Squanin töherryksiä// 21.2.2013 Wohweli, Enkelikello, Pepi

Valmiit työt tänne. Fan-art niin omista kuin muidenkin hahmoista, muut piirrokset, valokuvat... kaikki visuaalinen taide impressionismista kubismiin on sallittu.

Re: Squanin töherryksiä// 20.3. Taffel

ViestiKirjoittaja Squan » 21. Maalis 2012 16:07

Heheh yks korvanen Morena xDDD Itse ajattelin, että se toinen korva on sillee hienosti tuolla takana ettei sitä näy.. Ja tämän ajatuksen muotoilin, kun aloin tekemään taustaa enkä jaksanu enää alkaa muokkaamaan Morskulle toista korvaa. Jaja naarmut jätin tekemättä ihan vain laiskuuden vuoksi ^^

No, mutta hyvä jos kelpaa :D
Squan

Re: Squanin töherryksiä// 27.3. Herne!

ViestiKirjoittaja Squan » 27. Maalis 2012 10:56

Puskuu...
27.3. Herneelle tradepuolikas :D
Squan

Re: Squanin töherryksiä// 27.3. Herne!

ViestiKirjoittaja Herne » 29. Maalis 2012 08:27

Aaah mikä ihana ylläri kun (laiska vetelys) minä viimein raahaudun väkisin tänne ja sitten tämä! Se on samalla niin komea että ihan itkettää ja samalla niin jotenkin hullunkurinen että alkaa naurattaa... :3

Tykkään miten olet korostanut tota Hukan "urheilullisuutta" (oikea urheiluauto, wau!) mutta silti pitänyt sen tuollaisena sympaattisena, kaikesta komeudestaan huolimatta ei vaikuta leuhkalta tässä kuvassa ja ah. :3 Värit on juuri sopivat, häntäkin aaa en voi lopettaa sen tuojottamista! xD
Tuo tyyli on erittäin miellyttävä, ainakin minä pidän siitä. Se on realistinen muttei liian, valot ja varjot on kauniisti oikeilla paikoillaan ja lihakset näkyy herkullisesti. >:3
Ilme! Ilme on jotenkin niin kujalla kun voi olla, mut niin sen pitääkin olla! Ihan on Hukka tämä. xD
Jättikiitosh! :33
Herne

Re: Squanin töherryksiä// 15.6 Mjawn

ViestiKirjoittaja Squan » 15. Kesä 2012 14:02

Piirsimpäs sitten huvin vuoksi Mwjanille Quickstepin :D
Squan

Re: Squanin töherryksiä// 15.6 Mwjan

ViestiKirjoittaja Mwjan » 16. Kesä 2012 18:50

Aa, mulle on tullut nyt ihan hirveesti arttia etten oo enää laskuissa mukana!

Ihanaa, Quickstep! Sinulla on kyllä ihana tyyli piirtää ja pidän pään profiilista todella todella paljon! Harja on ihanan tuuhea ja hukuttavan pehmeän näköinen. Katse on tuima ja olematon. Ihanat sävyt silmässä! Värit ovat kohdillaan ja väritys on hienosti toteutettu. Pään merkit ovat kauniit ja kuva kokonaisuudessaan on onnistunut! Ihanan yksinkertainen kuva..

Tämä kuva kyllä kostautuu sillä että saatat saada yllätysarttia minulta takaisin.. Hehe, sitten kun skanneri toimii!

Sori lyhyt vastaus, ei tarkoita sitä ettenkö pidä kuvasta, päinvastoin, suorastaan ihastuin siihen!
Mwjan

Re: Squanin töherryksiä// 15.6 Mwjan

ViestiKirjoittaja Jaksu » 17. Kesä 2012 16:38

Anteeksi, etten ole aiemmin ehtinyt kommentoimaan arttiasi, minun on pitänyt jo pitkän aikaa tulla kommentoimaan, mutta en vain ole saanut sitä aikaiseksi ;_; Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikö..? ^^'

Mennäänpäs sitten asiaan. Olet saanut tehtyä varsin hienon kuvan, minua ihan hävettää että oma puoliskoni oli niin kamala D:
Olet rajannut kuvan kivasti ja tyyli jolla Amonin väritit on tosi jännän näköinen :D Siinä on mukavasti eloa ja varsinkin pään olet hienosti valottanut ja varjostanut. Ja kadehdin sitä, että osaat noin onnistuneesti piirtää hevosen turvan, koska itselläni on turpien kanssa aina vaikeuksia XD
Ja vielä lisää plussaa tulee taustasta, jossa näkyy Amonin klaanin tunnus! ^^
Yksi pikku juttu sinulta taisi muuten unohtua - Amonin rinnassa kuuluisi olla rastin muotoinen arpi, mutta ei sellaisen pikku jutun unohdus haittaa, en ensin edes tajunnut, että siitä puuttui jotakin :D

Kiitos paljon hienosta artista! <3
Jaksu

Re: Squanin töherryksiä// 4.8. TuiKKu

ViestiKirjoittaja Squan » 04. Elo 2012 14:26

Mwjan, hyvä et tykästyit siihen, vaikka suhteellisen yksinkertainen onkin :'3 Oww jos minulle jonkun arttisen piirrät.

Jaksu, juu huomasin vasta itsekki, että haava puuttuu.. hups x) Pitää olla seuraavan kerran tarkempana kun piirtelen!

Ja nyt ois Tuikkuselle artti, kun iski tylsyys niin päätin alkaa piirtää koneella :D Ihan hiirellä on loppuun asti tuo työ tehty.
Squan

ViestiKirjoittaja Wohweli » 04. Elo 2012 15:48

Teit tuon hiirellä? D: Uskomattoman tasaista ja hienoa jälkeä!
Ei oo oikeesti kiva kattoo minkälaista jälkeä porukka saa aikaa hiirellä, kun ite saan ihan kurasta aikaan piirtopöydän voimin. Taidan olla oikea häpeä piirtopöytien käyttäjille. Mutta nyt itse kuvaan. Sä vaan osaat... Ei oo yhtään reilua. Sulla on todella hallussa anatomia ja sitten sä saat valot ja varjotkin näyttämään niin upeilta. En tiiä miten kauan joudut niitä tekemään, mutta niin huolitellun näköisesti ne ovat tehty, että vastaavaan minun hermoni eivät kyllä riittäisi. Tuo verijälki näyttää upealta, sellaiselta kuin se mielestäni kuuluukin olla jos ajatellaan ihan oikeita hevosia. Jouhet on nam namia ja muutenkin koko kuvanen. Saat kyllä alkaa opettaa mulle tota valojen ja varjojen tekoa! (x
Wohweli

ViestiKirjoittaja TuikKu » 14. Syys 2012 18:19

Woo, näyttääpäs Nheva ihanalta! Rakenne näyttää juuri oikealta. Tuollainen kyömy pää ja nams. :3 Nhevan ilme sopii sille myös kuin nenä päähän! Mielestäni kuva on oikein hyvä näin ilman taustaa ja polle on rajattu kivasti. Ei vain tyypillisesti siitä mihin kaula loppuu. Värityksen olet saanut tehtyä kivasti ja verijälki on saatu toteutettua hyvin. Ainoat asiat mitkä häiritsevät pikkaisen niin olisin kaivannut silmään hieman ruskeaa ja se ns. katkopiirto unohtui. (Turvassa saisi olla enemmän mustaa.) Mutta kaikista eniten tyksin Nhevan ilmeestä ja koko olemuksesta ja erityisesti noista jouhista! Ne ovat niin kiiltävän ja pehmeän näköiset, sekä otsaharja jakautuu kivasti kolmeen osaan.

Kiitoksia paljon tästä! o/
TuikKu

Re: Squanin töherryksiä// 4.12 Wohweli, Pepi, Mizuumi

ViestiKirjoittaja Squan » 13. Joulu 2012 15:36

4.12 Uutta Pepille, Mizuumille ja Wohwelille!
Squan

Re: Squanin töherryksiä// 4.12 Wohweli, Pepi, Mizuumi

ViestiKirjoittaja Pepi » 27. Tammi 2013 18:10

OI ku hieno! Kiitti Squan! <3
Pepi

Re: Squanin töherryksiä// 21.2.2013 Wohweli, Enkelikello, Pe

ViestiKirjoittaja Squan » 22. Helmi 2013 00:33

Ja uutta työtä Wohwelille, Pepille ja Enkelikellolle :)
Squan

ViestiKirjoittaja Wohweli » 22. Helmi 2013 16:23

Aaaawww, piirsit SONTSAN! ('8
Mun mielest tää näyttää tosi kivalta ja on piristävä lisä tietokoneella piirreltyihin kuviisi. Omaan silmääni tamma näyttää todella hyvältä, anatomia on tosiaan hyvin hallinassa, kuten olen aina sanonut! (x Ehkä tästä tosiaan puuttuu sellaista arabimaisuutta, mutta minusta se ei hienon kuvan ohella olle juuri haitallinen juttu. Arabimaisuutta olisi varmaan lisännyt hieman sirompi kaula ja koverampi pää. Ja täältä muuten korkealle ylttävät hatun nostot siitä, että olet näin hienoa jälkeä saanut aikaa vesiväreillä, mun mielest valot, valostukset ja sinivivahteet näyttää tosi hyviltä! Tausta nyt on vaatimaton, mut mua piristää se, että tässä nyt on kuitenkin vivahteita ihan näyttävästikin.
Hienoa työtä ja iso kiitos tästä, oma puolikkaani on vähän jumissa, kun hahmon valittuani en osaa yhtään päättää millaiseen asentoon sen lykkäisin. Mutta älä huoli, älä huoli, kyllä minä sen vielä aikaiseksi tulen saamaan! 8D
Wohweli

ViestiKirjoittaja Pepi » 25. Helmi 2013 21:58

Vauuu! Tosi hienoa lyijykynätaidetta. Lihakset ja kaikki on upeasti korostettu esille. Ori näyttää ehkä vähän liian työhevosmaiselta, mutta kaiketi se johtuu talvikarvasta. Upee silti ja tykkään todella, kiitos <3
Pepi

Edellinen

Paluu Taidegalleria