kiirettä, hyvä vaan jos ehtii jututtaa jokaista.
Almuli

ViestiKirjoittaja kujakettu » 19. Touko 2013 18:41

Tämä seisoskelu melkein autiossa paikassa tuntuu lievästi typerältä. Tai ei täällä ainakaan mikään turhan suuri ruuhka ollut meneillään. Silmäilen ympäristöä hieman mukakiinnostuneesti koska minulla ei ole oikeastaan parempaakaan ajanvietettä - en viitsinyt lähteä etsimään vähäisistä paikallaolijoista juttuseuraakaan kun olin vielä niin pihalla asioista. Niinpä huokaisen vain aavistuksen ja jään odottamaan josko tähän ihmeelliseen kokoukseen tulisi enemmänkin poneja.

Odoteltua aikani paikalle saapuu rautias tamma ja tämä seurassa jopa minuakin huomattavan paljon pienempi kirjava hevonen. Tämä oli aivan varsan kokoinen muttei kyllä näyttänyt varsalta. Olen hieman hämmentynyt - oliko toinen nuori (vaikkei siltä näyttänytkään) vai jokin miniponi?
Pieneksi yllätyksekseni kyseinen kirjava uskaltautuukin lähes välittömästi seuraani. No, enhän minä juttuseuraa ollenkaan panisi pahakseni. Hymyilen toiselle, uteliaana kuulemaan mitä tämä jutustelisi. En ollut ennen nähnyt aivan noin pienikokoista hevosta vaikka muutamia aika pieniä shettiksiä olikin tullut joskus vastaan. Varsoja nyt ei voinut oikein laskea.
"Hei", vastaan ystävälliseen sävyyn toisen tervehdykseen. Pienempi esittäytyy Chickaksi.
"Sehän on kiva nimi. Minä olen Hemgårds Irrbloss mutta sano vain Irreksi." Hän mainitsee jotain kokouksesta ja pudistan tietämättömänä päätäni.
"Ei mitään tietoa. En suoraansanottuna tiedä paljoakaan tästä paikasta."

kujakettu
Manaatti

ViestiKirjoittaja Siuri » 20. Touko 2013 09:40

Rionna

Olen kävellyt ympäri havumetsää jo monta tuntia. Tiedän erittäin hyvin, että kokouspaikka on aivan lähistöllä, mutta en kuollaksenikaan löydä sinne. Turhauttaa.
Mistään ei kuulu minkäänlaista puheensorinaa ja ympärillä olevat hevosten tuoksut sekoittuvat vain yhdeksi. Eihän tässä ole mitään järkeä, olen pian jo myöhässä!
Ravaan levottomasti polkua pitkin. Minusta tuntuu, että olen kulkenut tätä polkua edestakaisin jo pitkään. Kohta edessä olisi risteys, mistä olen kääntynyt sekä oikealle, vasemmalle ja jatkanut jopa suoraan. Minne minun olisi oikein mentävä?

Hiljennän vauhtiani, kun huomaan edessä selkä minuun päin seisovan pienikokoisen tumman ponin.
"Heei!" huudan. Ei epäilystäkään, vuoristoponi hän on, nähtävästi yhtä eksyksissä kuin minäkin. Se kääntää päänsä minua kohti ja jatkaa sitten metsän skannausta.
"Moi", se vastaa kuitenkin, kun pysähdyn tämän eteen. Olen avaamassa suutani kysyäkseni häneltä kokouksesta, mutta hän ehtiikin ensin:
"Tiedätkö, missä kokous pidetään?"
Niinpä tietenkin. Joudun valittelevasti pudistamaan päätäni. Näytän varmasti hieman pettyneeltä, pakko meidän olisi täältä paikalle päästä.
En ehtinyt sanoa vielä sanaakaan, kun jostain päin metsää alkoi kuulua ääntä. Laulua?
Käännän katseeni metsää kohti. Siellä näkyy liikettä.
"Oletko noilta kysynyt?" kysyn sitten tältä tummemmalta poniorilta. Hän siirtää katseensa myös kahteen poniin, joista jälkimmäinen hoilottaa kovaan ääneen ja sen edessä kulkee ruskea hevonen, jota tuskin tunnistaa puiden takaa.
"Hei, te kaksi!" ori yrittää huutaa, mutta kaksikko ei kiinnitä meihin mitään huomiota. Ilman erillistä käskyä lähdemme kuitenkin pois polulta kohti kahta ponia.

Meidän ei tarvitse kulkea kovin pitkää matkaa kaksikon takana, kun löydämme itsemme avarammalta alueelta keskeltä metsää. Tumma poniori lähtee sanaakaan sanomatta alueen toiseen päähän, minä jään taas metsän rajalle yksin seisomaan. Valkoruskeamustakirjava poni, joka äsken lauloi kovaan ääneen näyttää löytäneen uutta seuraa. Niiden lisäksi aukiolla on muutama muukin poni. Osa seisoo hieman levottoman näköisenä, osa taas katselee metsään kuin odottaen jotain.
Alueen toisessa päässä seisoo tumma ori, joka näyttää ulospäin kokeneen kovia. Hänen täytyy olla -..
Kävelen kohti tätä mustaa oria nyökäten jo kaukaa. Emme ole tainneet tavata ennen..?
"Hei, olette vuoristoponien johtaja, oletan?" kysyn kohteliaasti vaikuttaen kuitenkin sopivan rennolta ja ystävälliseltä. En liian viralliselta - vaikka ehkä pitäisi.
"Minä olen Nessa, vuoristoponien rajavartija", kerron. Ehkä toinen tietää minut, ehkä ei, mutta on ihan hyvä idea esittäytyä sille, jonka alamaisena työskentelee.
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 18. Kesä 2013 15:37

Tänne tulee kuin tuleekin muutama poni. Ensin saapuu kaksikko, joista toista en ole ennen nähnytkään. Nyökkään hänelle lempeästi, pian kuitenkin jo katseellani seuraavaa tulokasta seuraillen. Hänet näinkin aiemmin, halusi liittyä laumaan.
Annan heidän keskustella keskenään, samalla kun hain katseellani tasan yhtä henkilöä. Nimittäin rajavartijaa.

Ei kuitenkaan mene kuin muutama minuutti, tai sitten vähän enemmän, kun kyseinen tamma jo asteleekin näkyville metsästä. Hän lähtee tulemaan minua kohden ja höristän hieman avoimemmin korviani. Joudun kääntämään päätäni tuskin havaittavasti, niin että tamma on kokonaan näkevällä puolellani.
Hän kysyy, olenko johtaja ja esittelee samalla itsensä.
"Hyvää päivää", sanon lopulta tyynesti, vaikka tunnen pääni sisällä ajatusten juoksevan ympyrää. "Olen Ragenan, vuoristoponien uusi johtaja. Hauska tutustua, sinua juuri kaipasinkin." Nyökkäsin hänelle syvään, mutta pehmeästi, katseellani toista mittaillen.

"Minun kai pitää kohta aloittaa kokous, mutta aion odottaa vielä hetken, jos tänne joku myöhäinen vielä eksyisi", hymyilen ja vilkaisen aukion reunaan, sieltä tulee vielä pari. Papurikko ja joku kirjava. Onhan se ihan mukavaa etten tunne puoliakaan omista laumalaisistani.
"Nythän on niin", sanon katsahtaen Nessaan valppaasti. "Että minun pitää ilmoittaa laumalaisille saarella riehuvasta kulkutaudista ja rajojen sulkemisesta. En oikein tiedä, miten tekisin sen aiheuttamatta liian suurta hämminkiä."
Paljastan lopulta ajatukseni tammalle, jonnekin alaviistoon katsahtaen. Tunsin itseni vain niin kertakaikkisen riittämättömäksi.
"Tietysti ensimmäisenä esittelen itseni ja sinut." Totean. Ei tästä tulisi kyllä mitään näin, minut oli heitetty tähän pestiin aivan liian äkkiä ja liian huonoon saumaan.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja kujakettu » 13. Joulu 2013 22:09

Pieni juttelukumppanini ei virko enää mitään ja kohotan vähän kulmiani. Josko sittenkin sille iski joku ramppikuume tai tämä halusi vain kysyä sen kysymyksen johon en osannut vastata, mene, tiedä, mutta minä voisin saman tien siirtyä vähän lähemmäs paikkaa missä muut olivat. Ja muilla tarkoitin nyt kahta mustanpuhuvaa hevosta, sitä jolla oli revennyt korva sekä toista hieman suurempikokoista tammaa.
Nyökkään siis pienelle hevoselle kevyesti erääksi kohteliaaksi poistumissanomaksi ja astelen sitten lähemmäs paikkaa jossa muut hevoset olivat. Milloinkohan tämä niinsanottu kokous alkaisi? Minun tekisi kovasti mieli kysyä joltain kun olen muutenkin niin eksyneenä tässä tilanteessa, mutta minusta tuntuu että muilla on nyt vielä kiireitä. Pitäisi vain malttaa mielensä... Eiköhän kaikki selviäisi aikanaan. Siispä jäänkin vain katselemaan pienen matkan päästä tumman kaksikon sanavaihtoa ja höristän korviani, valmiina ja valppaana kuulemaan mitä täällä kerrottaisiin.

kujakettu
Manaatti

ViestiKirjoittaja Zarroc » 18. Joulu 2013 14:32

Lopulta peräännyin hieman rajavartiani luota ja kohensin ryhtiäni. Kai tämä oli pakko sitten hoitaa pois alta. Käänsin katseeni pieneen laumaani ja rykäisin hieman.
"Hei, saisinko hetkeksi huomionne?" Sanoin kuuluvalla äänellä. Ponit lopettivat keskustelun keskenään ja katsoivat minua korviaan höristäen.
"Olen Ragenan, vuoristoponien uusi johtaja. Osa teistä on ehkä kuullutkin, että entinen johtajamme Lejka siirtyi perheensä pariin ja nimitti minut johtajaksi."

Muutama nyökytteli, osa vain katseli edelleen valppaasti minuun.
"Valitettavasti tuon mukanani huonoja uutisia. Saarella riehuu tarttuva kulkutauti, jonka takia laumojen rajat joudutaan sulkemaan. Yhteismaata ei saa käyttää, eikä rajoja ylittää."
Laumalaisten keskuudessa syntyi mutinaa ja eräs kirjava yksilö luimisteli korviaan.
"Mistä tiedätte että se on tarttuva?"

Huokaisin hiljaa kysymyksen kuultuani ja vastasin sitten tyynellä sävyllä; "Taudin oireet ovat jokaisella sairastuneella samat, huono yleiskunto, sieraimien vuoto, yskä sekä paiseet pään alueella."
Laumalaiset katselivat toisiaan huolestuneen näköisinä ja käänsivät sitten hieman alistuneena katseensa minuun.
"Vuoristoponeilla on tällä hetkellä yksi rajavartija, Rionna", nyökkäsin tammaa kohti ja osa näytti tunnistavan hänet. "Ja tarvitsisin heitä kipeästi lisää. Myös viestinviejä tulisi tarpeeseen, parantajasta puhumattakaan. Tulkaa kokouksen jälkeen luokseni jos haluatte ottaa jotakin virroista vastaan."

Olinko sanonut kaiken tarvittavan? Toivoin niin, koska ponit näyttivät levottomilta eikä omakaan oloni sen kummempi ollut.
"Pitäkää huoli toisistanne ja olkaa varovaisia. Kokous on päättynyt."
Osa poistui samantien aukealta, muutama jäi vielä paikalle ja minä mietin, mitä seuraavaksi tekisin. Oli ehdottoman varmaa, että tarvitsisin lisää hevosia virkoihin, mutta tiedä sitten kuka olisi tarpeaksi uskalias esimerkiksi rajalle kuultuaan näin huonoja uutisia.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 28. Joulu 2013 16:31

Rionna

Musta ori tervehtii minua takaisin ja esittäytyy johtajaksi. Nyökkään vielä, kun hän sanoo odottaneensa minua.
Johtaja kertoo odottavansa vielä muutamia hevosia jotka saapuisivat paikalle, ja kertoo myös kokouksen aiheen. Se aiheuttaa pientä hämminkiä sisälläni, mutta pystyn kuitenkin kontrolloimaan itseni. Ehkä en ihan vielä täysin ymmärtänyt, mistä on kyse. Johtaja kertoo myös esittelevänsä hänet ja minut.
En oikeastaan pysty edes ajattelemaan vielä selkeästi, koko johtajan mainitsema lause tuntuu vain yhdeltä sekamelskalta päässäni. Niinpä tyydyn vain vastaamaan:
"Aivan. Uskoisin, että kaikki menee hyvin", luon johtajaan ystävällisen ja luottavaisen hymyn. Sitten astun muutaman askeleen sivummalle, jotta olisin suhteellisen näkyvillä, kun johtaja esittelee minut.

Johtaja aloittaa pian kokouksen. Hän esittäytyy ja kertoo Lejkan kohtalosta myös. Olinkin kuullut puskaradiolta, että hän on siirtynyt rauhallisempaan perhe-elämään.
Sitten hän kertoo tästä taudista, josta hän minulle jo ehti mainita. Hän kertoo rajojen sulkeutumisen - hienoa, minulle lisää töitä.
Hän kertoo taudin oireet ja painan ne tiukasti päähäni. Sitten hän esittelee minut, ja nyökkään yleisesti kaikille paikalla olijoille.
Johtaja jatkaa kertomalla yleisiä vuoristoponien asioita, ja minä kuuntelen enää puolikorvalla. Käyn mielessäni uudelleen taudin oireet, jotta pystyn tunnistamaan tällaisen hevosen, jos sellainen sattuu rajalle.

Ragenan lopettaa kokouksensa ja minä astelen hänen viereensä.
"Hyvin se näytti menevän", totean johtajalle, vaikka hän varmasti huomasikin monen järkyttyneen ilmeen.
"Minä jatkan matkaani rajamaille, pidän huolen, ettei yksikään hevonen pääse rajan yli", sanon hieman hymyillen mutta silti vakavaan sävyyn.
En oikein tiedä, kuinka johtajalle pitäisi sanoa, kun poistuu paikalta. Tyydyn vain hymyilemään ja nyökkäämään vielä kertaalleen ja lähden sitten ravaamaan kohti pohjoista rajaa.

Vai että sellaista tällä kertaa.

Nessa poistuu.
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 25. Tammi 2014 18:05

Pian loputkin alkoivat lähtemään ja Rionna palasi viereeni. Hymyilin hänelle ja nyökkäsin hänen sanoilleen.
"Hyvää matkaa, ole varovainen." Sanoin ja katsoin hänen poistumistaan. Seurasin vielä, että jokainen poni lähtisi, ennen kuin käännyin itse ympäri ja lähdin kulkemaan kohti merenrantaa. Minun olisi aika ajatella ja mikäpä muu auttaisi, kuin paikka, jossa tuuli tunki korvasta sisään ja tuli toisesta ulos?

RAGENAN POISTUU.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"