Viimein maailma on kaunis [YH/PL]

Onlinealue kattaa kaikki Caralian pelialueet. Alue, jolle peli sijoittuu, tulee merkitä pelin otsikkoon (esim. "tasankohevoset - lehtimetsä" -> TH LM tai TH ja täsmennys peliviestin alkuun). Lyhenteet nähtävillä täältä Onlinessa pelataan nopeatempoista peliä pelaajien ollessa samaan aikaan paikalla. Pelin jäädessä kesken se jäädytetään.

Re: Viimein maailma on kaunis [YH/PL]

ViestiKirjoittaja Siuri » 10. Helmi 2014 21:35

Tamma ei tullut ihan viereeni, mutta lähelle kuitenkin. Sitten se pyysi anteeksi. Anteeksi?
Naurahdan hieman.
"Ei se mitään", sanon hymyillen tammalle.
Hänen sanasa saavat minutkin miettimään yksinoloa. Kokouksen jälkeen olin baarissa ja siellä seuraa riitti! Siitä ei ole kovin kauaa, mutta en ole sen jälkeen tainnut törmätä keneenkään matkallani lammelle. Hassua, välillä tuntuu että hevosia pursuaa joka tuutista, mutta välillä taas tuntuu että on yksin koko saarella.

Tamma on aivan hiljaa vierelläni. En tiedä, jännittääkö sitä ehkä? En usko, ei toinen vaikuttanut sellaiselta ollenkaan.
"Miksi juuri aavikkohevoset?" kysyn häneltä yrittäen ottaa katsekontaktin. Siitä on hetki kun puhuimme asiasta, mutta toinen varmasti ymmärsi, mitä haen kysymykselläni takaa.
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 10. Helmi 2014 21:38

Hänen hymynsä rauhoitti minua hieman, mutta ei kuitenkaan tarpeaksi. Katseeni seurasi maastoa ympärillämme levottomasti ja jotenkin halusin vain sännätä pois tilanteesta. Tiesin kuitenkin, ettei se olisi millään tapaa suotavaa, joten keskityin vain pysymään aloillani ja hengittämään rauhallisesti.

Hänen kysymyksenä sai minut pudistamaan päätäni pienen hymyn kera. "Ei kai miksikään", vastasin enkä edelleenkään osannut katsoa Lawlessiin. Lopulta siirsin katseeni väkisin toiseen, katsoen hetken suoraan silmiin.
"Haen vain turvaa." Vastasin sitten kai kysymykseen, jonka olin esittänyt itselleni. Kohautin lapojani välinpitämättömästi, kohennellen maskiani. En minä sortuisi nyt, vieraiden maailmaan.
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 10. Helmi 2014 21:47

Hän ei oikein osannut sanoa, miksi juuri aavikkohevosten lauma kaikista saaren laumoista. Sen sijaan hän vastaa hakevan turvaa - mitä varmasti saa lauma ympärillä.
Itse en aavikosta pitänyt. Sellainen loputon kuiva erämaa, jossa ei oikein ole mitään elämää. Jos näkee horisontissa hevosen, on lähes pakko mennä katsomaan, kuka kulkija on. Ei siinä haittaakaan ole, mutta välimatkat on vain niin pitkiä. Kuivaa, kuumaa, jos jano yllättää niin ei sitä vettäkään saa.
"Harmi", sanon hieman hymyillen.
"Sinusta olisi tullut hyvä lumihevonen", jatkan ja katson tammaa taas silmiin. Olipa kyllä harvinaisen kaunis tamma.

Siirrän katseeni jälleen taivaalle. Juuri tähän hetkeen olisi käynyt yksi kirkas tähdenlento, mutta taivas oli todella rauhallinen. Tähdet vilkkuivat paikoillaan ja kuu liikkui hetki hetkeltä länteen päin. Eipä sitä kyllä tavallinen hevonen nähnyt, mutta sinne se oli kuitenkin matkalla.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 10. Helmi 2014 21:53

Naurahdin hämmentyneesti, hetkeksi katseeni jonnekin maanpinnalle palauttaen. "Välillä tuntuu etten ole tarpeaksi hyvä mihinkään", totesin ennen kuin kerkesin estää itseäni. Kohtasin kuitenkin hallakon vihreän katseen, johon upposin hetkeksi vain miettimään.

"Minä..." Aloitin hiljaa, mutta tyydyin sitten vain sulkemaan suuni ja taivuttamaan pitkää kaulaani niin, että pääni laskeutui maata vasten orin etujalkojen viereen. Olin jo valmiiksi hieman kyljelläni, joten asento ei tuntunut kovinkaan epämukavalta.
"Kiitos", sanoin hiljaa orille, katse jonnekin kaukaisuuteen suunnattuna. En taaskaan tiennyt mitä ajattelin.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 18. Helmi 2014 20:43

"Älä viitsi", sanon tuhahtaen.
"Uskon että sinusta on vaikka mihin - vaikken vielä sinua tarpeeksi hyvin tunnekaan. Usko tai älä, jokaiselle löytyy se oma juttu ajan myötä, niin myös sinullekin", sanon pienesti hymyillen tammalle. Kyllä kaikista on johonkin, en voisi kuvitellakaan että kenellekään ei olisi sijaa tässä maailmassa.

Pieni rasahdus metsästä saa minut valppaaksi. Jään korvat höröllä katsomaan, kun pieni orava loikkii edestämme kohti lampea. Varmasti on menossa toiselle puolen metsää?
Sen pörröinen häntä on vain hetken näkyvissä ennen kuin se katoaa pimeyteen.

Viileä tuulahdus tulee lammelta päin. Tamma jää taakseni suojaan siltä, mutta minulla taas on hieman viileämpi. Onneksi olen kuitenkin tottunut talven aikana siihen, eikä olo ole millään tapaa huono. Voi taas vain moittia typerän ohutta talvikarvaa, joka ei kasva sitten millään.
"Eihän sinulla ole kylmä?" kysyn tammalta katsoen tätä jälleen.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 18. Helmi 2014 20:46

Orin sanat saivat minut naurahtamaan vähän epävarmasti. Niin kai sitten. Olo vain ei tuntunut siltä kovinkaan usein, tuntui, että olin hukassa ja käyttäydyin aina jotenkin väärin. Mutta ehkä en ollut niin huono kuin ajattelin olevani. Tai sitten vain olin ja hallakolla oli omat syynsä väittää vastaan.

Huomasin Lawlessin höristyvät korvat ja höristin omianikin uteliaasti, siirtäen katseeni pian näköpiiriini loikkivaan oravaan. Sillä ei näkynyt olevan kiire mihinkään, mutta yritti silti pois luotamme kovaa vauhtia. Joskus mietin, miksi kaikki metsän eläimet olivat niin arkoja, vaikka olimme kaikki samaa kuntaa. Ehkä minustakin vain lemusi ihminen pitkän matkan päähän.

Havahduin orin kysymykseen, vilkaisten tätä lyhyesti.
"Ei, ei ole", vastasin kohta. Ei tietenkään ollut, kun hän oli siinä minun tuulensuojanani. Yritin vain olla tuntematta kylmää.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 18. Helmi 2014 20:56

Ei ole. No hyvä. Eipä minulla oikeastaan olisi ollut mitään tarjolla lämmikkeeksi - niin paitsi itseni tietysti. Äh...
En tiedä johtuiko se siitä, että olo oli vähän väsynyt vai mistä, mutta ei minua oikeastaan kiinnostanut alkaa tämän tamman kanssa mitään pelejä pelata. Saattoi johtua siitäkin, että hän itse uskaltautui lähelle. Jotenkin viimeksi tapaamani hevoset ovat kaikki olleet niin arkoja, niin itsekin täytyy olla vähän varuillaan miten käyttäytyy.
Hassua. En muistanutkaan minussa olevan tätä puolta enää. Ehkä Rosmarie sai sen esiin.

Huokaisen syvään.
"Oletko joutunut koskaan menettämään ketään sinulle tärkeää hevosta? Tarkoitan, todella tärkeää?" kysyn tammalta hiljaa pitäen katseeni kuitenkin metsän reunalla.
Mielessäni ei oikeastaan edes käy äitini tai hevoset entisestä elämästäni, vaan se yksi.
"Minulle kävi niin. Hän vain katosi jäljettömiin, enkä ole kuullut hänestä sanaakaan. Tiedätkö, juuri kun ehti tutustua ja luoda tärkeän suhteen elämässä, niin toinen katoaa sanomatta mitään", kerron melko haikeasti.
"En tiedä, onko hän lähtenyt vai kadonnut epidemian seurauksena. Ehkä hänelle on voinut sattua jotain muutakin. Mutta kun en vain tiedä. Niin ikävää elää epätietoisuudessa", sanon ja huokaisen jälleen.
"Jos en olisi päästänyt häntä viimeistä kertaa lähtemään, hän varmasti olisi vielä täällä. Mutta päästin pitäen liian varmana sitä, että näemme vielä. Niin ei kuitenkaan käynyt", sanon purren hammasta yhteen.
Nyt ei todellakaan itku tule. Pitäisi nyt vain olla tässä ja keskittyä tähän hetkeen. Unohtaa hetkeksi edes kaikki se.
Tuntuu vain niin vaikealta.

"Äh, anteeksi", sanon kuitenkin naurahtaen hieman epämääräisesti. Ehkä toista ei kiinnosta ihan vieraan hevosen elämä.
Pudistan hieman päätäni. Mitä nyt taas ajattelin.. Tuskin mitään.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 18. Helmi 2014 21:04

Lawless oli hiljaa melko pitkään, kunnes huokaisi syvään. Korvani kääntyivät häntä kohden ja ensimmäisen lauseen jälkeen nostin päänikin. Katselin oria hiljaisena, häntä tarkkaavaisesti kuunnellen. En minä voinut sanoa tietäväni miltä hänestä tuntui, koska ainoa, jonka olin ikinä oikeastaan menettänyt, oli Chei. Eivät ne muut sinällään merkinneet minulle mitään, enkä minä ollut merkinnyt heille mitään. En muistanut äitiänikään enää kunnolla.

"Olen pahoillani", hörähdin lopulta vaisusti. Mutta mistä ori voisi tietää, jos tämä henkilö saapuisi vielä takaisin? En kuitenkaan uskaltanut antaa mitään toivon tapaistakaan, hän tuntui niin varmalta asiastaan.
"Ehkä siinä tapauksessa on helpointa vain yrittää jatkaa eteenpäin", sanoin sitten varovasti, toivoen, ettei ori suuttuisi minulle. "En tietenkään tiedä miltä sinusta tuntuu, mutta oloni on kamala puolestasi. Toivon todellakin, että hän palaa vielä. Ja jos ei... niin toivottavasti löydät onnen jonkun toisen kanssa."
Katseeni siirtyi hallakon vihreisiin silmiin, en tiennyt mitä tunsin. Hän vaikutti niin kovin surulliselta.

Purin huultani epävarmasti, mutta liikahdin sitten varovammin oria kohden, tuon kylkeä vasten lohduttavasti painautuen. Huuleni koskettivat hänen kaulaansa pehmeästi, kuin kertoakseen, että ei ollut hätää. Minä olin tässä.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 18. Helmi 2014 21:16

Jatkaa eteenpäin. Niin. Valitettavaa, mutta se on ainoa tapa. Vaikka olenkin päässyt yli jo pahimmasta, on olo silti niin haikea ja tyhjä. Ennen kaikkea niin yksinäinen, vaikka en aiemminkaan ollut niin läheinen kenenkään kanssa.
Muistan kyllä, miltä Trojan lähtö tuntui. Se oli kova isku jopa minulle. Ja sitten Rosmarie. Kuka seuraavaksi? Cleo?
En halua edes miettiä. Entä jos minut on vain kirottu niin että jokainen minulle vähänkin tärkeä hevonen lähtee pois luotani.

Replican sanat saavat samaan aikana kylmän sekä lämpimän tunteen sisälläni. Hän on oikeassa, elämä menee niin, että tärkeitä hevosia tulee ja menee. Toisaalta, en halua sitä. En halua vain unohtaa ja jatkaa eteenpäin.
Vaikka se on pakko.

Tunnen pian tamman lähestyvän ja sen lämpö hohtaa minuunkin. Kiitos, ajattelen mielessäni, mutta en sano sitä ääneen. Sen sijaan puristan silmäni yhteen ja lasken pääni maata kohti.
Hitto vie ryhdistäydy nyt.
Huokaisen ja painan itseni myös lähemmäksi tammaa. Toivottavasti häntä ei haittaa.
"Anteeksi oikeasti. On vaan niin vaikea olla. Välillä tuntuu että koko maailma romahtaa mutta toisina hetkinä taas kaikki on hyvin ja tuntuu, että jaksaa eteenpäin", totean tammalle.
Minusta tuntuu ihan hirveältä. Ei oloni puolesta, vaan siksi, että tulen vain tamman luokse kertomaan omia murheitani.
Naurahdan hieman sille, kuinka typerältä jaksankaan kuulostaa.
"Mitäs sinulle kuuluu?" saan sitten kysyttyä pitäen yhä pientä hymyä yllä, vaikka toinen varmasti näki, että se hymy ei ihan ilosta tullut.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 18. Helmi 2014 21:20

Hän painautui paremmin minua vasten ja näpläsin huulillani lempeästi toisen harjamartoa. Tilanne oli minulle uusi, ei kukaan ollut ikinä halunnut läheisyyteeni, mutta yritin käyttäytyä niin kuin olin nähnyt muiden käyttäytyvän toisiaan kohtaan.
Sitä paitsi, olihan tämä tavallaan luonnollistakin.

Pudistin päätäni orin anteeksipyynnölle. Miksi hän pahoitteli sitä, että uskalsi luottaa minuun sen verran, että avasi selvästi ruhjottua sydäntään? En ymmärtänyt.
"Se on normaalia", sanoin lopulta hiljaa. "Tiedän valitettavasti sen tunteen."
Niin, tosin suurimpana osana päivistä minusta vain tuntui siltä, että kaikki vetivät maton jalkojeni alta heti, kun olin saanut sen edes rutuille. Suorana se ei ollut ollut pitkään aikaan.

Orin hymy ja kysymys sai minut jälleen pudistamaan päätäni. Ei nyt puhuta minusta, ole kiltti. Mutta mitä vain, jos se tuo sinulle paremman olon.
"Hyvää, kai", totesin sitten. "Ainakin no.. en ole kokenut kauheita tragedioita", hymähdin surullisesti. Olihan se kiva, ettei tarvinnut menettää läheisiään joka päivä. Mutta ei minulla läheisiä kyllä ollutkaan.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 18. Helmi 2014 21:28

Tamma sanoo tietävänsä sen, miltä tuntuu, kun toisinaan on hyvä olla mutta seuraavalla hetkellä kaikki onkin taas yhtä tyhjän kanssa. Jokainen hevonen on varmasti kokenut - tai tulee kokemaan - sen jossain välissä elämää. Sen suhteen olen kuitenkin onnellinen, että Replica tuntuu edes hieman ymmärtävän minua. Lisäksi hän tuntuu olevan muutenkin koko ajan lähempänä, näin fyysisesti.
Pystyn jopa rauhoittumaan hiljalleen ja olokin alkaa tuntua rennolta, kun toinen hamuaa harjaani.

Hyvää kai, oli hänen vastauksensa. No, hyvä että hän ei ole joutunut kokemaan ikäviä asioita. Oikeasti olen onnellinen hänen puolestaan, en toivoisi kenellekään näin ikävää oloa.
"Se on mukava kuulla", sanon ja huokaisen jälleen - tällä kertaa hymyillen. Siirrän jälleen katseeni taivaalle, jossa tuikkii tuhannet tähdet. Onkohan Troja jossain tuolla? Ja äitini? Ehkä myös lapseni, joka ei koskaan syntynyt?
Elämä on kummallista. Niin paljon sattuu ja tapahtuu, mutta vuodet vain pyyhkivät menneen pois.

"Replica", kysyn jälleen ja käännyn katsomaan tammaa.
"Kadutko sinä mitään elämässäsi?" kysyn sitten katsoen yhä häntä.
"Tai siis.. Jos voisit muuttaa jotain, niin tekisitkö niin?"

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 18. Helmi 2014 21:33

Hänen sanansa ja huokaisunsa olivat ristiriidassa keskenään, mutten välittänyt. Nyökkäsin vain ja jatkoin hiljalleen toisen rapsuttelua kaulan alueelta. Se tuntui edes vähän rauhoittavan oria, joten en nähnyt mitään syytä lopettaakaan.
Eikä tilanne itsessään ahdistanut minua kovinkaan paljoa, mikä yllätti hieman. En ollut ikinä ollut kenenkään seurassa tällä tavoin, mutta ehkäpä minä oppisin.

Viimein kuulin nimeni ja ori kääntyi katsomaan minua. Kohotin kulmiani kysyvästi, lopettaen hetkeksi toisen hamuamisen. Hänen kysymyksensä sai minut kallistamaan miettiväisesti päätäni. En oikeastaan tiennyt. Oliko minulla mitään kaduttavaa? Olinko muka ollut johonkin syyllinen elämäni aikana?
"En tiedä", totesin sitten rehellisesti. "Olen aina ollut se, jota on kohdeltu kuin roskaa." Sanoin hetken kuluttua varovasti.
"En tiedä, onko minulla syytä katua mitään..."

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 18. Helmi 2014 21:58

Kohdeltu kuin roskaa?
"Miksi?" kysyn hieman ihmeissäni.
"Sinähän olet tuollainen ihana hevonen, joka jaksaa kuunnella ihan vieraan hevosen valittamista?" jatkan yhä hämmentyneenä.
"On kyllä täytynyt olla todella idiootteja jos sinua on kohdeltu ikävästi", sanon ja tuhahdan hieman. Ihan oikeasti, tämä vain tulee ja lohduttaa ja on muutenkin niin ystävällinen. Kuinka sellaista kohtaan edes voi käyttäytyä ikävästi?

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 18. Helmi 2014 22:01

Hän kysyi kieltämättä erittäin aiheellisen kysymyksen.
"Olin hyväsukuinen ja minulta odotettiin paljon", vastasin sitten hieman vältellen. Olin kyllä tietoinen ulkonäöstäni, mutta ihmettelin silti, miksi minua syrjittiin niin paljon. Olisivat edes sanoneet suoraan, ettei kaunis naamani sopinut heidän piireihinsä, jättivät vain pois.
"Älähän nyt", naurahdin kuitenkin vähän. "Sittenhän olisin inhottava ollut, jollen olisi sinua kuunnellut." Jatkoin, jälleen orin hamuilun aloittaen. Siirrytäänkö pois minusta, ole kiltti?

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 18. Helmi 2014 22:09

"Äh, en minä sitä tarkoittanut", sanon, vaikken ole ihan varma, sanoiko tamma sen leikillään vai ei.
"Kultaiselta vaikutat joka tapauksessa", sanon nyt itse tosissani, mutta antaen kuitenkin ymmärtää, että en ollut kuitenkaan yrittämässä mitään.

Tamma jatkaa taas hamuilua. Se rauhoittaa niin paljon. Tuntuu melkein että voisin nukahtaa tähän toisen viereen, vaikka äsken minua ei edes väsyttänyt.
"Tiedän, millaista se on, kun odotetaan liikoja", sanon hetken päästä jatkaen aihetta.
"Tai en minä tiedä, mitä se sinulle on tarkoittanut, mutta minun elämäni oli yhtä helvettiä, kun oma äitini ei hyväksynyt minua sellaisena kuin olin. Olisi pitänyt olla enemmän ja valita toisin", jatkan hieman epämääräisesti puhumista. No olipa taas piristävää...
"Mutta kuule", aloitan jälleen ja kellahdan kyljelleni niin, että selkäni painaa tamman kehoa vasten. Painan pääni maahan, mutta näen tamman kyllä kääntämällä hieman päätäni.
"Puhuttaisiinko jostain mukavammasta? Öillä on tapana tuoda ikäviä asioita mieleen, mutta enpä minä oikeastaan luoksesi tullut valittamaan surkeaa elämääni", sanon naurahtaen vähän.
"Haluaisitko kertoa jotain itsestäsi? Mitä vain? Vaikka, että mistä alueesta pidät eniten Caraliassa tai jotain?" kysyn tammalta. En halua olla liian tunkeileva, ihan sama vaikka kertoisi minulle lempivärinsä. Tokihan hän saa myös elämästään avautua, jos siltä tuntuu. En tosin tiedä, onko hänellä mielen päällä jotain, josta voisi kertoa.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Onlinepeli