Taidottomalle töhertäjälle apua?

Art-tradealue. Kauppojen hieronta artinvaihdosta tehdään täällä, jotta valmiille töille voidaan pyhittää oma alueensa. Kaikki artin tarjoajat ja tavoittelijat tänne neuvottelemaan!

Taidottomalle töhertäjälle apua?

ViestiKirjoittaja Nevergreen » 09. Helmi 2015 10:57

Tervehdys! Täällä kyselisi foorumilla uusi tyyppi (eli meitsi), olisiko joku niin ystävällinen ja ihana että kehtaisi auttaa minua ensimmäisen hahmoni kuvan luomisessa? Hahmoltani Arzhenalta (http://nevergreenin.webs.com/arzhena) löytyy mielestäni ihan riittävä ulkonäkökuvaus jonka pohjalta varmaan joku minua taitavampi osaisi tehdä tammalle opastavan kuvan täydentämään ulkonäkökuvasta. :)

Koska omat piirrustustaitoni ovat täysi nolla, suon aika vapaat kädet hälle joka tähän tehtävään olisi halukas ryhtymään! Kiitän ja kumarran jo nyt etukäteen! :)
Nevergreen

Re: Taidottomalle töhertäjälle apua?

ViestiKirjoittaja Rosadum » 12. Helmi 2015 14:28

Saanko yrittää? Jos ei ole ihan kamala kiire, eli jos maaliskuun loppuun mennessä riittää, niin nyt mulla olisi sellainen hevosten piirtämisen kausi taas sopivasti päällä :)

Näet mun piirustuksia omien hahmojeni sivuilta ja taidegalleriasta.
Menossa mukana:
Aavikkohevonen, aamuauringon lapsi Adorée
Tasankohevonen, varjona vierelläsi Makil
Metsäponi, sydämenmurskaaja Sado
Seuranhaku ~ Aikajanat
Rosadum
Cara-lapsi

Re: Taidottomalle töhertäjälle apua?

ViestiKirjoittaja Nevergreen » 13. Helmi 2015 09:13

Oi, ehdottomasti saat yrittää! :) Itselle ainakin Arzhenan piirrustus oli haastavaa.. kyllä minäkin jotain osaan töhertää paperille, mutta tämä tamma oli rakenteeltaan minulle hieman vaikea. :D Mutta uskon että sinä (ainakin kuviesi perusteella, wow, upeita) onnistut! :)

Eikä ole kiire, itsekin lähden 27.2 Thaimaaseen ja palaan 13.3, niin ei ole mikään hoppu kuvan kanssa. :)
Nevergreen

Paluu Markkinat