Minne mainontaa? (tärkeä)

Tältä alueelta löytyvät kaikki Caralian tulevaisuuden suunnitteluun liittyvät viestiketjut. Voit myös esittää mieltäsi askarruttavat kysymykset kysymyksiä ja vastauksia -viestiketjuun.

Minne mainontaa? (tärkeä)

ViestiKirjoittaja Siuri » 13. Maalis 2015 12:56

Pitäisi todella hiljalleen aloittaa Caralian tehomainontaa, mutta suurin pulma tulee heti alussa vastaan - mihin ihmeeseen me mainoksia oikein laitamme?
Ensiksi suunnittelin käyväni läpi roolipelilistaukset ja toisena etsiä meille lisää aktiivisia linkinvaihtajia, mutta ihan oikeasti, mitä muuta?
Hevostalli.nettiin laittelin mainosta viime syksynä, mutta sieltä ei tainnut tulla mukaan kuin yksi pelaaja.

On tosiaan valitettava fakta, että nykyajan nuoret eivät enää samalla tavalla ole kiinnostuneita kirjoittamaan ja roolipelaamaan, vaan uudet harrastukset ovat sivuttaneet tämän aivan mennen tullen. Caralia taitaa kuitenkin olla yksi harvoista aktiivisista hevosroolipeleistä, että sen suhteen ei kannata vielä täysin menettää toivoa koko peliin!

Nyt tarvitaan kovasti teidän kaikkien apua ja viisaita aivoja, mitä tehdään? Mistä aloitetaan?
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Re: Minne mainontaa? (tärkeä)

ViestiKirjoittaja Rosadum » 19. Maalis 2015 20:31

Itse löysin tänne jonkun roolipelilistan kautta, joten ne on kyllä hyviä. Mutta niin, entä ne jotka eivät vielä tiedä haluavansa aloittaa uuden harrastuksen nimeltä roolipelit..? ;)

En äkkiä keksi muuta kuin jonkun Google-optimoinnin yms., että tulisi useammalla hakusanalla vastaan ihan perusselailun lomassa. Ja sitten on kaikki muut tärkeät sivustot, eli Demi.fi jamitänäitänyton. Oon liian vanha tietääkseni, missä nykynuoriso liikkuu. Itse selaan lähinnä hääfoorumeita, mutta niiltä ei nyt välttämättä löydy uutta pelaajakuntaa :D
Menossa mukana:
Aavikkohevonen, aamuauringon lapsi Adorée
Tasankohevonen, varjona vierelläsi Makil
Metsäponi, sydämenmurskaaja Sado
Seuranhaku ~ Aikajanat
Rosadum
Cara-lapsi

Re: Minne mainontaa? (tärkeä)

ViestiKirjoittaja Siuri » 26. Maalis 2015 14:56

Muutamaan listaukseen meidät ilmoitin, mutta niitäkin on todella vähässä, mitä yritin etsiä. Linkinvaihtoon pyysin myös muutamia roolipelejä.

Tuo google-optimointi onkin hyvä ajatus. Voisi lisäillä kaikenlaisia yleispäteviä sanoja, kuten 'autiosaari', 'lumihevonen'... :D
Hmm, Demistä en itse oikein löytänyt paikkaa, missä voisi(/viitsisi) roolipeliä mainostaa - TOSIN siellä on näköjään oma kohtansa roolipeleille, mutta jotain samantyylisiä sivustoja voisi käyttää hyödyksi. Mutta valitettavasti myöskään minä en oikein tiedä, missä ihmiset liikkuvat.

Kiitos Rosadumille, lisää ehdotuksia otetaan vastaan!
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Paluu Suunnittelu ja ongelmanratkaisu