Catch me if you can [YM-MD]

Onlinealue kattaa kaikki Caralian pelialueet. Alue, jolle peli sijoittuu, tulee merkitä pelin otsikkoon (esim. "tasankohevoset - lehtimetsä" -> TH LM tai TH ja täsmennys peliviestin alkuun). Lyhenteet nähtävillä täältä Onlinessa pelataan nopeatempoista peliä pelaajien ollessa samaan aikaan paikalla. Pelin jäädessä kesken se jäädytetään.

Re: Catch me if you can [YM-MD]

ViestiKirjoittaja TuikKu » 10. Tammi 2015 02:11

Seurasin Kalia muutamalla askeleella eteenpäin kauemmaksi suuresta puusta ja pysähdyin sitten aloilleni kuunnellen toista. Nyökkäsin ymmärtäväisenä tajuten myös sen, että tiemme erkanisivat nyt hyvinkin pian. "Toivottavasti nähdään vielä näillä main." Sanoin toiveikkaana hymyillen toiselle takaisin. Nyt olisi lähdettävä etsimään Loskaa. Olin tietysti hieman allapäin siitä etten näkisi Kalia varmaankaan hetkeen, mutta tielleni saattaisi astua muitakin mukavia hevosia. Ajatus siitä sai mieleni kirkastumaan.
"Kaikkea hyvää sinulle ja laumallesi." Toivotin sitten ja iloisesti otin muutaman tanssahtavan askeleen. "Näkemisiin!"

Käännyin puulta oikeaan ja nostin kepeän ravin verrytellen lihaksiani samalla, jotka tuntuivat hieman kohmeisilta yön jälkeen.

[Kiitän mukaisasta pelistä <3 uvu Omora poistuu.]
TuikKu

Re: Catch me if you can [YM-MD]

ViestiKirjoittaja Vertaveli M » 10. Tammi 2015 02:18

Siinä mäellä seisoessani ravistelin vielä hieman kosteahkoa turkkiani. Katsoin takaisin Omoraan, joka toivoi meidän näkevän taas joskus näillä main. Minäkin toivoin sitä, mutta pidin sitä samalla melko epätodennäköisenä. "Toivotaan niin", minä vastasin Omoralle kuitenkin. Hän toivotti kaikkea hyvää minulle ja laumalleni. Katsoin iloitunutta Omoraa. Hän tapaisi laumassaan takuulla muita ihania hevosia, en takuulla ollut ainoa sellainen.

"Niin. Samoin sinulle. Näkemiin", minä toivotin Omoralle. Tamma lähti puulta oikeaan nostaen ravin. Ikäänkuin ei malttaisi odottaa tulevaa. Minä käännyin takaisin vasemmalle ja lähdin kävelemään mäkeä alas. Hetken kuluttua jo ravasin.

Kali poistuu

Kiitos pelistä! :)
Vertaveli M

Edellinen

Paluu Onlinepeli