Almulin tuherrukset °Mwjan, Wadelma & Sachi°

Valmiit työt tänne. Fan-art niin omista kuin muidenkin hahmoista, muut piirrokset, valokuvat... kaikki visuaalinen taide impressionismista kubismiin on sallittu.

Almulin tuherrukset °Mwjan, Wadelma & Sachi°

ViestiKirjoittaja Almuli » 01. Tammi 2013 20:39

Täältä löytyvät Almulin teokset. Jos hahmosi kaipaa, ja vaikkei kaipaisikaan, uutta kuvaa, niin olen aina innokas tekemään sellaisen, tosin vasta-artti olisi suotava, muttei aina pakollinen.
___________________________________________________________________________________

Artit ~

2.3.2013 UUTUUS! Sachiyo, Vonder - KUVA
2.3.2012 UUTUUS! Wadelma, Morning Saga - KUVA
2.3.2013 UUTUUS! Mwjan, Mästare - KUVA

8.2.2013 Wohweli, Sonya - KUVA
8.2.2013 Jaksu, Amon-Ra - KUVA
3.1.2013 Wohweli, Nollatoleranssi - KUVA
19.1.2013 Sussu, Evergreen´s Woohoo - KUVA
5.1.2013 TuikKu, Khazi Nheva - KUVA
4.1.2013 Mwjan, Quickstep - KUVA
1.1.2013 Wohweli, Snake - KUVA

___________________________________________________________________________________

Muut ~

Comtois-tamma - KUVA
Rautias - KUVA
Puoliveriori - KUVA
Voikko - KUVA
Viimeksi muokannut Almuli päivämäärä 02. Maalis 2013 18:26, muokattu yhteensä 23 kertaa
Almuli

Re: Almulin tuherrukset [Wohweli 1.1]

ViestiKirjoittaja Wohweli » 02. Tammi 2013 15:22

Ui, tämä tuli mukavana yllätyksenä - huolimatta siitä, että vihjasit vasta-artista oman topani äärellä. x)

Sen verran sanon, että piirtopöytää ei kyllä voita mikään. Nousi tässä jopa mieleen ekat omat piirtopöytä kokeiluni ja ai, että kun vierastinkaan sitä paksua kynän mötkylää, mutta, kun sinnikkäästi yritin sillä taidetta luoda niin lopulta ei hiiren kanssa piirtäminen tullut enää kuuloonkaan. Nykyäänkin hiiren kanssa sohiminen on hyvin huteraa, enkä ole edes uskoa, että olisin joskus muka sen voimalla edes osannut piirtää. ^^

Mutta nyt jos mentäisiin kukkaruukusta itse asiaan eli sinun piirtämään kuvaasi. :'D Ei kyllä edes ole ihan tapaistani hypätä asiasta toiseen tälleen oudosti. Ensiksi sanon tykkäileväni kovasti kuvan rajauksesta ja asennosta. Vähäiset kuviot eli turpapuna Hahahlol ja arpi ovat kohdillansa. Ja harjakin on hyvin löytänyt oikean mittansa ja näyttää todella eloisalta tummempien jouhien avituksella. Mukavasti olet saanut myös valkoiseen heppaan tehtyä maltillisia ja sävytteisiä varjostuksia joita ei voi, kuin dikkailla. Ilme Snakella on ihanan eloisa silmän ja höröllänsä olevien korvien ansiosta, mutta suu on hieman mutrulla joka saa ilmeen näyttämään joksenkin ylimieliseltä ja sekös sopii Snakelle aivan täydellisesti!

Kiitoksia tästä kauniista kuvasta jonka kiikutankin Snaken sivuille heti, kun ennätän! :)
Wohweli

Re: Almulin tuherrukset °Mwjan & TuikKu & Sussu°

ViestiKirjoittaja Almuli » 19. Tammi 2013 23:50

Elikkä palikka kommentoikaas noita kuvia :3
Almuli

ViestiKirjoittaja Sussu » 20. Tammi 2013 16:08

Jotenkin arvasin, että kirjoitettuani vähän pidemmän puoleisen kommentin netti lagaa ja se katoaa kuin pieru Saharaan... Mutta no, otetaanpa uusiksi.

En ihan ehti olisi arvannut löytäväni taidegalleriasta arttia Waldosta, mutta tämä oli kyllä iloinen yllätys! Erityisesti rispektiä siitä, että viitsit piirtää kokonaisen hevosen ja lisäksi mukavan yksinkertaisen ja pehmeän taustankin kuvaan. c:

Mäkin olen sitä mieltä, että onnistuit kivasti värityksessä. Erityisesti häntää elävöittävät jo kovasti nuo vaaleammat viivat, ja muutenkin väritysjälki on hyvännäköistä. Merkit on ihan oikein ja jouhetkin oikeaa mittaluokkaa, en näköjään muistanut tuosta hännästä sen kummempaa merkintää ulkonäköselitykseen laittaakaan kun ajattelin sen olevan tuollainen.. normaalimittainen.
Tykkään erityisesti kaulasta ja päästä. Ei rakenne muutenkaan päin honkia ole, joten väittäisin tätä onnistuneeksi kuvaksi.

Kiitokset! Ehkä jossain välissä innostun piirtämään vasta-arttiakin.
"Meissä kaikis on halkeemii, ei pidä pyydellä anteeks niit
    Ja niin sinäkin oot kuluva pois, niinku kaikki mikä sulle ikinä kuulua vois"
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja TuikKu » 20. Tammi 2013 19:52

Oi, tämäpä mukava yllätys! :3 Oikein muksa pääkuva. Olet saanut kivasti varjostettua kimoa hevosta ja siinä näkyykin myös pienesti tuota papurikkokuviointia. Merkit ja väritys on kaikin puolin onnistunut ja verijälki, jonka olet saaut myös kuvaan mahtumaan tuo kivasti väriä. Ja tuo silmä on eloisa ja ihanan värinen. Jouhet ovat myös oikean pituiset ja juuri tuollaiset sysimustat. Kaulan lyhyys ei mulla ainakaan pistä pahasti silmään, varsinkaan kun sitä ei ole suoranaisesti rajattu ja "katkaistu". Hankala keksiä mitään rakentavaa tähän, mutta jatka samaan malliin ja sun Florasta on vielä se kuva tekeillä, mutta enköhän sen pian valmiiksi saa. :)
TuikKu

ViestiKirjoittaja Mwjan » 21. Tammi 2013 13:22

Päätin nyt sitten minäkin tulla kommentoimaan. Pidemmän aikaa olen kyllä tätä viestiketjua katsellut, mutta en ole aikaiseksi saanut tulla sanomaan sanottavani.
Olet onnistunut luomaan mielenkiintoisen asennon. Asento kuvaa aika hyvin oria ja saa mieleen tietynlaisen rodun. Sinulla on omanlainen tyyli piirtää, mutta kuviin kaipaisin vielä enemmän eloisuutta. Tällä tarkoitan, että hevosen muodot ovat aika kulmikkaita. Esimerkiksi pää on aika piirretty kaavalla, viiva, viiva ja viiva. Pyöreyttä, laineita, pitkiä linejä ja muodokkuutta. Vartalo on hyvin muodokas ja linjakas. Jalat ovat hieman tönköt.
Harja ja häntä on hienosti toteutettu. En itsekään vielä osaa siitä huolimatta vaikka olenkin piirtänyt, tehdä luonnollisen näköisiä harjoja/häntiä. Joko ne on yleensä hyvin tönkön näköisiä tai eivät näytä lainehtivilta tai eläviltä.

Ilme on hyvin toteutettu. Värit ovat ok, mielestäni sopivat. Jalkojen sukkien päättymiskohtiin olisin halunnut enemmän laineita, mutta ne näyttävät tuollakin tavalla erittäin hyvältä.
Pään merkit ovat onnistuneet. Kavioiden väri on oikea. Loppujen lopuksi oikein kivan näköinen piirustus!
Mwjan

ViestiKirjoittaja Almuli » 24. Tammi 2013 14:15

Kiitos kommenteista :3 Tosiaan hevosen rakenteisiin on vielä perehtymistä, ainakin jalkoihin. Kokovartalokuvat ei aina onnistu ihan niinkuin suunnittelee. Näiden tekeminen on kuitenkin ollut hauskaa. No juu eipä sitten muuta.
Almuli

Re: Almulin tuherrukset °Wohweli°

ViestiKirjoittaja Almuli » 07. Helmi 2013 17:17

Ja sain valmiiksi tradea Nollatoleranssista...
Almuli

Re: Almulin tuherrukset °Wohweli°

ViestiKirjoittaja Wohweli » 07. Helmi 2013 19:42

Omnom nom! :3 Aluksi tahdon kertoa, että tradesi on taustaa vaille valmis, joten varmaan tämän viikon puolella ehdin sen valmiiksi saakka saada! x)

Tää on mun mielestä todella hieno kuva, tässä on tunnelmaa. :D Hevosessa on muuten tosi näyttävät ja upeat varjostukset ja valot, näyttää mun silmään ainakin todella kadehdittavalta! Kuviot ja värit ovat todella hyvin osuneet nappiinsa, vaikka harja olisi varmaan toiminut hieman vaaleampana tai keltaisemman säivyisenä. Hevosen anatomia näyttää kivalta, vaikka pientä hienosääntöä olisi voinut kai vasemman puolen etujalkaan harrastella sillä suorana se voisi näyttää muita jalkoja pidemmältä. Se on kuitenkin pientä ottaen huomioon miten toimiva kokonaisuus kuva itsessään on. Tausta on kyllä mun silmään tosi nätti, vaikka ei olekaan niin pikkutarkasti tehty, itse pidän kovasti, näin ainakin Nolla pääsee hyvin esille kuvassa.

Iso kiitos tästä! Piirtelen mahdollisimman pian oman osuuteni valmiiksi! (:
Wohweli

Re: Almulin tuherrukset °Jaksu naksu°

ViestiKirjoittaja Almuli » 08. Helmi 2013 18:00

Jaksulle valmistui aavikon kuningas Amon-Ra

Voi sitä ylepyden määrää mitä hehkuin kun sain tämän valmiiksi. Sen takia, koska kokeilin onnistuneesti valokuva-taustan liittämistä kuvaan. Eli kuten huomata voi, tausta tässä kuvassa ei ole itse tekemäni, mutta sen sijaan taivalla köllöttävä aurinko ja Amon-Ran varjo ovat. Itse hevonenkin on mielestäni ihan onnistunut, vaikka vähän suhrutuhru. Kun olin värittänyt Amon-Ran, hätkähdin että mitenkäs kolmijalkainen hevonen voi laukata? No, kai se voi pomppia sillä yhdellä jalalla tosi lennokkaasti.
Katsoin tarkkaan, että arvet, sukka ja muut merkit loksahtavan oikeisiin paikkoihinsa, mutta ei kai mitään ole unohtunut?

Ja tadaa, Sonyakin valmistui Wohwelille

Ehdimpäs tehdä tämänkin. Näissä töissäni ei paljoa työtä ole, kun värittelytekniikat ovat etukäteen tiedossa, enkä usein paljoa viimeistele kuvia pikkutarkasti, joten tässä sitä nyt ollaan.

Tähänkin kuvaan otin valokuvataustan, toivottavasti sopii. Hevosesta... hmm... mustan hevosen tekeminen "realistisen" näköiseksi voi olla joskus hankalaa, mutta meneehän se näinkin. Laitoin mustaan tammaan hieman sinisiä vivahteita, ja vähän lilaa jouhiin. Pidän tästä kuvasta kovasti, tosin se on tuon taustan ansiota :D

Tulenkin takaisin lukemaan kommenttejanne joskus viikon päästä, Teneriffalle kun lähdetään viikoksi. No mutta heippa ja toivottavasti pidätte :)
Almuli

Re: Almulin tuherrukset °Jaksu & Wohweli°

ViestiKirjoittaja Jaksu » 11. Helmi 2013 18:25

Voi että kun olet saanut aikaan ihan mahdottoman hienon kuvan Amon-Ra'sta! Tosi mukavaa kun sain sinulta artin, tykkään paljon piirrustustyylistäsi ja olen ihaillut tekemiäsi kuvia, joten tämän näkeminen piristi kyllä päivääni roimasti :3

Hyvin olet onnistunut liittämään Amon-Ra'n tuohon aavikkotaustaan, kun nopeasti vilkaistessa en ensin edes tajunnut, ettei sitä ole piirretty samaan kuvaan :D Tausta sopii oikein hyvin Amonin kuvaan, eikä se nyt niin nuukaa ole vaikka olet piirtänyt sen laukkaamaan ;3
Sitten itse Amon-Ra'han - sen rakenne on aivan täydellinen. Ihastelin sitä hyvin pitkään kuvan avattuani ja ihastelen edelleen, rakastan sen päätä, jalkoja ja tuota siroa kaulaa, ne ovat aivan upean näköiset! Olet myös värittänyt Amon-Ra'n hienosti, valot ja varjot näyttävät hyviltä eikä se ole mitenkään suhruinen :) Kaikki arvet ja merkit näyttäisivät muuten olevan paikallaan, mutta yksi asia sinulta unohtui, nimittäin hieroglyfit Amonin takamuksesta :D Mutta se ei haittaa ollenkaan, moni muukaan ei ole muistanut niitä piirtää ja Amon on ihan itsensä näköinen ilman niitäkin! ^^

Kiitoksia kovasti ihanasta artista! <3
Piirtelen sinullekin kuvan heti kun aikaa liikenee, nyt minulla on työn alla yksi vuoden vanha tilaus, josta saan ihan rahaakin, että piirtelen sen ensin valmiiksi ennen kuin pääsen tekemään Caralia artteja - että kyllä se sieltä tulee, vaikka vähän viipyykin :)
Jaksu

Re: Almulin tuherrukset °Mwjan & Wadelma°

ViestiKirjoittaja Almuli » 02. Maalis 2013 17:05

Ah ja voih D:

Mwjan
Puhutaampa ensimmäiseksi Mwjanin Mästaresta. Tämä kuva valmistui oikeastaan jo kuukausi taikka puolitoista sitten, mutta en ole saanut aikaiseksi pistää sitä tänne. Osittain se johtui ehkä siitä, etten pitänyt kuvasta kovin paljoa, ja ajattelin tehdä uuden, mutta mennään nyt tällä kun niin kamalasti tekemistä että toista kuvaa saisi odottaa seuraavan kaksi kuukautta.

Kyllähän tuon hevoseksi tunnistaa, vaikka värit, varjot, valot ja silmät ovat vähän kökösti toteutettu. Harja menettelee, samoin linet. Muistutan että kuten itsekkin olen huomannut, kehityn junankiitomaista vauhtia, ja kun tein tämän kuvan niin minulla oli vielä paljon opittavaa... ruusuja ja risuja riittää, ja ymmärrän hyvinkin jos risuja tulee. Ehkäpä joskus voisin koettaa tehdä uudestaan Mästarea, kun haluanhaluanHALUAN saada rautiaan tamman näyttämään rautiaalta. Piste.

Wadelma
Tähän työhön taas olen mieltynyt, vaikka itse sanonkin. Kuten tamman kuvauksessa sanottiin, niin turpa ja silmänympärykset ovat tummemmat, muuten kimo. Saga on oikealta puolelta tummempi, koska se puoli on varjossa. Auringon valo paistaa taas kirkkaasti vasemmalle puolelle, samoin vasen silmä on kirkkaampi ja eloisamman näköinen. Häntä ja harja ovat pieni outo epäkohta, sillä valkeat jouhet on yksinkertaisesti vähän hankalat tehdä nätisti. Rakenne on myös hyvin arabimainen. Ja valokuvatausta, jonka värimaailma on kaunis... sopii täydellisesti yhteen kimon arabin kanssa. Ohh

Sachiyo
Sainpa tehtyä luvatun ilmaisen artin Sachiyollekin, elikkä Vonderin. Kuvassa ori on jo aikuinen, tai vähintäänkin nuori aikuinen. Tässäkin on tuo valokuvatausta, joka niiiin sopii siihen.

Itse hevosponi oli nopeasti väritetty, nimittäin ensin valkoista + varjot, ja sitten lassolla tietyt alueen tummemmiksi. Tässä kuvassa on tavoiteltu samanlaista tunnelmaa, kuin aiemmassa Sagassakin, elikkä auringo valoittaa hevosen takaosaa, ja etupuoli on sitten vähän tummempi. Tosin tässä tuo valoilmiö jäi vähän laimeaksi. Lisäyksenä kuvaan on orin sieraimista (tai sieraimesta) tuleva höyry, ja pöllyävä lumi. No tuo lumi tuolla Vonderin jalkojen alla on enemmänkin jotakin ihan outoa jauhoa :D

Ja voih D: Minä hajamielinen unohdin tyystin nuo arttitoivomukset Sachin kohdalla. * Lyö päätä seinään *. Toivottavasti Vonderkin miellyttää, vaikkei kuulunut toivomushahmoihin... Ehkäpä vastaisuudessa pitää olla vähän tarkkaavaisempi.

Viimeksi muokannut Almuli päivämäärä 02. Maalis 2013 18:22, muokattu yhteensä 2 kertaa
Almuli

Re: Almulin tuherrukset °Mwjan & Wadelma°

ViestiKirjoittaja Wadelma » 02. Maalis 2013 18:12

OOH!! Toi on niin ihuna! Kiitos äärettömästi! :) Just sellanen miksi Sagan kuvittelenkin... <3 *rakkaus Valo tulee kivasti ja luo tietynlaisen tunnelman, silmien tummennukset kivat kans, ja muutenkin asento, piirteet... en osaa kommentoida, enkä varsinkaan rakentavaa palautetta osaa antaa, ainut mitä tulee mieleen niin wau :"D

E // lisäilen kuvan tamman sivuille, kunhan pääsen oman koneen äärelle :--)
Wadelma

Re: Almulin tuherrukset °Mwjan, Wadelma & Sachi°

ViestiKirjoittaja Siuri » 13. Maalis 2013 22:35

Apua <3

Aivan ihanasti oot nää Vonderin värit saanu tästä kulmasta noin oikein, ja varsinkin tuo pää näyttää ihan älyttömän kivalta <3__<3
Tosi jännä nähdä Vonder näin isona, kun ei siitä ole itse kun varsakuvia piirrellyt, mutta kun tuota katsoo, niin ihan selvä Vonder, mitään epäilystä, ruumiinmuodot ja kaikki ^^

Ja pakko tällainen erityiskehu sanoa noita silmistä, jotka on aivan ihanasti varjostettu, varsinkin tuo sininen näyttää niin kivalta :)

KIITOS!
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Re: Almulin tuherrukset °Mwjan, Wadelma & Sachi°

ViestiKirjoittaja Mwjan » 16. Maalis 2013 15:23

Onpas se kaunis. Kuva taustalla muistuttaa syksyä ja siitä että talvi on tuloillaan, toisaalta kohta se talvi on ohitse ja kesä tulee! Mästare on oikein kaunis tässä kuvassa. Tammassa on oikeastaan sellainen hyvä puoli, että se on rodultaan sellainen mistä voi muovata ihan minkä näköisen tahansa, koska ravureilla ei ole varsinaista tarkkaa rotumääritelmää.
Pidän pehmeästä värityksestä sekä värien sopivuudesta. Värit ovat muutenkin oikeat, merkit ovat kunnolliset ja kuva kokonaisuudessaan on viehettävä. Pitäisiköhän tästä kyhätä uusi avatar? Valentino, väisty!
Mwjan

Paluu Taidegalleria