Tuikun taidenurkka 14|1|15

Valmiit työt tänne. Fan-art niin omista kuin muidenkin hahmoista, muut piirrokset, valokuvat... kaikki visuaalinen taide impressionismista kubismiin on sallittu.

Re: Tuikun taidenurkka 7|6|14 - Katriina, Mwjan

ViestiKirjoittaja Katriina » 09. Heinä 2014 21:23

Vähän myöhässä mutta: vaaaaaau, aivan mieletön! Miten voikin olla noin näköinen, kaikki mätsää, ihan juuri sellainen kuin olen aina ajatellutkin. Oot sä vaan taitava, kiitos tuhannesti <3 Taustakin ja kaikkea, hui. 8> Tää pelasti kyllä mun kesäillan!

Mun puolisko valmistunee tän kuun puolella vielä, vähän noi työt painaa päälle, mutta ei ole unohtunut! :-)
Katriina

Re: Tuikun taidenurkka 7|6|14 - Katriina, Mwjan

ViestiKirjoittaja TuikKu » 12. Heinä 2014 00:16

Eipä mitään! :3 Tosi kivaa että tykkäät ja on näköinen. Tätä oli mukava piirustella. Mutta tosiaan oles hyvä ja mukaisaa kuulla että pelastin kesäiltasi. <3 :D Ja ei mitään kiireitä sen sun puoliskon kanssa. c:
TuikKu

Re: Tuikun taidenurkka 14|1|15 - Mwjan

ViestiKirjoittaja TuikKu » 14. Tammi 2015 20:28

Mästare- Mwjan 14.1.1015

Tämmöisen väsäsin ajankuluksi. c: Hirveä artblock muutenkin niin koitan sitä nujertaa...
TuikKu

ViestiKirjoittaja Mwjan » 15. Tammi 2015 13:15

Kuka onkaan tuo kaunis sulavavalinjainen nainen...

Hienoa nähdä että sääkin oot saanu nokkasi Caralian puolelle, ei siis millään pahalla sanalla nokka.. Ihan positiivisesti yllättynyt ja ihanaa jos alat olemaan aktiivinen. Meillä onkin yksi peli kesken. Asiaan kuitenkin, blaa joo, Mästare. C: Hän on kaunis sun kädenjäljestä tai oikeastaan kaikki työt ovat jos sää ne piirrtät. Huomattavissa ei ole ns. aitoutta vaan omanlaista tyyliä, joka on keveän ja yksinkertaisen näköistä. Ehkä muutama anatomiapieru on tullut kuvaan, mutta annettakoot se anteeksi sillä että jos on joku lukitus päällä piirtämisen suhteen kuten mullakin.

Kiitos, ihana ylläri! C:
Mwjan

ViestiKirjoittaja TuikKu » 15. Tammi 2015 15:29

Heh, joo. :D Oon koittanut nyt vähän aktiivisemmin käydä foorumeilla. Voitaisiin tosiaan sitä peliä jatkaa tässä lähiakoina. c: Mutta kiitos kaunis~ anatomiassa tosiaan saattaa olla paljonkin aivopieruja kun en siihen ollenkaan kiinnittänyt niin huomiota. Päämääränä oli saada siitä vain joten kuten hevosen näköinen. :'3 Mietin että olisiko pitänyt tehdä vielä vähän enemmän karikatyyrimainen, mutta noh, tuollainen siitä nyt tuli. c: Ja kiva että tykkäät. ^^
TuikKu

Edellinen

Paluu Taidegalleria