Sussun arttitopa

Valmiit työt tänne. Fan-art niin omista kuin muidenkin hahmoista, muut piirrokset, valokuvat... kaikki visuaalinen taide impressionismista kubismiin on sallittu.

Re: Sussun arttitopa | 20.7. Lumia, 24.7. Maikku

ViestiKirjoittaja Sussu » 24. Heinä 2012 21:11

Pahoittelen puskua, mutta

Maikun ponia esittävä otus odottelee täällä näin.
Sussu

Re: Sussun arttitopa | 20.7. Lumia, 24.7. Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 24. Heinä 2012 22:06

Vöyy.. ylläriartit on kivoja <3

Ensiksi haluan kiittää sinua tästä työstä, joka on ehdottomasti ihana kaikista sadatteluistasi huolimatta. Ihailen tuota turpaa, se on kertakaikkiaan ihana ja todella hyvin onnistunut. Muutenkin väritys on kaunista ja hyvin onnistunutta. Pää on ehkä vähän pitkänpuoleinen, mikä tekee siitä hevosmaisen. Sen takia ehkä epäilit, ettei se näytä kovin ponimaiselta? Mutta tämä on kiva työ ja raahaan sen Aatoksen sivuille mielelläni, kiitos! :3
Maikku

Re: Sussun arttitopa | 20.7. Lumia

ViestiKirjoittaja TuikKu » 24. Heinä 2012 23:24

Hoooly shi-! Eikun siis...
Herranjumala oot kehittynyt taas. o_o Äwwäwwää, en tiedä, oli pakko tulla vain ilmoittelemaan tälläinenkin asia. :'D Mutta oikeasti, olet kehittynyt paljon! Tuo Enrinkin kuva... rakastuin tuohon turpaan jaja niin... Sanonpahan vain, että jatka samaan malliin! 8D

Oikei nyt häivyn tästä höpöttämästä...
TuikKu

ViestiKirjoittaja Sussu » 25. Heinä 2012 00:08

Maikku, jep, pää olisi saanut olla ponimaisempi mutten kehdannut siitä kuitenkaan ihan hirveen lyhyttä tehdä niin annoin sitten olla tuon pituinen. : D Mutta kiva jos kelpasi~

Tuikku, ainahan tänne saa höpöttämään tulla! Kiitoksia piristyksestä, on kiva kuulla jos joku on sitä mieltä että kehitystä on tapahtunut. <:
Sussu

ViestiKirjoittaja Wohweli » 25. Heinä 2012 01:59

Niimpä niin. :d
Muut ne vaan kehittyy ja minä pyörin paikallani! Ihan oikeasti Sussu todella mahtavaa työtä! Pää on todella jalon näköinen ja siinä on mukavan realistiset piirteet. Jälleen on pienen hatun noston paikka. Minun mielestäni anatomia on aikalailla kohdallaan. Primaveraa lukeepi olevan arabi ja hienosti olet ottanut huomioon, että sille kuuluu pieni kovera muoto tuohon päähän. En tiedä miksi, mutta mielestäni ilme tammalla on ehkä hieman uupunut ja väsynyt, mutta silmästä voin sanoa pitäväni huimasti. Ja täytyy vielä kehaista teitin käsialaa. Se on nätti omiin väkkärä kirjaimiin verrattuna.
Kuten muutkin ovat sanaisseet niin jatka ihmeessä samaa rataa! (:
Wohweli

ViestiKirjoittaja Sussu » 25. Heinä 2012 21:44

Wohweli, kiitokset kommentista! <3 Siitä tosin olen varma, että kehitystä on tapahtunut sielläkin suunnalla. Ja mitä Primaveran ilmeeseen tulee niin tismalleen samaa mieltä, silmä(luomi) failasi vähän mutta eihän se välttämättä huono asia ole, jos uupuneelta näyttää.. 8D
Ja heh, käsiala nyt on mitä on mutta jees, yritetään jatkaa samaa rataa!
Sussu

ViestiKirjoittaja Lumia » 05. Elo 2012 12:28

Hahhaha sain päivän naurut tosta sun toisesta kuvasta! x)) Kiitos niistä :D Mutta siis joo, sun tradepuolikas taitaa lojua jossain tuolla kansioissa puolivalmiina, täytyykin alkaa työstää sitä. Ja Sussu hyvä sä olet AIVAN liian kriittinen itseäs kohtaan, siis kato ny tota kuvaa härregyyd se on HIENO! :D Tausta tosiaan tuo omanlaatuisuutta kuvaan, mutta kaikinpuolin onnistunut kuva ainakin mun mielestä! :)
Lumia

Re: Sussun arttitopa | 12.8. werucchi

ViestiKirjoittaja Sussu » 12. Elo 2012 17:49

Kiva juttu jos kelpasi! :3

Juustoa Vernalle ~
Sussu

Re: Sussun arttitopa | 12.8. werucchi

ViestiKirjoittaja werucchi » 17. Elo 2012 11:57

<3

On se söppänä. Taustan puuttuminen ei haittaa ollenkaan, Juusto on oikein nätti noinkin <3 Väritys on tosiaan ihan kohdallaan ja jouhetkin sait IHAN ITSE piirrettyä. Juusto on tommonen söpö pieni nappisilmä (tai no pieni ja pieni krhm) ja kuva on oikein mukava ja simppeli. Anatomiakin onnistui hyvin, kuten itsekin sanoit. Ja älä huoli, takamus on oikein muodokas 8>

Hyvin kelpaa, tästä paljon kiitoksia vaikka kauhean järkevää kommenttia en saanutkaan aikaan (muutenkin kesti muutama päivä että sain edes tekstilaatikon auki) <33 Juuston sivuille kuskaan kunhan koneen saan takaisin toimintaan.
werucchi

Re: Sussun arttitopa | 18.8. feiarth

ViestiKirjoittaja Sussu » 18. Elo 2012 17:53

IHAN ITSE sain piirrettyä joo, ethän joutunutkaan odottamaan sen takia kuin yli viikon, ettei kelvannu toisen piirtämät. 8( Ja älä nyt yritä yhtään trollailla siellä, en mä sanonut että anatomia olisi onnistunut hyvin! Vaan että se ei ole hirmu paha *mäkämäkä ja pilkunviilaus*
No mutta, kiva kuitenkin jos kelpasi.

Täällä olisi nyt feille tradepuolikasta ~
Sussu

Re: Sussun arttitopa | 18.8. feiarth

ViestiKirjoittaja feiarth » 28. Elo 2012 20:27

Kiitoksia tradenpuolikkaasta, etpä säkään nyt mahdottoman kauaa aikaillut (; Mä jotenkin itse kuvittelin, että olin jo vastannut tähän, mutta näköjään olen taas ollut hurjan kiireinen tai jotain muuta..

Ihan ekaksi - tai onko tää nyt jo tokaksi, mut silti.. - haluan sanoa, että oot kyllä kehittynyt ihan valtavasti ja voispa sanoa, että melkosen lyhyessäkin ajassa! Sitten itse kuvaan. Tykkään kuvan tunnelmasta - ison osan siitä luo tietysti tausta, joten on hurjan mukavaa, että olet sellaisen jaksanut tehdä! Tausta on jotenkin sopivan synkkä Balthazarille. Joku auringonpaiste tai sateenkaaret ei taatusti olis sopineet ollenkaan : D (siitä tuliskin varmasti tosi mielenkiintoinen kuva..)

Balthazar itse on komea. Tykkään paljon väritysjäljestä, valoista ja varjoista ynnä muusta. Eläväinen ja kolmiulotteinen lopputulos! Harjakin on kiva, Baltilla on ehkä inasen verran pidempi harja, mutta tykkään senkin piirtojäljestä kaikesta huolimatta oikein paljon! Kyllä kyllä, mulla on tietkö aivot vaihteeksi yhtenä mössönä, eikä tää kirjoittaminen oikein suju, joten ehkä on parempi todeta lyhyehkösti tähän loppuun, että tykkään kuvasta tosi paljon, kiitoksia <3
feiarth

Re: Sussun arttitopa | 21.9. Wohweli

ViestiKirjoittaja Sussu » 21. Syys 2012 13:58

Tuo harja tosiaan jäi lyhkäisemmäksi kuin oli tarkoitus, näin jälkeenpäin katsottuna.. Mutta jees, ole hyvä vain ja kiitän kommentista.

Wohwelille tarjolla Percivalia.
Sussu

Re: Sussun arttitopa | 21.9. Wohweli

ViestiKirjoittaja Wohweli » 23. Syys 2012 11:29

Ooo! Minun ikioma persikkanihan se siinä. Hurr... x3

Minä tosiaan rakastan arpista hevostani ja tässä kuvassa rakastan sitä todella paljon! Se todella näyttää Percivalilta, arvet ja jouhet ovat kaikki kohdallaan mistä sinulle saadaankin antaa korkeat hatun nostot, minä, kun aikoinaan innostuin hepostani arvilla täyttämään.
Nyt sitten syvemmin kuvan kommentointia. Minusta anatomia toimii erittäin hyvin, kaula liitostuu muuhun ruumiiseen hienosti ja näyttää todella luontevalta. Ja hei, tuo rajaushan on vallan kätevä, todella mukava vaihtelu, verraten pelkistettyihin pää kuviin. Tykästyin eritoten päänanatomiaan. Pienestä kulmikkuudesta huolimatta näyttää todella hienolta. Varjostukset näyttävät myös osuvan kohdilleen ja näyttävät minun silmiini todella pehmeiltä ja sellaisilta luonnollisen sävyeroavilta. Ja mitä kukkaan tulee... En voi, kuin kadehtia, kun en moisia rehuja lainkaan taida. Todella mukava lisä tuohon sykähdyttävään mustaan taustaan.

Hienoa työtä siis ja iso kiitos tästä! <3
Wohweli

Re: Sussun arttitopa | 25.10. Zarroc

ViestiKirjoittaja Sussu » 25. Loka 2012 14:51

Hurrr, iso kiitos itsellesi ♥

Zarrocille Hefaistion, tai jokin toivottavasti edes aavistuksen verran sitä muistuttava.

Jonkun pitäisi estää mua julkaisemasta nämä epäonnistuneimmat teokset..
Sussu

Re: Sussun arttitopa | 25.10. Zarroc

ViestiKirjoittaja Zarroc » 25. Loka 2012 19:10

Awww *w* <3 onpas se söpö. onhan sillä vähän kulmikas takamus, mutta niinhän meillä kaikilla! :3 eiku.
Mutta siis niin, minusta tämä on vallan kivaisa ja kyllä sinä kehityt koko ajan, et tyhmeliini vain itse sitä huomaa ^^ pidän kovasti tuosta silmistä ja asennosta ja kaikesta hihi. Olet sinä oikein hyvä kun vain uskoisit itseesi.
Mutta se on se perisuomalainen luonne, pitää olla kauhean kriittinen omia töitään kohtaan, vaikka niissä ei olisi edes valittamisen aihetta. Tosin lopetan jo nyt kun rupean muuten filosofisoimaan ja pohtimaan sitä miksi suomen kansa on juro kröhm.

Aivan ihana on ja kiitoksia tästä ja tuitui<3
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"