Hahmoesittelyt hahmosivuille vai foorumille?

Tältä alueelta löytyvät kaikki Caralian tulevaisuuden suunnitteluun liittyvät viestiketjut. Voit myös esittää mieltäsi askarruttavat kysymykset kysymyksiä ja vastauksia -viestiketjuun.

Re: Hahmoesittelyt hahmosivuille vai foorumille?

ViestiKirjoittaja feiarth » 13. Tammi 2013 20:29

Jotenkin olen aina kamalasti tykännyt siitä, että hahmoesittelyt on foorumilla, mutta Caraliassa tämä ulkoistettu hahmosivusysteemi on toiminut mielestäni hyvin. Ja itsekin kovasti uskottelen itselleni, että päivittäisin sivuja enemmän, mikäli ne olisivat forkalla, mutta se on ihan kukkua, koska enpä mä ole saanut aikajanaakaan päivitettyä, saati seuranhakutriidiä..

Tästä on käsittääkseni ollut keskustelua joskus kaaaaauan sitten, ja syy, miksi Caraliaan moista käytäntöä ei ikinä ole otettu on juuri se foorumin kuormittuminen. Parhaimmillaan täällä on ollut aika hirmuinen kasa hahmoja, eikä niitä ole kovin vähää tälläkään hetkellä. Niin monta uutta triidiä kuormittavat foorumia, varsinkin, kun nyt jo on valituksia forkan ajoittaisesta hituroinnista..

HTML:n kanssa ei tarvitse sählätä, jos tekee hahmosivut blogipohjaan, joten vaihtoehtoja tavallisille hahmosivuille on kyllä. Monien ilmaispalvelinten kotisivukoneetkin taitavat nykyään olla niin pitkällä, ettei paljon koodin kanssa tarvitse leikkiä, vaan pikemminkin näpertää valmiiden palikoiden ja nappuloiden kanssa, joten koodausongelmankin voi välttää ilman foorumiesittelyjä.

Ajatukset hyppii kovasti muualla, mutta toivottavasti mielipiteestäni saa edes jotain irti. Kiteytetään nyt jotain lyhyesti: En kannata foorumiesittelyjä sen enempää, mitä seuranhakuun voi hahmosta kirjoittaa. Jos et tykkää pelata koodien kanssa, hanki joku koodaamaan leiska tai tee hahmosivut blogiin tai jotain.

Ja mitä triidien näkyvyyteen tulee: kaikki mahdollinen näkyville! Offgame on ainoa, mitä minusta ei välttämättä tarvitse olla julkisena näkyvillä. Itse en kuitenkaan kovin helposti lähde mukaan roolipeliin, missä forkalla on triidejä piiloteltuna tai missä en pääse katselemaan muiden pelaajien hahmoja. Minä en niin kovin huolissani ole kopioinnista: eiköhän Sachi sen verran hyvin muista tarkastamiensa hevosten sivut, ettei ihan kovin räikeitä kopiointeja päästä läpi. Ja jos vahingossa niin käy, niin eiköhän me caralialaiset huomata erhe ja korjata se!
feiarth

Edellinen

Paluu Suunnittelu ja ongelmanratkaisu