Pimeitä artteja à la Katriina (14.4, Mwjan!)

Valmiit työt tänne. Fan-art niin omista kuin muidenkin hahmoista, muut piirrokset, valokuvat... kaikki visuaalinen taide impressionismista kubismiin on sallittu.

Pimeitä artteja à la Katriina (14.4, Mwjan!)

ViestiKirjoittaja Katriina » 09. Huhti 2014 22:00

Silloin tällöin omaksi (ja teidän) iloksi piirrän artteja, jotka esittelen täällä :-)

UUSI! 140414 - Barbaari, Mwjan
Se oli... haasteellinen! :-D Sekä rakenteeltaan että väritykseltään, mutta lopputulokseen olen ihan tyytyväinen. Silmän kanssa kamppailin pitkään, koska ilman mitään valopistettä näytti kamalalta, mutta noin näyttää ehkä liikaakin tavalliselta silmältä... Noh, sama se, pidän siitä eniten tuollaisena! Hirmuisen inspiksen saattelemana rykäisin tämän muutamassa tunnissa valmiiksi, hihi.

090414 - Momentum, feiarth
Tätä oli ihana piirtää, kuuntelin liikkisbiisejä ja heittäydyin herkän miehen fiiliksiin! Aikaa meni muutama tunti, pitkästä aikaa jaksoin keskittyä työhön pitämättä sen suurempia pausseja.

Olehyvä fei <3
Viimeksi muokannut Katriina päivämäärä 14. Huhti 2014 11:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Katriina

Re: Pimeitä artteja à la Katriina (9.4, fei!)

ViestiKirjoittaja feiarth » 09. Huhti 2014 22:07

Ääk, tiesin kyllä oottaa jotain ihanaa, kun sanoit että oot tekemässä mulle arttia, mutta tui! Hitsit mikä asento ja yhyy sun tyyli on kyllä edelleen niin kertakaikkisen ihana <3 En mä osaa tästä mitään muuta sanoa, muuta kuin että hurpur, ihana kuva ja ihana sinä ja kiitos <3
feiarth

Re: Pimeitä artteja à la Katriina (9.4, fei!)

ViestiKirjoittaja Katriina » 13. Huhti 2014 19:14

Tuitui olehyvä <3 c:
Katriina

Re: Pimeitä artteja à la Katriina (14.4, Mwjan!)

ViestiKirjoittaja Katriina » 14. Huhti 2014 11:15

Uutta arttia päivitelty, Mwjanille oma tradepuoliskoni :-)
Katriina

ViestiKirjoittaja Mwjan » 26. Huhti 2014 13:55

Mää olin varmaan niin järkyttynyt tästä kauneudesta että hiljenin melkein viikoksi.. Huh! Se on ihana. Sulla on semmonen sarjakuvamaisen pehmeä työn jälki mitä on ilo katsella.
Olet toteuttanut orin oikein mukavasti. :3 mulla on oikeasti ollu tässä muutaman viikon aikana joku murhe niskoilla mitä en saa päähäni, koska tämä tekstin tekeminen on erittäin vaikeaa. En pysty sanoin kertomaan kuinka hienon kuvan olet tehny.

Hieno poika siinä seisoo. :> Saat tradepuolikkaasi heti kun saan inspiraatiokärpäsen. Laittelen tätä kuvaa kohtapuoliin myös sivuille asti. Ooh, tee toki lisää töitä, osaat sen todella hyvin.
Silmästä vielä, että kyllä se vähän näyttää siltä että sillä olisi joku silmä, mutta usko pois, se on vaikea tehdä ilman silmää... Tai edes niin että siitä saisi silmättömän. :33
Mwjan

ViestiKirjoittaja Katriina » 04. Touko 2014 14:32

Jee, ihanaa kuulla että se kelpaa! Ja ota ihan oma aikasi sen Inarin kuvan kanssa, ei ole mikääääään kiire (varsinkin kun nyt lähden Turkkiin lomailemaan). Mutta tulipas hyvä mieli hyvästä palautteesta, inspiroi aina piirtämään lisää :-D
Katriina

Paluu Taidegalleria