Yhteisprojekteja

Art-tradealue. Kauppojen hieronta artinvaihdosta tehdään täällä, jotta valmiille töille voidaan pyhittää oma alueensa. Kaikki artin tarjoajat ja tavoittelijat tänne neuvottelemaan!

Yhteisprojekteja

ViestiKirjoittaja Mwjan » 06. Helmi 2014 20:54

Heippa vaan kaikki! Tällä kertaa en ota vastaan tradeilua tai mitään tilaistöitä. Kyseessä on siis eräänlaisia yhteisprojekteja, joissa minä ja yhteistyökaveri on mukana. Vaikeasti selitettynä, alla hieman lisätietoa.

♥ Joku hahmottelee paperille tai koneella hahmotelman tulevasta kuvasta
♥ Kuva saa olla vain pelkkä luonnostelma tai ihan valmiiksi ääriviivoin tehty
♥ Värittäjänä toimii joko toinen pelaaja tai minä, voimme valita kuka tekee ja mitäkin
♥ Linet tehdään koneella, jos hahmotelma on tehty paperille ja skannattu
♥ Linejä ei tehdä, jos ne on valmiiksi tehty selkeästi tietokoneelle
♥ Työ toimii periaatteella joka-toinen-sinun-minun- tavalla, tästä kuitenkin sovimme erikseen
♥ Kuvista pitäisi tulla melko suuria, taustallisia töitä sekä jonkun muun hahmoja kuin itse piirtäjien

Ymmärretty? Otan vastaan aluksi kaksi yhteistyökumppania, joille sopisi tämä yhteistyökuva (Woffan kanssa oli tästä puhetta).

1. Mwjan & feiarth
2. Mwjan & Tuikku
(3. Mwjan & Wohweli?)
Viimeksi muokannut Mwjan päivämäärä 28. Helmi 2014 18:52, muokattu yhteensä 2 kertaa
Mwjan

Re: Yhteisprojekteja

ViestiKirjoittaja feiarth » 07. Helmi 2014 00:08

Mä voisin koittaa, kuulostaa mielenkiintoiselta! (:
feiarth

ViestiKirjoittaja Wohweli » 07. Helmi 2014 00:15

Mä olen edelleen kiinnostunut olemaan messissä collabin tekemisessä. >:D Jos yksityisen puoleen siirryttäis juonimaan tarkemmin et kenen hahmo otetaan uhriksi ja mikä on työnjako. x3
Wohweli

ViestiKirjoittaja Mwjan » 08. Helmi 2014 17:21

fei lisätty listaan, woffa myös ja edelleen yksi mahtuu mukaan. Voidaan sopia näistä töistä yksityisviestein. :)
Mwjan

ViestiKirjoittaja TuikKu » 28. Helmi 2014 13:44

Minä voisin uskaltautua tänne mukaan. Tämmöset yhteisprojektit kun on aina kiinnostanut. :>
TuikKu

ViestiKirjoittaja Mwjan » 28. Helmi 2014 18:52

Lista täynnä. Kirjoitan kaikille semmoisen tuumailuviestin kun pääsen kotinurkille reissusta. :)
Mwjan

Paluu Markkinat