Johtajien ongelmat vai ongelmajohtajat, tilanneratkaisuja

Tältä alueelta löytyvät kaikki Caralian tulevaisuuden suunnitteluun liittyvät viestiketjut. Voit myös esittää mieltäsi askarruttavat kysymykset kysymyksiä ja vastauksia -viestiketjuun.

Re: Johtajien ongelmat vai ongelmajohtajat, tilanneratkaisuj

ViestiKirjoittaja Siuri » 15. Tammi 2014 18:50

Aloita ihmeessä ^^
Mun mielestä voi pelata yksinpelinä tai jos muut haluavat mukaan, mutta ei kannata hirveästi pitkittää. Ehkä sitten juuri joku viikko-max kaksi on hyvä aika tulla ja mennä, lähtee asiat sitten rullaamaan :)
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja kujakettu » 15. Tammi 2014 19:16

Juu hei ja kiljukaa minulle heti kun kaipaatte minnuu ja Nitaa, on koko ajan seurannut tätä keskustelua mut ei mulla kait sen enempiä kommentoitavaa tähän väliin oo, hyvältä kuulostaa kaikki XD
Moderaattori - player since 28.2.2008

IRIS - ANAKIN - NITA - IRRE - HERA - NOMI - CADELL
kujakettu
Manaatti

ViestiKirjoittaja Sigitius » 15. Tammi 2014 19:58

Mä luulen että about viikkokin riittää. Wohwu, Zar ja Maikku (sekä Rosa itse) ovat suht aktiivisia ja saavat kyllä hahmonsa käymään siellä viikossa sen yhden tai kahden pelin verran.
Silkki ja erityisesti Juna eivät ole käyneet edes onlinessa viime päivinä niin ei kannata pitkittää suotta, jos se saadaan nopeasti pois alta.
Tobias - aavikkohevonen
Quilla - aavikkohevonen
Sandi - laumaton

Too positive to be doubtful, too optimistic to be fearful and too determined to be defeated.
Sigitius
Backup-admin

ViestiKirjoittaja feiarth » 15. Tammi 2014 20:24

Komppaan Sigiä, koska mitä sitä suotta pitkittämään liikaa! (:
feiarth

ViestiKirjoittaja Rosadum » 16. Tammi 2014 00:19

Noniin, tästä se lähtee! Toivotaan, että tällä päästään johtajaongelmasta aavikkohevosten kohdalla hetkeksi eroon.

Laitoin deadlinen ensi viikon perjantaihin, koska olen samaa mieltä. Mitäpä sitä tosiaan pitkittämään!
Menossa mukana:
Aavikkohevonen, aamuauringon lapsi Adorée
Tasankohevonen, varjona vierelläsi Makil
Metsäponi, sydämenmurskaaja Sado
Seuranhaku ~ Aikajanat
Rosadum
Cara-lapsi

ViestiKirjoittaja Siuri » 19. Helmi 2014 23:21

Ylänköjen johtajatilanne? Ame voi varmaan tästä eteenpäin ottaa ohjat käteen, mutta täällä topassa voi varmaan sitä miettiä, jos jotain miettimistä on.

Eli offline, jossa on Loska, Nita sekä virkahevoset (Varia, Zoe, Falcon) tapaamaan ylängölle?
Ame ehkä haluaa aloittaa..?
Ja tarviiko tähän sen kummempaa juonittelua, vai mennäänkö vain vähän extempore, miten sattuukaan nyt sitten menemään?
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja kujakettu » 20. Helmi 2014 01:31

Ai niin tajusin tuon ylärien kokouksen mentyä että siellä taisi olla Arabellakin.. (ps. Varia ei näköjään pääsivulla oo merkittyä rajavartijaksi) Mut siis, mikäli Wohweli haluaa niin Arabella voi toki kanssa tulla siihen tapaamiseen mukaan kun olihan se kokouksessakin ja on rajavartija kuitenkin. Kehitellään siihen sit vaan joku systeemi, tyyliin Arabella on ollut niin omissa ajatuksissaan ettei oo huomannut/kuullut sitä kun Nita pyys virkahevosia paikalle ja on kuullut jotain toista kautta tai sit vaan eletään oletukses/kuvitelmassa että Arabellakin oli oikeesti siinä paikalla. Tai jotain?

Mut siis niin, ei kai siinä sen ihmeempiä. Ylängölle offia vaan, voinen minäkin sen varmaan tosiaan aloittaa. En mä usko että siihen tarvii sen suurempia juonikuvioita miettiä, antaa mennä painollaan eteenpäin vaan?

kujakettu
Manaatti

ViestiKirjoittaja Wohweli » 20. Helmi 2014 03:04

Apua apua apua. Mitä mä olen taas missannut? D: Mihin mun pitää Arabella tuoda ja kääk, mikä on homman nimi? x'D
Mut jos teillä on jo jotkut tarkat suunnitelmat jo käynnissä ja Arabella olis jotenki kömpelö tuoda siihen mukaan ni se vois olla hyvinkin vaa livistänyt paikalta tai jotain. Dx
Wohweli

ViestiKirjoittaja feiarth » 20. Helmi 2014 10:03

Oon kyllä ainakin kerran muistutellut tuosta Varian rajavartijuudesta (hah mikä sana), koska kyllä se Stone sen nimitti - peli jäi toki kesken, mutta eniveis <:

Mutta omalla painollaan minustakin voi tuo peli mennä. Päämääränä tietty se, että Nitasta se johtajatar tulee :DD Ellei tapahdu yllättäviä vallankaappauksia - eikun. Mut joo, peli käyntiin vaan, niin hinaan sitten Varren mestoille!
feiarth

ViestiKirjoittaja kujakettu » 02. Maalis 2014 22:42

Tossa olis nyt hei se peli, sorit kestosta. Jos sinne sit löntystelis Loska sekä yläreiden virkakonit paikalle 8) Woffe voi kans tuoda sen Arabellansa mun mielestä ihan hyvin jos haluaa koska Arabellakin on kuitenkin virkahevonen vaik siltä nyt meni kokouksessa toi keskustelu vähän ohi. Se on voinut kuulla vaikka joltain muulta sit tuosta tapaamisesta niin se älyää tulla paikalle.

kujakettu
Manaatti

Edellinen

Paluu Suunnittelu ja ongelmanratkaisu