Etsin seuraa!

Peliseuranhakua, juonisuunnittelua, poissaoloilmoituksia... kaikenlaista pelaajakunnan ilmoitusasiaa.

Etsin seuraa!

ViestiKirjoittaja Alman » 28. Joulu 2014 20:07

Hei! Olen uusi, ja haluaisin pelailla jonkun kanssa. Löytyiskö täältä minulle pelikamua? Haluaisin kokeilla pelata jonkun kanssa. Pelaaminen kuintenkin tapahtuisi huomenna, koska tänään en pakostakaan pääse. Tulen tänne huomenna n. 11-12.00 aikaan.
Alman

Re: Etsin seuraa!

ViestiKirjoittaja Siuri » 28. Joulu 2014 22:16

Moikka!

Otettaisiinko heti peliä mun hahmoni Loskan kanssa, joka on lumihevosten johtajatar - Doria voisi liittyä saman tien lumihevosten laumaan :).. Pääsen itse vasta tiistaina paremmin koneelle illalla, jolloin voin kertoa vaikka vähän enemmän pelien käytännöistä ja muusta!

Ehdottaisin kuitenkin, että aletaan pelata tällaista "offline-peliä", eli meidän ei tarvitse olla samaan aikaan pelaamassa. Toinen aloittaa pelin jonnekin päin lumihevosten alueita ja toinen tulee perässä. Kumpikin kirjoittaa sitten vuorollaan vaikka päivän tai kahden välein - tai vaikka samana päivänä, milloin nyt sattuu aikaa löytymään! Haluaisitko sinä vaikka huomenna aloittaa pelin vaikka lumihevosten havumetsään/merenrantaan/minne vain tahdot? Tulen sitten tiistaina Loskan kanssa oman vuoroni kirjoittamaan :)
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Alman » 29. Joulu 2014 10:46

Kyllähän minulle (ja Dorialle) käy! :)

-Kävimpäs kirjoittamassa vähäsen tuonne Lumihevosten Merenranta (rannan)...sivulle...? Tai tein sellaisen uuden topicin mihin kirjoitin. Sieltä se löytyy. :)
Alman

ViestiKirjoittaja Siuri » 29. Joulu 2014 12:36

Jep, kiva! Tulen huomenna Loskan kanssa sinne! :)
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Paluu Pelaajat ilmoittavat