Tradesta innostuneita? 3/3

Art-tradealue. Kauppojen hieronta artinvaihdosta tehdään täällä, jotta valmiille töille voidaan pyhittää oma alueensa. Kaikki artin tarjoajat ja tavoittelijat tänne neuvottelemaan!

Tradesta innostuneita? 3/3

ViestiKirjoittaja TuikKu » 27. Touko 2014 19:52

Innostuin tässä tosiaan piirtelemään, niin miksikäs en tekisi lisää. c:
Siitä en osaa sanoa mitä saan aikaseksi, mutta varmaankin jotain suht yksinkertaista.
Toiveita saa esittää!

1. Amethyst - Anachak [valmis/kesken]
2. Sussu - Ruger [valmis/kesken]
3. Vertaveli M - Kairi [valmis/kesken]
Viimeksi muokannut TuikKu päivämäärä 06. Kesä 2014 16:26, muokattu yhteensä 7 kertaa
TuikKu

Re: Tradesta innostuneita? 0/3

ViestiKirjoittaja kujakettu » 27. Touko 2014 23:58

Hmm, uskaltaisinkohan minä ilmoittautua tradeen... En oo piirrellyt vähään aikaan niin ehkä tää nyt motivoisi. 8)) Mulla saattaa mennä jonkin aikaa koska oon parhaillaan keskellä muuttoa mut jos ei oo mikään kiire niin sitten oon kyl kiinnostunut. Mieluiten ottaisin kuvaa vastaan varmaankin Nitasta, Anakinista tai Irisistä.~
Moderaattori - player since 28.2.2008

IRIS - ANAKIN - NITA - IRRE - HERA - NOMI - CADELL
kujakettu
Manaatti

ViestiKirjoittaja Sussu » 28. Touko 2014 13:04

Tämähän sattuikin sopivasti, kun devarin puolella piirtämääsi Inaria ihaillessani ajattelin, että olisipa taas hauska saada pitkästä aikaa jotain Tuikulta... c;
Tarvitsen myös ehdottomasti lisämotivaatiota saadakseni jotain aikaiseksi, vaikka sitten "pakko piirtää koska trade".

Rugerista olisi huippua saada arttia, mutta muistakin hahmoista kuvan kelpuutan.
"Meissä kaikis on halkeemii, ei pidä pyydellä anteeks niit
    Ja niin sinäkin oot kuluva pois, niinku kaikki mikä sulle ikinä kuulua vois"
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja TuikKu » 28. Touko 2014 15:30

Ame - Ei ole mikään kiire tosiaan! c: Että ihan rauhassa saa piirustella kun kerkeää~ Laitan sut tonne listalle.

Sussu - No minäpäs piirrän sulle jotain! :DD Rugerista piirrän mielelläni. nwn
TuikKu

Re: Tradesta innostuneita? 2/3

ViestiKirjoittaja Vertaveli M » 03. Kesä 2014 21:51

Huu, innostaisi kyllä tradettaa sun kanssasi. :> Mulla ei oikeastaan sen sun puolikkaan kansssa ole muuta toivetta, kuin että jos saisin jostain muusta kuin Noasta. Mulla saattaa tulla tyyliin päivässä vasta-arttia tai sitten se voi venähtää pitemmälle, riippuu inspiraatiosta (eipäskun laiskuudesta).

Joo hei :D
Vertaveli M

Re: Tradesta innostuneita? 2/3

ViestiKirjoittaja TuikKu » 03. Kesä 2014 23:32

Sopii oikein hyvin! :33 Teen tosiaan jostakin muusta kuin Noasta. Kattelen nuo hahmot läpi ja laitan sut listan jatkoks~ C:
TuikKu

Paluu Markkinat