Amethystin piirustukset//25.7

Valmiit työt tänne. Fan-art niin omista kuin muidenkin hahmoista, muut piirrokset, valokuvat... kaikki visuaalinen taide impressionismista kubismiin on sallittu.

Re: Amethystin piirustukset//3.8 DIFFERENT! (vanh.Fena, Mint

ViestiKirjoittaja Marrasmurhe » 06. Elo 2011 15:24

Ohoh, mennyt ohi kaikki :s

Tää on kyllä niin mainio. Tykkäilen ja kiitoksia tästä veikeästä kuvituksesta :D

Dako on oikein komea kalastusvehkeineen, mokoma eräjorma.
Marrasmurhe

Re: Amethystin piirustukset//3.8 DIFFERENT! (vanh.Fena, Mint

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06. Elo 2011 17:02

Heh, hyvä että kelpasi, pelkäsin jo että missasit ihan tyystin täysin tän. 8D Näin mulle käy kun kuulen messeviä ideoita, pakko piirtää jotain tyhmää. XD
kujakettu

Re: Amethystin piirustukset//31.12 W + Min + Sasu, Squ, Sus,

ViestiKirjoittaja kujakettu » 31. Joulu 2011 23:20

UUTTA 31.12
» Wohwelille, Mintzulle, Squanille, Sasulle, Sussulle ja Sachiyolle!

Noniin, elieli. Tää on nyt vähän random. Mulla oli eilen tylsää kun sisko oli illalla koneella enkä päässyt enää käymään koneella ja en jaksanut enää värittää kuvaa joka mulla oli kesken. Niinpä ajattelin että kaipa sitä voisi uudenvuoden kunniaksi vaikkapa väsätä vähän jotain arttia, ryhmisarttia koska oon laiska.
Okei, eli ensiksi piirsin tuon Jayn sekä Ässän, se tuli vaan mieleen meidän pelistä enkä voinut vastustaa kiusausta vaikkei tilanne ihan noin mennytkään. Jayn muikea ilme ruusuineen oli kuitenkin liian houkuttelevaa että sen olisi voinut jättää kokeilematta, varsinkin kun olin vasta voivotellut etten ole piirtänyt kunnon kuvaa Jaysta. Sparklea ja glitteriä tietysti koska Jay on niin awesum, ja toki sydämiä ja kukkasia... Ja sit oli hauskaa piirtää tuollainen totaalisen "mitä vittua, mee pois"-ilme Ässälle. Vaikka tilanne ei näin mennytkään, mulla oli vaan omaa kivaa ilmeiden tekemisen sun muun kanssa.~
Sitten, jonkun pitäis oikeasti käskeä mua lopettaa tää Pandahuumori.. En voinut taaskaan vastustaa kiusausta laittaa Pandaa kärsimään, halusin piirtää jotain ylilaihaa ja liioiteltua ja... Pandan kärsimys on mulle vissiinkin sydämenasia. Mulla oli kivaa kun piirsin Pandaa, kyllä vain. Sen sijaan Loskasta tuli mun mielestä jotenkin varsamainen, mutta se voi toki johtua posetuksestakin. 8'D Mene, tiedä, mut mulla oli ihan omaa kivaa taas.
Mona - no, halusin piirtää myös jotain jykevää ja Mona on mun mielestä nätti, enkä oo ees tietääkseni tai muistaakseni piirtänyt mitään Squanille ennen. Niinpä piirrustelin Monan hymyilemään kesäpäivään.
Orion.. se on nyt vissiin joku mun uusi addiktio, plus ylänurkassa oli sopivasti ylimääräistä tilaa. O__o-ilme on ihan liian hauskaa piirrettävää, ja mun mielestä Orionista tuli varsin hellyyttävän näköinen. En muuten osaa yhtään piirtää istuvaa hevosta...
Sit Snake, ajattelin sitten nimen mukaisesti tehdä kunnon käärmekielen ja kulmahampaan, olkoonkin että jonkinsorttinen kielihalkio ja terävämmät hampaat hahmokuvauksen mukaan orilta löytyvätkin, niin teki vähän mieli liioitella.
Mitä sitten kaikkiin randomteksteihin ja randomötököihin taustalla tulee - mulla oli tylsää, halusin täyttää tyhjiä koloja ja mä olen hei vähän outo. Tuo lainaus Aladdinista Jafarilta tuli mieleen heti kun piirtelin Snakea, "Let's see how snake-like I can be!", mä katson useimmiten piirretyt alkuperäiskielellä. Plus käärme piti lisätä koska Snake. Just niin. Sitten Pandan vieressä oleva teksti on vaan random; "King without his crown", joka tuli kans piirtäessä mieleen. Kilpikonna tippumassa sateenvarjolla on totisesti random, ja Loskan teksti "She looks like little girl"-tuli mieleen ihan vaan siitä koska Loska failas pahiten tässä kuvassa ja on pikkutyttömäinen pienen poikamaisuuden sijaan. Mä en vaan osaa tehdä Loskaa. Ikinä.
Pinkki perhonen - hei, se on jo klassikko! Tällä kertaa se päätti siipeillä Monan lähettyvillä. Orionin taustalla oleva kärpänen just siks että niin vain on, ja ylenmääräiset rallattelut taustalla vain koska... tuli sellainen olo. Ja Ässän voi huokaus koska se tuntui kuuluvan siihen. Plus ilmaisu Jayn upeasta tuoksusta...
Niin ja mystiset hymiöt joidenkin hahmojen nimien yhteydessä ihan vaan koska en tiedä. Ne vaan... kuului siihen. Älkää multa kysykö, mähän vaan piirsin tän kuvan...

Toivottavasti tästä on jotain iloa saajilleen, hyvää uutta vuotta kaikille!
kujakettu

ViestiKirjoittaja Wohweli » 01. Tammi 2012 16:14

Heti, kun pääsin katsomaan kuvaa nauroin ja kovaa. X'D
Aluksi... Pinkki perhonen. Se tosiaan on klasikko ja jaksaa naurattaa edelleen. Rakastuin myös ihan totaalisesti tuohon sateenvarjon kanssa putoavaan kilpikonnaan! Se on vain jotain niin somaa! Ja suur kiitos sille, että myös hahmoni Snake pääsi tähän kuvaan mukaan poseeraamaan. Sillä on muuten tosiaan ihanan veikeä ja kieroileva virne josta pidän aivan älypaljon! Suosikkeihini lukeutuu myös Mona joka eroaa hyvin rakenteeltaan näistä muista kevytrakenteisimmista. (En osaa itse ollenkaan piirtää jykevä rakenteista hevosta. Dx)
Ja jälleen näemme laiheliini Pandan uhoamassa. Taitaa muuten oikeasti tuo vallan menetys olla orille melkoinen kokemus, kun se jaksaa vieläkin noita tappouhkauksia heitellä. Jay... Se on komeana kuten aina ja vikittelemässä Ässää. Upea tuoksu. Mmmm.... x3 En tiedä miksi, mutta kun katsoin Ässän kuvaa ihmettelin aluksi, että mikäs parta sille rouvalla on kasvanut, mutta taitaakin olla ihan vain harjasta kyse. xD Loska... Niin aikuismainen lumppareiden johtajattaremme ottaa ainakin ilon irti Pandan kiusaamisesta! Orion on... Orion. Sillä on muksa ilme, mutta mitä mahtaa herranen miettiä? Ekaks ajattelin, että se ihmettelee Ässää ja Jayta, mutta liittyisiköhän pojan hämmennys sittekin tuohon surraavaan kärpäseen. No, ken tiettää. xD

No, kaunis ja mukava kuva kumminkin! Tälläisen ryhmiksen vien ilomielin pikinmiten Snaken sivulle. Suur kiitos tästä ryhmiksestä! Kiitos!
Wohweli

ViestiKirjoittaja Siuri » 01. Tammi 2012 18:55

Aahahaha, ihana x'DDD

En osaa kommentoida :'D. Se on ihana x'''''d..
Kiitos :'D!
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Squan » 01. Tammi 2012 21:55

Ihana yllätys! Ja kyllä takertu silmään tuo pinkki perhonen xD Mona on kaunis ja tuon ilme on jotain niin yli suloista. Oon kattonut tuota kuvaa jo parikin (tuhatta) kertaa ja aina uusiks se saa mut nauramaan taikka hymyilemään, se on vain niin huvittava kokonaisuus :'3

Kiitän<3
Squan

Re: Amethystin piirustukset//2.1 Sigitius,(Mintzu + Sasu, Su

ViestiKirjoittaja kujakettu » 02. Tammi 2012 14:58

Wohweli, Squan ja Sachi, hienoa jos tykkäsitte ja kuvasta tuli hyvälle mielelle! x) Niin ja Wohweli, se on tosiaan Ässän harjaa, ei parta. XDD

UUTTA 2.1.2012
» Sigitukselle!

Okei, eli tää on nyt ensimmäinen niistä kolmelle ihmiselle tulevasta artista mitkä mä lupasin joulukalenterissa jos sen Lejka-palapelin saa selvitettyä.
Eli siis. Ensinnäkin, pahoittelut siitä että se ei näytä lainkaan Quillalta, saatika sitten arabilta. Toinen pahoittelu siitä että Quilla joutui animaatiokokeilun uhriksi. Ja kolmas siitä, että tää on vaan tällainen luonnosmainen härpäke.
Elikkä siis. Sain iskältä sen vanhan koneen, jossa on animaatio-ohjelma, jollainen mulla oli myös vanhassa koneessani joku kolme vuotta sitten. Sillä en ole tainnut tehdä Caraliaan kuin yhden kuvan joskus, Pikkiksen Innalle. Joka tapauksessa, halusin kokeilla kys. ohjelmaa jota rakastan niin kovasti, joten piirtelin käsin yhdeksän kuvaa ja yhdistelin niistä pienen Quilla-animaation, liekö tamma sitten ravaa paikallaan vai tekee piaffea.. Kuitenkin. Jatkossa tulee hyvällä tuurilla tällaisia ehkä lisääkin, joko ihanaisella paintilla piirrettynä tai kenties väritettyinäkin käsin tehtyina kuvina. Riippuu miten jaksan tehdä, mutta jos ei muuta niin eiköhän tällaisia luonnoksenomaisia animaatiokuvia ole tulossa lisääkin. Noh, mutta ainakin tämä ravi-piaffi-mikäliekokeilu näyttää rutkasti tätä kolme-neljä vuotta sitten tilauksena tehtyä piaffikuvaa paremmalta.
Noh, toivottavasti tykkäät joka tapauksessa! 8)
kujakettu

ViestiKirjoittaja Sussu » 14. Tammi 2012 23:33

Vihdoin ja viimein minäkin päätin raahautua paikalle eli tuota... noin... XD

Taas näitä sun ihania ryhmiksiä. Taas se pinkki perhonen, joka oli melkein jo päässyt unohtumaan koska sinä mokoma et ole piirtänyt sitä tarpeeksi usein... Mutta antakaamme se anteeksi, koska Jaysta lähtee upea tuoksu ja se on niin komea miehinen mies. Mutta Ässä... Hemmetti sentään, miten se ei muka lankea tuollaiseen! Ihan oikeasti, tämä menee nyt jo ihan yli. 8( Se vaan on liian kaukana todellisuudesta!!
...mutta muuten parrakas Ässä on kyllä jotenkin tosi kiva. Ässäsi ovat aina hienoja. Ja Orionkin on todella suloisena tuolla, ihan pihalla kaikesta.. Ja Mona on ihanan hilpeä ja työhevosmainen, kuten (muistaakseni) pitääkin. 83 Käärmeetkin siellä oikein hienoina, tykkäilen~
Loskakin siellä kruununsa kera ja Panda ihanan ruipelona ja katkerana Pantsuna. Nää kaikki hahmot on kyllä pikkuisesta koostaan huolimatta niin omana itsenään, että voin vaan nostaa hattua. o/

OLEN SINUN KILPIKONNA. Meinasin kokonaan unohtaa tuon söpön pienen kilpparin D8 Eli tuota ihana on. Ja nyt kun olen saanut senkin mainittua, niin kiitän ja kumarran ja häivyn <3
Sussu

ViestiKirjoittaja Sasu » 16. Tammi 2012 20:05

Käväisin tosiaan jo devarin puolella tätä kommentoimassa (....muistaakseni xD), mutta mutta. Kaikki on edelleen tosi aws. x) Kuva päässee Orionin sivuille, kunhan joskus saan aikaiseksi jotain päivittää~
Since 07.09.2006
~ Gamette .:. Ciervo .:. Oscura Freccia .:. Megami .:. Orion ~
Avan piirroksesta kiitos Mwjanille, muokkauksesta kiitos Nipsulle!
Sasu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja kujakettu » 18. Tammi 2012 18:39

Jay on aika miesten mies. XDD Mut siis hei, ihanaa että kelpasi molemmille! 8D Voisin paljastaa, että uutta arttiakin on kenties ihan lähiaikoina luvassa..
kujakettu

Re: Amethystin piirustukset//20.1 Sussu! (+ Sigitus!)

ViestiKirjoittaja kujakettu » 20. Tammi 2012 23:32

UUTTA 20.1.2012

» Sussulle!

Eli tää on nyt toinen niistä kolmesta artista jotka jäin velkaa siitä joulukalenterissa olleesta Lejka-palapelistä. Pikseliartin tekeminen on yllättävän hauskaa ja animoiminen samaten, joten pieni niiden yhdistelmä sinulle kera Lejkan ja Shinin, keidenkäs muiden <3 Toivottavasti kelpaa~
kujakettu

Re: Amethystin piirustukset//20.1 Sussu! (+ Sigitus!)

ViestiKirjoittaja Sussu » 25. Tammi 2012 20:06

Voi aws ♥
Hallitset tosi hienosti tämän pikseliarttihommelin, itse en saisi kyllä ikinä tehtyä noin hienosti jotain noin pientä. Ja kaiken lisäksi ne vielä näyttääkin ihan Siniltä ja Lejkalta. Ja tuo sydänkin... ;_; Aivan upea ja ihanan värinen, vaikka pikkuruinen onkin.

Ja todellakin kelpaa! Hyväksikäytän tätä vielä joskus jotenkin, aivan varmasti.
Sussu

Re: Amethystin piirustukset//5.5 Sussu! (+ Sig!)

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06. Touko 2012 02:07

UUTTA 5.5
» Sussulle!

Miljoona vuotta kestänyt väsäys Shiningista sademetsästä. Lisäsin nyt devarin lisäksi tännekin puolelle kun kuitenkin fanart on 8)
kujakettu

Re: Amethystin piirustukset//5.5 Sussu! (+ Sig!)

ViestiKirjoittaja Sussu » 06. Touko 2012 15:04

Miljoona vuotta.. No joo-o, onneksi et mulle tätä vilauttanut ennen valmistumista tai olisin seonnut. D:
Ja devarin puolella tosiaan niin pitkän ja "laadukkaan" yöllisen kommentoinnin lisäksi en taida nyt enää sen pidemmin tätä ihastella, mutta gaaaah onhan se ihan hemmetin hieno ja purrfect ♥ Shining on kaunis pieni keiju ja rakastan kaikkea tässä kuvassa.

Kiitos. Vielä. Kerran. ;--; <3
Sussu

Re: Amethystin piirustukset//6.6 TUIKKU! (+ Sig!)

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06. Kesä 2012 03:06

Kiva että pidit ♥

UUTTA 6.6
» Tuikulle!

Vihdoinkin oma art trade -puolikkaani, toivottavasti pidät. Itse pidän kuvaa ainakin suhteellisen onnistuneena vaikka vähän innostuinkin jouhien ja karvajalkojen kanssa XD
kujakettu

EdellinenSeuraava

Paluu Taidegalleria