Amethystin piirustukset//25.7

Valmiit työt tänne. Fan-art niin omista kuin muidenkin hahmoista, muut piirrokset, valokuvat... kaikki visuaalinen taide impressionismista kubismiin on sallittu.

Re: Amethystin piirustukset//6.6 TUIKKU! (+ Sig!)

ViestiKirjoittaja TuikKu » 06. Kesä 2012 18:00

Wooo! Ensimmäiseksi kyllä sanon, että tätä kannatti odottaa! 8D

Se on ihana, kiitos. <3
Kuvan värit ovat tosi kivat ja ah, itse Fobia! Se on aivan mahtava. 8D Olet saanut vangittua liikkeen mainiosti ja ai että noita jouhia ja vuohiskarvoja. xD Pidän niistä paljon. Ne näyttävät oikein pehmeiltä ja runsailta. Tekisi mieli mennä oikein silittämään sitä! Anatomiassa ei ole moitittavavaa, mutta pää (turvan osuus) olisi saanut olla ehkä hieman isompi. Mutta muuten anatomia on oikein hyvin onnistunut. Hyvin olet saanut myös varjostettua valkoisen hevosen, joka on yleensä melko hankalaa. Varsinkin värillisessä kuvassa.
Ja Fobian ilme... juuri oikeanlainen! Rakastuin tuohon silmään. Se on Todella kaunis. <3 Väritys ja merkit sun muut näyttäisi myös olevan oikein... joten asfg ihanan kuvan olet saanut aikaan! xD

Kiitos tästä! ~ <3
TuikKu

Re: Amethystin piirustukset//6.6 TUIKKU! (+ Sig!)

ViestiKirjoittaja kujakettu » 06. Kesä 2012 18:57

Kiva että tykkäät! ♥ Jouhien ja vuohiskarvojen kanssa innostuin aika lailla, mutta tulipahan pöyheät XD Sitä turpaa mietin itsekin, mutta unohdin sitten muokata sen ja kun kuva oli valmis niin en viitsinyt alkaa sähläämään. Turvat on muutenkin varmaan se mun heikoin kohta, täytyy treenata XD
Ole hyvä~ <3
kujakettu

Re: Amethystin piirustukset//4.7 SUSSU!

ViestiKirjoittaja kujakettu » 04. Heinä 2012 19:24

UUTTA 4.7
» Sussulle!

Joo, eli tää on nyt jotai randomia pitkästä aikaa, katsotaan jos loma tois niitä lisää ehkä muillekin kuin Sussulle.. XDD
Mut joo. En ollu aikoihin piirtänyt Susannea ja teki mieli, mutta piirtopöytä ei ollut kaveri koska uusi pöytä niin en saanut kädelle tukea ja se tärisi koko ajan. Joten sen takia ei mitään kovin hienoa, vaan kummallinen jättisilmä-giganteeriskorva-hullunvirne-Susa. Oli tätä silleen ihan kiva tehdä (mitä ny pari kertaa löin piirtiksen kynän aika voimalla pöytään ja kirosin...) mutta inhottaa kun lineistä näkee että käsi tärisi. Se on nyt olevinaan söpö tai kiva tai ihana tai jotain, ja heitin vielä rumaa sumeaa kesätaustaa sinne, noi keltaset läntit on olevinaan voikukkia ja valkeat taivaalla pilviä ja silleen...
Over the hills and far away ihan vaan koska kuuntelin sitä koko ajan kun tein tätä.
Oli kai ihan kivaa tai jotain, toivotaan et kelpaa. XD
kujakettu

Re: Amethystin piirustukset//4.7 SUSSU!

ViestiKirjoittaja Sussu » 04. Heinä 2012 19:44

EI OLE MIKÄÄN FAILSUSA!
Hihi, ihanan kesäinen kuva. <3 Ja mullakin tuppaa tuo käsi aina tärisemään ja siksikin linet tuottaa tuskaa. Joka tapauksessa, tämähän on oikein kiva ylläri ♥ (...koska unohdin jo _täysin_ että olit piirtämässä Hattua)

Suuri ruskea silmä on oikein ihastuttava, samoin tuo muikea ilme. 8D Hullu tyttöhän se on ja kesä saa varmasti tuonkin äpärän vähän paremmalle mielelle silloin kun kukaan ei ole näkemässä.
Tykkäilen varjostuksista ja etenkin tuosta hattukuvioinnista ja sen väristä. Se on juuri sellainen millaiseksi olen itse sen kuvitellut.
Myös harja näyttää ihanan runsaalta ja pehmeältä jajaja.

Kiitos taas sievästä Hatusta! ♥ Vaikkei nyt irtoa parempaa kommenttia.
Sussu

Re: Amethystin piirustukset//9.7 ZARROC!

ViestiKirjoittaja kujakettu » 09. Heinä 2012 01:41

UUTTA 9.7

» Zarrocille!

Noniin! Et arvaakaan kuinka tajuttoman pitkään mun on pitänyt tehdä sulle jotain arttia - varmaan viimesen vuoden. Itse asiassa muistan ajatelleeni asiaa viime vuoden kesäkuussa... XDD Mutta mä tarviin inspiksen eikä sitä tullut ennen kuin nyt ja nytkin vaan ruma suttu.
Mut eniveis, sä olet tehnyt mulle tajuttoman määrän artteja joten täs olis vähän jotain takaisinkin. Ragenan se on olevinaan, joskin se näyttää muoviselle merihevosen ja paviaanin risteymälle. Rumalla epähuolitellulla taustalla. Demoninaamalla ja demonisilmällä. Ja kaiken kaikkiaan karmealla olemuksella.
Okei liikkeestä tykkään, sekä ideasta sinällään, muttaa.. Noo, voisi se tietysti olla pahempikin. Ja ainakaan mun käsi ei tärissyt enää. Aikaa kului sellainen viitisen tuntia ja layereitä meni noin 12. XD
Noh, toivottavasti nyt tästä randomista sutusta on sulle edes jotain iloa.
Niin ja kuuntelin koko ajan Apulannan biisiä Teit meistä kauniin, siitä tuo kuvan upea nimi.
Enjoy tai jotain... 8'DDD Jos pystyt.
kujakettu

ViestiKirjoittaja Zarroc » 09. Heinä 2012 19:41

WOWWO SE OLLA MINA JULIEN.
Eiku siis hetkinen 8"DDd tarkotin että ihanaupea ;;___;;<3 heti tämän nähdessäni puski sellaista alemmuuskompleksia että...
Ensinnäki, pää on todella kaunis ja olet taas hirveästi kehittynyt anatomiassa. Ragenanin asento näyttää todella vauhdikkaalta ja hehee. Väritys on ihanan tasainen<3

Muistan kun eilen näkätit siitä että se menee ihan perseelleen ja kaikki on huonosti, mutta miksi minä en näe tässä _mitään_ vikaa? Olet vain liian itsekriittinen taas D8< love that & u♥
en edes tiedä milloin minusta on tullut näin paska kommentoija, mutta ihana, loistokas, mahtava ja täydellinen tämä on<3
Suuri kiitos vielä kerran, pusu ja hali. Piirrä toki enemmänki minulle :3
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja kujakettu » 25. Heinä 2012 01:43

UUTTA 25.7
» Pepille!

Joo eli siis tää nyt oli tosi random. Mulla vaan oli ihan äärettömän tylsää enkä tiennyt mitä tehdä, oon edelleen kuumessa ja teki mieli tehdä pikseliarttia, on tehnyt jo jonkin aikaa mieli tehdä jotain pikselisössöä. Sitten kun satuin näkee sut yhtä aikaa onlinessa Caraliassa niin tuumasin että sulle en oo tehnyt mitään, joten taidanpa uhrata Tharon pikselöintiini. Tuloksena siis syntyi mahtava silmäänsä räpyttelevä Tharo. Se koska en halunnut ihan liikkumatonta mutta kuumeisena ja jumituksilla silmä oli kätevän nopea animoida. Toivottavasti tykkäät, itse olen tähän aika tyytyväinen. 8)
kujakettu

Re: Amethystin piirustukset//25.7 PEPI!

ViestiKirjoittaja Wohweli » 25. Heinä 2012 01:52

Ähyyh. ;_____________;
Se on niin söpö, sekoan!

Tulin siis ihan muina miehinä kurkkimaan mitäs on luksusammeemme saanut aikaan ja sitten, kun avaan linkin niin pompsahtaa esille Pepin sukkulamaisen(siis mikä?) suloinen Tharo. Todella upean ja kerrassaan söpön näköinen! x3
Ja oliko minulla muuta asiaa? Ei. Tulin vain hehkuttamaan miten söpö mini-Tharon on. 83
Wohweli

ViestiKirjoittaja kujakettu » 25. Heinä 2012 02:10

Heh, kivahan se on jos tykätään. Randomhehkutus piristää aina päivää! o/ Eiköhän tällaisia tule lisääkin kunhan taas tylsistyn, näitä on ihan kiva väkräillä. Ja aikaa menee vain köh. vaivaiset pari tuntia XDD Sukkulamaisen suloinen.. kuulostaa eksoottiselta.
Tää luksusamme on vissiin oikeesti joku vakiintunut nimitys mulle kaikkien suunnalta? 8'D
kujakettu

ViestiKirjoittaja Pepi » 25. Heinä 2012 16:59

Voooooi miten ihana yllätys! <3 Pikku-Tharo animaatio. Kiitos paljon Amethyst, kiitos :D
Pepi

Edellinen

Paluu Taidegalleria