Innokkaita piirtelijöitä & värittelijöitä? //30.7.-14

Art-tradealue. Kauppojen hieronta artinvaihdosta tehdään täällä, jotta valmiille töille voidaan pyhittää oma alueensa. Kaikki artin tarjoajat ja tavoittelijat tänne neuvottelemaan!

Innokkaita piirtelijöitä & värittelijöitä? //30.7.-14

ViestiKirjoittaja Fáye » 23. Kesä 2014 19:45

Tosiaan, kun itselle ei ole siunaantunut taiteellisia lahjoja, niin on muiden puoleen tässäkin asiassa käännyttävä. Voisihan sen ponin pitää kuvattomanakin, mutta jotenkin kivempaa että se kuva on olemassa, ja muutkin saavat sitten paremman käsityksen hahmon ulkonäöstä.

Listaa päivitetään, ja piirrettävää tulee kyllä ajan satossa lisää!

Fritz
-Tälle otukselle toivoisin kuvaa, jossa poni näkyy koko komeudessaan, aivan piirtäjän mielikuvituksen varaan jää, onko kyseessä rakennekuva, pukittaako poni vai millaisessa solmussa se on (ottaen huomioon kuitenkin se realistisuus, ei siis mitään huumoriheppoja jotka tanssivat balettia yhdellä jalalla tällä kertaa :D). Toivomus olisi että heppa olisi ikuistettu koneelta käsin taituroituna, mutta jos joku piirtelijä ei sitä hallitse, niin toki käsin taiteiltujakin luomuksia otetaan ilomielin vastaan! :) Tausta on aina plussaa, mutta ei välttämätön. piirtäjä löydetty!

Tosiaan, valitettavasti mitään "palkkaa" minulla ei ole antaa :( Kynä ei pysy kädessä, eikä kyllä konekaan liiemmin välitä mun tuherrusyrityksistä. Itselle kelpaavaa jälkeä en saa aikaan yrittämälläkään, joten mun söherröksiä en teille kehtaa tarjota :'D ja kyllä, värittääkkään en pahemmin osaa..

Ainiin, ja jos joku on kohtalontoverini siinä määrin ettet handlaa piirtämistä, mutta värittää osaat, niin deviantArt auttaa meitä siinä määrin että "free horse/pony line" haku antaa ihan kiitettävästi materiaalia ;) huijaaminen tällä tavoin on sallittua, mutta noudattakaamme copyrightia ja kuvan yhteydessä annettuja ohjeita !

Jos jotakin kiinnostaa kokeilla noita minun tarkkaakin tarkempien ohjeiden noudattamista, niin ottakaa toki haaste vastaan! :D Hihkaskaa joko tuohon alle tai yksärillä, jos kiinnostusta löytyy tai kysyttävää ilmenee. Tai te kaikki joilla ei parempaakaan tekemistä ole, niin siitä vaan luonnostelemaan ;)
Viimeksi muokannut Fáye päivämäärä 30. Heinä 2014 20:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Fáye

Re: Innokkaita piirtelijöitä & värittelijöitä?

ViestiKirjoittaja Mwjan » 24. Kesä 2014 14:48

Pitäiskö olla kohtelias ja lähteä yrittämään? Mulla on nyt aikaa ainakin sen mukaan mitä nyt jaksan.. Oot varmaan nähny mun kuvagallerian, mutta jos et, niin tässä.

Voisin tosiaan kokeilla, koska poni rodultaan on mielenkiintoinen enkä ole koskaan piirtänyt. :)
Mwjan

Re: Innokkaita piirtelijöitä & värittelijöitä?

ViestiKirjoittaja Fáye » 24. Kesä 2014 17:32

Siitä vaan kokeilemaan, jos tosiaan innostusta ja aikaa löytyy ;) on sulla muuten upeita kuvia! :)
Fáye

Paluu Markkinat