Trade 2/2

Art-tradealue. Kauppojen hieronta artinvaihdosta tehdään täällä, jotta valmiille töille voidaan pyhittää oma alueensa. Kaikki artin tarjoajat ja tavoittelijat tänne neuvottelemaan!

Trade 2/2

ViestiKirjoittaja Vertaveli M » 11. Joulu 2013 21:46

Elikkäs kaksi henkilöä ottaisin tradeen kanssani. Omalta puoleltani olen valmis sanomaan heti, että oma puoliskoni voi tulla joko heti seuraavana päivänä tai 'vasta' parin viikon päästä. En vaadi toisilta paljoa, enkä aio itsekään mitään itselleni mahdottomuuksia yrittää. Simppeliä pääkuvaa, ehkä kokonaista vartaloa ja jotakin yksinkertaista taustaa. Kiinnostusta?

1.Sachiyo - yllätys pääkuva :>
2. Wohweli - Calcifer
Viimeksi muokannut Vertaveli M päivämäärä 27. Joulu 2013 13:41, muokattu yhteensä 2 kertaa
Vertaveli M

Re: Trade 0/2

ViestiKirjoittaja Siuri » 22. Joulu 2013 01:04

Miten ois? :)

Tykkäisin kovasti koittaa harjotella pään yksityiskohtia, eli onko ok jos tekisin Noasta pääkuvan? Tai jotain vastaavaa.
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Vertaveli M » 22. Joulu 2013 14:44

Sopii! No mäkin voisin kokeilla jotakin tarkempaa pääkuvaa jostakin hahmostasi sitten, niin tulee tasapuolisesti. :)
Vertaveli M

ViestiKirjoittaja Siuri » 22. Joulu 2013 15:11

Käy hyvin! Piirrä vaan kenen pää inspaa ^^.. (paitsi poistuvia hahmoja)
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Wohweli » 26. Joulu 2013 08:50

Minä voisin rohkaistua lähtemään tradeen! c: Mulla vähän hevosten piirtämistaidot ruosteessa, mutta olis kiva vähän haastaa itseään tällee joulun kunniaksi tai jotain. x3

Multa saa oikeastaan piirtää kenet vaan näistä menossa mukana pysyneistä hahmoista. (Eli ei mieluusti tauolla olevista) Tietty suurin toivomus olisi tuore herra Calcifer, jolla ei kyllä vielä ole lainkaan kuvaa vielä, mutta jos rohkeutta riittää niin kiitollinen olisin! c:
Wohweli

ViestiKirjoittaja Vertaveli M » 27. Joulu 2013 13:41

Wohweli, tämä sopii! Minä voin yrittää piirrellä Calciferista jotakin jos niin toivot. :)
Vertaveli M

Re: Trade 2/2

ViestiKirjoittaja Wohweli » 27. Joulu 2013 17:03

Jee! x3 Mä lupaan yrittää tosiaan parhaani Noah kanssa. Varmaan kokonaisen kuvan koitan saada aikaiseksi, taustasta en uskalla suuria lupailla. x'D
Wohweli

Paluu Markkinat