Artinvaihtokaveri hakusessa! (2/2)

Art-tradealue. Kauppojen hieronta artinvaihdosta tehdään täällä, jotta valmiille töille voidaan pyhittää oma alueensa. Kaikki artin tarjoajat ja tavoittelijat tänne neuvottelemaan!

Artinvaihtokaveri hakusessa! (2/2)

ViestiKirjoittaja feiarth » 27. Joulu 2013 16:57

No niin, ei muuta kuin tradekaveria kehiin sitten vain! Tai useampikin, mahdollisesti, katsotaan!

Voisin haluta piirrellä pääkuvaa tällä kertaa. Ilmoittaudu alle ja esitä toiveita, jos sellaisia on! Minulle käy artti kenestä tahansa hahmostani, kuka vain sattuu inspaamaan! (: kätteni jälkeä voi tuijotella artti-puolelta, joskaan en lupaa, että pidän saman tekniikan käytössä, heh.

Artinvaihdossa:
- Zarroc
- TuikKu
feiarth

Re: Artinvaihtokaveri hakusessa!

ViestiKirjoittaja Rosadum » 28. Joulu 2013 01:28

Hep, minäminä!

Voi mennä hetki, mutta haluaisin perehtyä uuteen piirtopöytääni ja linearttien hienouksiin. Sattuisi ehkä vielä löytymään kuvia nuorista hevosista, joita käyttää mallina. Miksi siis ei? :) Aloitan harjoittelun Makililla, mutta sen jälkeen tekisin mielelläni ihan peruskuvan (vielä ilman taustoja) myös vaikka Alegrasta.

Vaihdokin saa tehdä kummasta vain mun hahmosta, mutta Adoréesta toivoisin joko pääkuvaa tai kuvaa taustan kera. Kaikki mahdollinen otetaan kuitenkin ilolla vastaan!
Menossa mukana:
Aavikkohevonen, aamuauringon lapsi Adorée
Tasankohevonen, varjona vierelläsi Makil
Metsäponi, sydämenmurskaaja Sado
Seuranhaku ~ Aikajanat
Rosadum
Cara-lapsi

Re: Artinvaihtokaveri hakusessa!

ViestiKirjoittaja feiarth » 28. Joulu 2013 16:10

Jej, mahtavaa! (: Katselen tuleeko pääkuvaa vai kokokuvaa, se on aina vähän yllätys itsellekin nimittäin, mutta jotain arttia tulet siis saamaan Adoréesta ^^
feiarth

Re: Artinvaihtokaveri hakusessa! (0/??)

ViestiKirjoittaja feiarth » 31. Tammi 2014 19:22

31.01.2014 - jaaaaaa tradeilukavereita hakusessa!
feiarth

ViestiKirjoittaja Tada » 01. Helmi 2014 18:44

Voisin olla kiinnostunut, mikäli sua ei haittais et piirrän käsin? En nääs osaa koneella tehä yhtään mitään, mutta haluisin piirtää 8D
Tada

ViestiKirjoittaja feiarth » 01. Helmi 2014 19:16

Tada, ehdottomasti passaa! Ei lainkaan haittaa, että piirrät käsin (: Onpas kiva päästä piirtelemään mustangia! 8)
feiarth

Re: Artinvaihtokaveri hakusessa! (1/??)

ViestiKirjoittaja Tada » 01. Helmi 2014 19:22

Jes, mä viskon artilla sitten, kunhan mietin kenet piirrän :D
Tada

ViestiKirjoittaja feiarth » 01. Helmi 2014 19:39

Jepsun! Minäkin, jahka ehdin arttia taiteilla :DD
feiarth

Re: Artinvaihtokaveri hakusessa! (00/??)

ViestiKirjoittaja feiarth » 28. Huhti 2014 16:36

28.04.14 Arttikaveria haetaan! Kaikki hahmoni ovat vapaasti piirrettävissä. Itse haluaisin mahdollisesti koittaa jotain luonnosmaista tyyliä, väritettyä kuitenkin, mutta hetkittäisistä inspiraatioistani en kyllä osaa sanoa - kuva saattaa siis olla ihan jollain toisellakin tyylillä toteutettu :DD toiveita mukaan sit heti ilmoittautuessanne!
feiarth

ViestiKirjoittaja Zarroc » 28. Huhti 2014 17:05

Aah minulle! :3
Periaatteessa saat kyllä piirtää kenet tahansa, mutta Louhi ja Enkeli olisivat varsin toivottuja.
Jonkinlaista erikoisempaa/vaihdikkaampaa asentoa ja varsinkin Louhen tapauksessa jokin vaunuhevoselle tyypillinen asento olisi jees.

Jos nämä eivät miellytä, saat ihan vapaat kädet.

Onko toiveita oman kuvasi suhteen? (Värillisenä tosin sitä ei saa ^^')
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja feiarth » 28. Huhti 2014 18:42

Joooo Zarrocille! Katsotaan, mitä saan aikaiseksi! Ja tyhmät websin sivut, kun eivät taaskaan toimi v__v mutta mutta, mitäköhän mä toivoisin... no, luotan suhun, sulla on aina kivoja asentoja! :D
feiarth

ViestiKirjoittaja TuikKu » 27. Touko 2014 19:47

Mahtuisiko tänne vielä artin vaihtoon? c: Mun hahmosistani saa piirtää ihan kumman vaan~ Mutta suosittelen Omoraa, sillä Qailin tulevaisuus on vähän heikolla pohjalla tällä hetkellä. :'>
TuikKu

ViestiKirjoittaja feiarth » 30. Touko 2014 00:04

Juu mahtuu! Oon tosin hyyyyvin saamattomalla tuulella, että voip olla etten kovin äkkiä saa mitään aikaiseksi ! :DD Minunkin hahmoistani saa piirtää kenet vaan, Alegrasta olis ihan kiva saada aikuiskuvaa (no siis +1-vuotiskuvaa), mutta ihan kuka vaan inspaa! (:
feiarth

ViestiKirjoittaja TuikKu » 30. Touko 2014 13:28

Kivaa! Joo, ei se mitään, ei mitään kiireitä. :33 Katselen tossa hahmoset läpi ja rupean itse sitten piirtelemään kun ei muutakaan tekemistä ole... :'D
TuikKu

Paluu Markkinat