Kawaiin paperikätköt [fanarttia yms.]

Valmiit työt tänne. Fan-art niin omista kuin muidenkin hahmoista, muut piirrokset, valokuvat... kaikki visuaalinen taide impressionismista kubismiin on sallittu.

Kawaiin paperikätköt [fanarttia yms.]

ViestiKirjoittaja KawaiiFuyu » 10. Helmi 2014 20:41

En todellakaan ole hyvä piirtämään hevosia, joten lähinnä metsästän vapaan käyttöön tarkoitettuja lineartteja deviantartista ja värittelen ne Gimpillä. Lisäksi leikin eräällä "Free Horse Creator"-tiedostolla Gimpillä, jonka avulla voi muokata tasojen avulla omanlaisensa hevosen.

Fanartteja 10.2.2014
Wohwelin Snake ihastuin tämän oriin ulkonäköön ja erityisesti siihen, että se on quarter (lempihevosrotuni), joten oli ihan pakko hankkia jostain quarteria esittävä kuvapohja ja värittää se suurin piirtein Snaken näköiseksi.
Wohwelin Sonya arabit ovat aina kuuluneet lempihevosrotuini ja Sonyan ihana väritys ja luonne inspiroivat tämän kuvapohjan värittämiseen.
Snake ilman copymerkintöjä
Sonya ilman copymerkintöjä

Zarrocin Khimaira ensimmäinen pelaajan luoma caralialainen, jonka Merrakil tapasi, joten pitäähän siitäkin nyt kuva tehdä. Pidän tamman persoonasta ja erioten erikoisesta menneisyydestä sekä siitä, että sen ja siskon nimi viittaavat kreikkalaisen mytologian hirviöihin.
Sussun Jay Jay Jos Jay olisi ihminen, en tulisi hänen kanssaan toimeen ollenkaan. Hahmo on sinänsä todella mielenkiintoinen ja löydettyäni tämän kuvapohjan tein tällaisen.

Omia hahmoja 10.2.2014
Joakspot raskasrakenteinen appaloosaori, jonka meinaan joskus tyrkätä tänne pelihahmoksi.
Viimeksi muokannut KawaiiFuyu päivämäärä 11. Helmi 2014 16:14, muokattu yhteensä 4 kertaa
KawaiiFuyu

Re: Kawaiin paperikätköt [fanarttia yms.]

ViestiKirjoittaja Wohweli » 10. Helmi 2014 21:44

Mi-mitä? ;_; Miksi minulle? Byääääää. <3

Juuri, kun salaa herättelin toiveita, ettei kukaan voi enää piirtää mulle niin PAM. Sinä senkin pieni. 8( Mulle tulee kauheet tuskat jos en nyt väännä sulle jotain vasta-arttia. DX
Mutta mitä itse kuvista voi sanoa, näähän on oikein näköisiä. Snake poikaseni kohdalla en löydä mitään moitittavaa. Värien sävyt on oikein mallikkaasti kohdillaan ja ei voi kuin olla kiitollinen et Snakella on nyt sitten kunnon mallitus ulkonäöstään.
Sonyakin näyttää todella edustavalta. Mitä nyt hänelle olisi sopinut kiiltävämpi karva ja jouhet oisivat saanet taittua sinisempään. :'3 Tosin niidenkin liioittelu omissa kuvissani on aikamoi pahe. ^^' Etusissa sukat olisivat saaneet olla vähän matalemmat ja piirto ehkä hippusen ohuempi. Nää on kuitenkin vain pieniä juttuja, kun ajattelee mun suurta kiitollisuuttani ja muuten siistiä jälkeä. c:

Jätti suuri kiitos näistä! <3
Wohweli

Re: Kawaiin paperikätköt [fanarttia yms.]

ViestiKirjoittaja KawaiiFuyu » 10. Helmi 2014 22:26

Siulla oli niin upeita hahmoja, että oli aiiivan pakko :3
Toivottavasti tuskasi eivät ole hirmuiset D: Minä nyt olen tällainen ilkeä pieni hobitti, joka tekee asioita juuri silloin kun niitä vähiten odotetaan :D
Kiitos palautteesta, pidetään mielessä kun seuraavan kerran päätän väseltää fanarttia! Nytkin on ehkä pari fanarttia tuloillaan.. :)
KawaiiFuyu

Paluu Taidegalleria