If I die tomorrow [MD]

Onlinealue kattaa kaikki Caralian pelialueet. Alue, jolle peli sijoittuu, tulee merkitä pelin otsikkoon (esim. "tasankohevoset - lehtimetsä" -> TH LM tai TH ja täsmennys peliviestin alkuun). Lyhenteet nähtävillä täältä Onlinessa pelataan nopeatempoista peliä pelaajien ollessa samaan aikaan paikalla. Pelin jäädessä kesken se jäädytetään.

Re: If I die tomorrow [MD]

ViestiKirjoittaja Sussu » 02. Marras 2014 15:44

Crane-Lavender-Delight on varsin... no, vähän ikävän harmahtava, mutta violettia muistuttava sekin. Ehkä sen maku olisi vähän aikaisempaa selkeämpi, tai sitten ei.
"Totta", minä hörähdän kohottaessani katseeni kupista taas Repeen. Baarimikot ovat jälleen siirtyneet hääräilemään omiaan - tarjoilemaan toisille asiakkaille, joiden olemassaolon olin jo unohtanut - ja Replica... Hetkinen.

"Replica?" päästän nauruntyrskähdyksen. Pilkku hänen tyrvassaan ei ole enää pilkku, vaan siihen on avautunut kolmas silmä, jota nyt kiinnostuneena tarkastelen.
"Nättiä", hymähdän itsekseni ja lasken turpani juomaani. Maku on ensin kirpeän marjainen, mutta läpi alkaa pian maistua pähkinä.
"Oletko sä siksi vähän vaisu, kun sulla on kolmas silmä? Sellainen herättää varmaan ihmetystä - mutta ei siinä mun mielestä mitään outoa ole, älä huoli!"
"Meissä kaikis on halkeemii, ei pidä pyydellä anteeks niit
    Ja niin sinäkin oot kuluva pois, niinku kaikki mikä sulle ikinä kuulua vois"
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Zarroc » 02. Marras 2014 15:51

"Mitä?" kysyin hämmästyneenä kun Lilli sanoi nimeni ja nauroi sitten. Oliko minussa jotain omituista? Pälyilin itseäni epäluuloisena, mutta en erottanut kuin karvani sävyn muuttuneen hieman punaisemmaksi. Ei kai sen nyt niin ihmeellistä pitäisi olla!
Mulkaisin Lilliä vielä vähän oudoksuen ja laskin turpani kuppiin, mutta olin tukehtua nesteeseen kun tamma alkoi yhtäkkiä puhua kolmannesta silmästä.
Vetäisin marjaisen juoman henkeeni ja yskittyäni hetken sain sen kulkeutumaan sinne minne pitikin, eli mahaan.

"Kolmas silmä? Voi hyvänen aika." puuskahdin, mutta nauroin heti sen jälkeen. "Sinuna olisin ihan hiljaa siitä silmästä, ei nimittäin ole paljon sanomista noiden kahdeksan jalan kanssa."
Pudistelin päätäni, koska tammalla nyt ei ollut mitään suhteellisuudentajua ja join juomaani kaikessa rauhassa, todeten, että pähkinäinen loppumaku oli varmasti koko homman ydin.

Pähkinä...
Hetkinen.
"Lilli kuule", totesin hetken kuluttua katsottuani ympärilleni. "Olivatko kaikki ihan maapähkinöitä kun tultiin tänne?" kysyin hämmentyneellä sävyllä.
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sussu » 02. Marras 2014 16:02

Repe meinaa tukehtua juomaansa, muttei sentään kuole tuohon paikkaan. Minä olen edelleen keskittynyt hänen kolmanteen silmäänsä, joka sekin ihan näkyy yskivän - mutta miten silmä voi yskiä? Hihitän näkemälleni, tuskin se kuitenkaan mitään vaarallista on.
Pudistan lyhyesti päätäni Replican mainitessa kahdeksasta jalastani.
"Näillä on hyvä juosta, eikä kukaan ole niitä ikinä ihmetellyt", minä hörähdän vilkaistessani ylpeänä jalkoihini.

Hämmennyn tosin lievästi, kun kahdeksan jalan sijaan huomioni kiinnittyykin maassa lojuviin, jostain kasveista irronneisiin lehtiin, jotka tanssivat villisti ympärilläni.
"Olen valittu!" minä henkäisen innosta puhkuen, mutta Repe keskeyttää minut sanomalla jotain pähkinöistä.
"Miten sä muihin keskityt tällaisella hetkellä, kun... oho!" Totta tosiaan, pähkinöitä kaikkialla. Ei siinä vielä mitään, mutta ne kumartavat minua! Minua!

"Tilanne vaatii lisää juomaa", nauraa hekotan viittoessani päälläni Hagoria luoksemme. Orin tullessa luoksemme loihdin kasvoilleni mitä kauneimman ja viehättävimmän hymyni.
"Hei komistus, tuohan meille lisää drinkkejä pöytään", kehotan silmäniskun kera.
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Zarroc » 02. Marras 2014 18:04

"Valittu?" pärskähdin naurusta tamman höpinöille. Hän oli kyllä oikeastaan ihan nätti kahdeksan jalan kanssa, juoksi varmaan aika kovasti noilla. En halunnut ainakaan ehdottaa juoksukisaa.
Hörppäsin jälleen kupistani, vaikka maku nyt ei edelleenkään ollut sen kummoisempi kuin värikään.
"Tiedätkös, jos olet kerran niin valittu, mikset edistä maailmanrauhaa?" kysyin sekunnin verran asiaa mietittyäni ja hymyilin tammalle, joka alkoi värjäytyä vihreäksi silmieni edessä.

Hämmentävää, mutta huomioni vie lähinnä näky siitä, kun Lilli irvistelee rumasti baarimikolle.
"Hei, anna sen olla, ei se ole sinulle mitään pahaa tehnyt", tuhahdin ja käännyin itsekin luoksemme tulleen orin puoleen.
"Anteeksi sen käytös, se ei nyt ole ihan oma itsensä", hymyilin oikein nätisti orille hampaillani. "Mutta juomat olisivat silti oikein toivottuja."

Sen jälkeen käännyin katsomaan kahdeksanjalkaista vihreää ystävääni.
"Kuulehan, nämä maapähkinät näyttävät aika surullisilta täällä", sanoin huuli väpättäen. "Pitäisikö sinun piristää heitä, ehkä valitun kanssa puhuminen auttaisi?"

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sussu » 02. Marras 2014 18:27

"Tottakai mä edistän maailmanrauhaa", tokaisen.
"Se on vain aika hankala juttu toteuttaa yksin", päden vielä, vaikken ole ihan varma, kuunteleeko tamma edes minua.

Naamani venähtää kuullessani Replican sanat, kun hän kehottaa minua... antamaan olla? Kohotan toista kulmaani, mutta hyvin pian minua alkaa taas naurattaa.
"Säkö sitten olet oma itsesi tällä hetkellä? Mieti vähän!" hörisen nauraen. Pääasia kuitenkin, että sitä juomaa tulisi pian lisää pöytään.

Käännän taas katseeni Repeen, tällä kertaa ylimääräisen silmän sijaan niihin kahteen korkeammalla sijaitsevaan. Ne näyttävät poikkeuksellisen suurilta ja kiiltäviltä ja tavattoman kauniilta, mutta samalla myös jotenkin koomisilta. Minä hymyilen ja kallistan päätäni puolelta toiselle.
"Luuletko niin? Pitäisikö..." Ajatukseni katkeaa uusien drinkkien saapuessa pöytäämme. Käännän katseeni oreihin ja hymyilen taas niin sievästi kuin osaan, tällä kertaa Reggaelle.
"Maistakaapa tuosta Fantasy-Honey-Submarinet!" valkea kehottaa.
"Käskystä", kikatan ja maistan juomaa.

"Oi, tämä on hyvää!" hihkaisen.
"Mihin jäimmekään? Ah, niin, pähkinöiden piristys! Mutta..." Katsahdan ympärilleni.
"...kappas, en mä enää pähkinöitä näe. Kuuntelepas Repe tuota norsua!"
Baari on täyttynyt iloista säveltä laulavista villieläimistä.
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Zarroc » 02. Marras 2014 18:30

"Kyllä pitäisi", nyökyttelin tammalle, mutta huomasin pian juomien mystisesti saapuneen. Imaisin heti kupista ja voi kun olikin hyvää. Meinasin puhjeta onnesta, en ollut elämässäni ikinä maistanut mitään näin mainiota.
"Oi tämä on niin ihanaa", sanoin unelmoivalla sävyllä. "Ja niin kaunista musiikkiakin."
Lisäsin kun Lilli alkoi höpötellä jotain norsusta. Minä en kyllä sellaista nähnyt, mutta ympärillämme leijui satoja viuluja, jotka soittivat kaikki kaunista sävelmää. Sellainen viulu oli joskus ollut kotonani, se oli ollut niin kaunis...

Samassa sävelmä muuttui leijonien karjaisuiksi ja minä hätkähdin niin, että kaadoin lähes tyhjän kuppini kumoon.
"LILLI!" Uikutin rynnätessäni tamman kylkeen nyhjäämään. "Älä anna niiden syödä minua, kuuntele kun ne huutavat."
Karjaisujen joukkoon oli tullut myös muita ääniä, jossain säksätti jokin vihainen lintu ja kaikkialla ympärillämme kuului vihaisten apinoiden rääkäisyt.
Hautasin kasvoni tamman kaulaan ja tärisin holtittomasti tämän vieressä.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sussu » 02. Marras 2014 18:39

Replica hätkähtää niin, että syttyy tuleen. Minun silmäni leviävät hämmennyksestä katsoessani, kuinka liekehtivä tamma kiilaa kylkeeni, muttei ihme kyllä polta karvaani - kai sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että minä olen itse Valittu.
"Mitä? Repe, älä viitsi", minä huokaisen ja pudistan lyhyesti päätäni.
"Ei täällä kukaan muu karju kuin tuo norsu nyt, kun sitä pelottaa sun palava karvasi!" selitän Replicalle ja astun askeleen sivuun.

Norsu sen sijaan huutaa suoraa huutoa. Astelen keskemmäs baaria ja pyörähdän kerran ympäri, jotta kaikki varmasti näkisivät minut.
"Ei mitään hätää! Olen Valittu ja julistan nyt maailmanrauhan!"
Nauran onnellisesti. Voi kuinka hyvältä minusta nyt tuntuukaan! Kuulen hurraa-huutoja ja astelen koreasti takaisin kantomme luokse.

"Näetkö, Repe - ei sua syödä. Joku saattoi kyllä syödä ne pähkinät."
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Zarroc » 02. Marras 2014 18:48

"Palava? MITÄ!" Älähdin säikähdyksestä ja aloin hypellä ympäriinsä yrittäen saada karvani sammumaan. Siinä se sitten roihusi ja unohdin kokonaan pelottavat äänetkin. Mutta samalla hetkellä kun näin Lillin kävelevän keskelle baaria ja julistavan maailmanrauhan, karvani lakkasivat käryämästä. Tarkastelin niiden kuntoa hämmentyneenä kun tamma palasi hurraahuutojen saattelemana luokseni.

"Mutta.. minä..." änkytin ja tuijottelin vauhkona ympärilleni. "Mieti millainen se on ollut, joka söi ne kaikki pähkinät..."
En kuitenkaan kerennyt enää ajatella enempää, kun äkkäsin läheisessä pöydässä koskemattomia juomia. Kävelin niiden luokse ja nappasin kupit mukaani, tuoden ne meidän pöytäämme. En huomioinut lainkaan kahden isokokoisen sammakon äkäisiä ilmeitä.
"Älkää yhtään mulkoiko", toruin sammakkoja omasta pöydästämme. "Ei sammakot saa juoda."

Sen jälkeen upotin turpani häpeilemättä kuppiin, joka oli täynnä sinistä nestettä.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sussu » 02. Marras 2014 18:57

"Pähkinät ovat hyviä!" minä tokaisen melkein kuin puolustaakseni sitä, joka söi ne.
"...ei sillä, että mä olisin niihin koskenut, mutta..." Suuni sulkeutuu Repen lähtiessä liikkumaan. Mitä se nyt? Menee jonkun pöytään ja nappaa kupit mukaansa.
Ei sammakot saa juoda. Minä käännän katseeni niihin, ja toden totta - sammakoitahan ne. Nauraa hekotan tönäistessäni Replicaa turvallani.

"Hyvin tehty, toveri! Me juodaan nämä nyt teidän puolesta, ajatelkaa omaa parastanne ja lopettakaa tuo murjotus. Rauhaa kaikille!" julistan taas iloisesti vieraaseen pöytään.
Repe on upottanut turpansa kuppiin, jossa näyttää olevan meri pienoiskoossa.
"Kylläpä se aaltoilee kivasti, melkein kuulen meren kohinan", minä hihkaisen ja katson sitten toiseen kuppiin, joka se sisältää punaista nestettä. Maistetaas...

"Hyi kauhea, kuinka karvas maku!"
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Zarroc » 02. Marras 2014 19:01

"HYVIÄ!" minä rääkäisin kuin henkilökohtaista tilaani olisi juuri loukattu vain sillä, että joku oli syönyt kaikki kauniit, surulliset maapähkinät.
"Kyllä minä tiesin, että sinä se olit." nurisin tammalle, mutta keskityin sen jälkeen takaisin edessäni siintävään kuppiin.

Kun toinen kommentoi kupissa vellovaa merimäistä olotilaa, minäkin jäin katselemaan sitä vähän pidempään.
"Sehän.. vaihtaa väriä. Katso Lilli, se suorastaan säihkyy." sanoin hämmentyneenä ja katsoin, kuinka kuppini yhtäkkiä kimalteli kuin tuhat aurinkoa merenpinnalla. Aika mahtava efekti, etten sanoisi.
Kuullessani Lillin kommentoivan, että hänen juomansa maistui kovin karvaalle, minä hymyilin viekkaasti.

"Mitäpäs luulet, pitäisikö meidän mennä rungon taakse sekoittamaan ihan omat juomat?"
Oloni oli muuttunut äkkiä hyvin rohkeaksi. Mikään tässä maailmassa ei voisi estää minua!

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sussu » 02. Marras 2014 19:09

"Oh!" henkäisen kuullessani Replican sanat.
"Niin tosiaan säihkyy - ja niin muuten säkin!" Toden totta. Tamman punertava karva ei ole liekehtinyt enää hetkeen, mutta nyt se säteilee lämpöä ja valoa niin kauniisti.
"Se juoma on selvästi valinnut sut!" henkäisen sitten sävyyn, joka on samaan aikaan järkyttynyt ja iloinen Repen puolesta.

Karu tosiasia on kuitenkin se, ettei oma tämänhetkinen juomani maistu kovin miellyttävältä.
"Sekoittamaan... omat juomat?" Ilme kasvoillani venähtää taas tuijottaessani tammaan. Oloni ei ole enää yhtään niin iloinen. Nyyhkäisen, ja ennen kuin huomaankaan, alkavat kyyneleet valua poskiani pitkin. Mitä Replica oikein ajatteli!
"Ei, Repe! Emme me voi tehdä sellaista! Hagor ja Reggae olisivat todella pettyneitä meihin - minuun - ja... EI!"

Alan parkua täyttä päätä niin, että silmistäni vuotaa nyt puroja maahan.
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Zarroc » 02. Marras 2014 19:13

"Säihkynkö?" kysyin ja katsoin jälleen itseäni. Totta tosiaan, minähän säihkyin niin kovin kauniisti. Tunsin oloni niin upeaksi, ensimmäisen kerran koko elämäni aikana! Miksi en ikinä huomannut, miten hieno olinkaan?
"Voi kiitos Lilli, sinä todella näytit minulle, kuka olen!" hihkaisin tammalle ja ryntäsin halaamaan tätä kiitokseksi. En kuitenkaan kerennyt kuin hetken rutistaa tätä ja tajusin, että hän oli alkanut itkeä.

Voi ei.

Mitä minä nyt tein. Oliko Lilli läheisyyskammoinen? Voi sun sentäs. Mitä hän edes selitti, en tajunnut yhtään mistä tamma puhui.
"Voi apua anna anteeksi, voi Lilli en halunnut... minä..." mokelsin ja tuijotin tamman valtaisia kyynelvanoja.
"Ei Lilli, älä itke enempää!" parkaisin, kun näin maahan ilmestyvän suuria lammikoita. "Älä itke! Me hukumme kaikki! Metsä täyttyy vedestä!"
Viereisessä pöydässä sammakot remahtivat vahingoniloiseen nauruun.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sussu » 02. Marras 2014 19:28

Replican parkaisu ja jostain kuuluva vahingoniloinen nauru saa minut parkumaan entistä kovempaa.
"Mä en pysty, Repe!" En itse asiassa ole enää ihan varma, miksi itken, mutta itken - ja kovaa. Mikään ympärilläni ei ole enää kivaa, eikä hauskaa, enkä halua enää lisää juomiakaan.
Parkumiseni hiljenee jossain välissä hetkellisesti nyyhkytykseksi, katsoessani Replicaa silmät lautasina. Hänen kolmas silmänsä on kasvanut kokoa, ja jäänkin tuijottamaan suoraan sitä omilla, itkusta sumeilla silmilläni.

"Osaatko sä uida? Repe? Osaathan?" kysyn kauhistuneena siitä, että voisin ehkä hukuttaa hänet kyynelilläni. Yhtäkkiä otan kaikki kahdeksan jalkaa alleni ja lähden ravaamaan korkein, kompuroivin askelin metsään.
"Näytä mulle että sä osaat uida!"
Ainakin luulen suunnistavani kohti lähettyvillä sijaitsevaa lammikkoa, vaikken eteeni näekään. Baari jää taakse ja olen nyt sademetsän armoilla.

Kasvillisuus kurottelee minua kohden ja yrittää kaataa minut, mutta en luovuta.
Minä olen Valittu!
Sussu
Caralian covis

ViestiKirjoittaja Zarroc » 02. Marras 2014 19:32

"Yritä! Yritä kovasti!" Panikoin kun tamma kertoi, että ei osannut lopettaa itkemistä. Maailma hukkuisi kyyneliin! Ja kuolaan!
Voi kamala.

Mitä minun säihkyvälle turkilleni sitten kävisi?

"Näytä mulle että sä osaat uida!"
En kerennyt vastata mitään kun tamma oli jo kerännyt kahdeksanjalkaisen kehonsa ja lähtenyt ravaamaan metsään. Lähdin juoksemaan hänen peräänsä hätääntyneenä. Mitä hän tuolla nyt haki takaa? Aikoiko tamma hukuttautua omiin kyyneleisiinsä? Olipa sankarillista!
"Voi Lilli!" minä ulisin juostessani tamman kintereillä. "Sinä olet niin rohkea!"

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Sussu » 02. Marras 2014 19:40

Kuulen takaani sanat, "sinä olet niin rohkea!"
Olenko todella? Minusta ei tunnu yhtään rohkealta juostessani pää yhdeksäntenä jalkana kohti lammikkoa, joka ei voisi olla enää kaukana.
Itkeminen vähenee hiljattain, yrittäessäni nähdä jotain eteeni.
Myöhäistä.

Huomaan kompastuvani johonkin, mikä lennättää minut kyljelleni. Se ei oikeastaan satu, mikä on yllättävää sinänsä, että verta roiskahtaa ilmaan litroittain. Ehdin kirkua ennen pääni uppoamista kyynelteni peittämään maahan.
Räpiköin äkkiä pystyyn, yskien kyyneliä sieraimistani. Verta ei kuitenkaan näy enää missään, vaan löydän itseni kasvillisuuden seasta kirkkaan lammikon reunalta.

"Repe! Mä en itke enää! Maailma ei hukukaan ja katso, kuinka kauniin lammikon sain aikaan!"
Kompuroituani pystyyn kyyneleet yltävät polviini. Kavahdan kauemmas kasvillisuudesta ja lähden kahlaamaan syvemmälle.
"Nyt uidaan!"
Sussu
Caralian covis

EdellinenSeuraava

Paluu Onlinepeli