fein artit // 26.08.14 Zarroc

Valmiit työt tänne. Fan-art niin omista kuin muidenkin hahmoista, muut piirrokset, valokuvat... kaikki visuaalinen taide impressionismista kubismiin on sallittu.

Re: fein artit // 31.01.2014 Wohweli

ViestiKirjoittaja Wohweli » 31. Tammi 2014 18:15

Wohwu tykkää aina! (8

Pakko todeta, että olit tän traden suhteen ihailtavan ripeä! Mä vasta luonnostelen puolikastani Sachille, pari päivää meni silkassa valinnassa ja harkinnassa. :'D
Mutta mitä kuvaan tulee, se on upea! Sonyassa on todella hyvät arabialaisen piirteet, pää on juuri sopivalla tapaa kovera, itellä kun on aina tapana liioitella se lähes aina. Rakenne ja mittasuhteet näyttää mun silmiin tosi virheettömiltä, ainoa mitä ehkä olisin toivonut niin jouhiin rohkeammin pituutta, mutta Sonya toimii myös hyvin lyhyemmillä. Tykkään siitä, että Sonya on enemmän rusehtava ja muutenkin turkin varjostukset on tosi kivasti toteutettu, ei voi kuin kadehtia. Valostuksetkaan eivät näytä hassummilta, Sonya kun on oikein tyypillinen arabi tämän kiiltokuvamaisuutensa kanssa muutenkin!
Tausta toimii hyvin blurrattuna, antaa mukavasti tilaa itse hevoselle eikä se huku kasviston alle.

Oikein kaunis ja ihana työ! Kiikutan tän mielelläni Sonyan galleriaan ja yritän pika puolin päästä toteuttamaan omaa puolikastani sinulle. (:
Jätti suuri kiitos! ♥
Wohweli

Re: fein artit // 31.01.2014 Wohweli

ViestiKirjoittaja feiarth » 31. Tammi 2014 19:17

Wohweli, mahtava kuulla, että tykkäät, olepa hyvä! (: Oon niin kehno noiden jouhien kanssa, että olin iloinen voidessani tyrkätä harjan tuonne kaulan toiselle puolelle :DD Hännän lyhyyttä mietin itsekin, mutta jätin sitten tuollaiseksi kuitenkin. Ja ei mitään kiirettä sen puolikkaasi kanssa, mulle vain iski inspis tämän suhteen! :DD
feiarth

Re: fein artit // 21.02.2014 Tada

ViestiKirjoittaja feiarth » 21. Helmi 2014 22:33

21.02.2014 Tadalle pikkumustangi <:
feiarth

Re: fein artit // 01.04.2014 Sasu

ViestiKirjoittaja feiarth » 01. Huhti 2014 22:58

01.04.2014 - Sasulle Kuukauden Hahmoksi valittu Feci
feiarth

ViestiKirjoittaja Sasu » 03. Huhti 2014 22:18

Aww ihana fecipärstä! Kuvakulma on oikein hieno, Feci kuitenkin on tunkemassa kaikkien turpaan kiinni vaahtoamaan Lekosta juuri tuolla tavalla. :'D Fecin tapauksessa pelkkä taivas ei näytä ollenkaan irtonaiselta taustalta, ennemminkin sopii oikein hyvin kuvaan. : D
Tykkään kovasti, paljon kiitoksia! ^^
Since 07.09.2006
~ Gamette .:. Ciervo .:. Oscura Freccia .:. Megami .:. Orion ~
Avan piirroksesta kiitos Mwjanille, muokkauksesta kiitos Nipsulle!
Sasu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja feiarth » 03. Huhti 2014 22:20

Jee, kiva että tykkäät! Sachi kaipasi tosiaan apua kuukauden hahmo -kuvan piirtämiseen, joten työ on kohtalaisen nopeasti tehty. Ja totta kai piti vähän soveltaa ja kokeilla jotain uutta :DD
feiarth

Re: fein artit // 07.06.2014 Sachiyo

ViestiKirjoittaja feiarth » 07. Kesä 2014 21:17

07.06.2014 - Sachille Arthuria (:
feiarth

ViestiKirjoittaja Siuri » 08. Kesä 2014 14:02

Omnomn mikä Arttu <3

Se on oikein nätti - ihan vuoniksen näköinen :3 Jostain syystä nuo korvat kiinnittivät eka mun huomion olemalla tuommoiset tosi kivat :D
Kiitoksia kovasti ja pahoittelen tämmöistä epärakentavaa kommenttia <3. Se on tosi söppänä ja tuo tausta on muuten kans tosi kivan yksinkertanen mutta silti värikäs!

KIIITOS JA KUMARRUS

(sinunkin puolikas tulee kyllä, no worries :'3)
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja feiarth » 08. Kesä 2014 18:44

Oujea, hyvä, että tykkäät 8)) eikä mitään kiireitä kuule! :DD
feiarth

ViestiKirjoittaja feiarth » 26. Elo 2014 21:48

26.08.2014 - Zarrocille Louhi!
feiarth

Re: fein artit // 26.08.14 Zarroc

ViestiKirjoittaja Zarroc » 02. Syys 2014 19:28

Damn, unohdin kokonaan hakea tämän! Kävin katsomassa jo silloin, kun pistit esille, mutta puhelin mikä puhelin... joka tapauksessa, täällä ollaan.

Eihän sillä kestolla ole väliä, arteissa on aina se puoli, että ne valmistuvat ajallaan ja mikäs sen parempaa, kuin kiireettömästi tehty. Louhi on tässä aika punertava ja vaalea, vaikka sen värityshän on ihan epäilyksettä tummanruunikko. Mutta eipä välitetä pikkuvioista, tykkään väritysjäljestäsi 8) se on tuollainen kivan... vesivärityyppinen. Hauska tyyli.

Harja on oikein hyvän pituinen, tuollainen tasainen ja lyhyt, mutta häntä on jäänyt lähes typistetyksi. Muistaakseni ulkonäössä lukee, että Louhen häntä on kintereisiin... tai ainakin itse olen aina niin ajatellut. No joka tapauksessa, ei sillä väliä ole 8'D olet kuitenkin saanut merkit ja kaikki paikalleen + taustan mitä en itse yleensäkään saa minnekään, siitä propsit.

Tykkään taustan liilasta sävystä, tulee sellainen satumainen olo ^^ hihi.
Joka tapauksessa, kiitos tästä, kiikuttelen jälleen Louhen sivuille jahka kerkeän :3
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

Re: fein artit // 26.08.14 Zarroc

ViestiKirjoittaja feiarth » 04. Syys 2014 08:48

Zarroc, hyvä että tykkäät (: Punainen sävy koittaa tulla kuvaan tuosta auringonlaskun tilanteesta ja häntä... no, sen on tarkotus olla heilahtaneena tuonne toiseen suuntaan, mutta sen toteutus ontuu kyllä :DD mutta se siitä selittelystä, ole hyvä ^^
feiarth

Edellinen

Paluu Taidegalleria