Aaveet katsoo meidän perään jalkakäytäviltä [VP/HM]

Onlinealue kattaa kaikki Caralian pelialueet. Alue, jolle peli sijoittuu, tulee merkitä pelin otsikkoon (esim. "tasankohevoset - lehtimetsä" -> TH LM tai TH ja täsmennys peliviestin alkuun). Lyhenteet nähtävillä täältä Onlinessa pelataan nopeatempoista peliä pelaajien ollessa samaan aikaan paikalla. Pelin jäädessä kesken se jäädytetään.

Re: Aaveet katsoo meidän perään jalkakäytäviltä [VP/HM]

ViestiKirjoittaja kujakettu » 03. Kesä 2015 18:35

Hymähdän orin sanoille. Tällä kirjavalla herra Chesterillä oli nyt vähän tympäännyttävän rauhallinen asenne. Mutta kai se oli aikuisilla tapana.
"Suurta johtajaa?" sanon nauraen.
"Sehän on minua pienempi", jatkan huvittuneesti.
"Mutta ainahan sitä jonnekin tuppaa olemaan menossa. Minne koivet milloinkin kuljettavat", sanon sitten ympäripyöreästi, edelleen vähän huvittuneena yrityksestä kuvitella Ragenania suurena johtajana joku kruunu päässä.
"Enemmän minua kiinnostaisi tietää mihin herra kapinallinen rajarikkuri mahtoi olla matkalla", totean virneen kera, "mahtaako olla joku suuri kapinallisten hevoslaumalaisten salakokous täälläpäin vai?"
Moderaattori - player since 28.2.2008

IRIS - ANAKIN - NITA - IRRE - HERA - NOMI - CADELL
kujakettu
Manaatti

ViestiKirjoittaja Zarroc » 03. Kesä 2015 18:37

"No kai se sitten kuuluu asiaan", naurahdin nyt ensimmäisen kerran aidosti. Vai vielä pienempi kuin Hera, varsinainen minijohtaja siis. "Eli sitä ei varmaankaan tarvitse sitten pelätä, kun on kerran miniatyyri."
Tamman ympäripyöreä vastaus sai minut pyöräyttämään hieman silmiäni. Olihan se varmasti tietysti mukavaa vain kävellä ympyrää, mutta minkäs tuolle mahtoi.
"En minä ollut matkalla mihinkään", hörähdin. "Tässä jököttäisin tuppisuuna ellet olisi paikalla. Mutta kai tästä on lähdettävä jos kerran jonnekin hätistät."
Katsahdin vuoristoon päin, mutta eiköhän matka olisi eri suuntaan. Jos Heraa kiinnostaisi sen vertaa.
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja kujakettu » 03. Kesä 2015 18:55

"No ei se minua ainakaan pahemmin olemuksellaan vavisuta", totean vielä puheeseemme vuoristoponien laumanjohtajasta. Ehkä se jotakuta sitten, jos ei muuta niin jotain imeväistä pikkuvarsaa. Minulle sen auktoriteetti ei jotenkin ihan välittynyt.

"No just juu, multa penätään suuria suunnitelmia mutta itse nökötät ihan yhtä toimetonna täällä kuin minäkin", hymähdän huvittuneesti.
"Ihme sakkia te aikuiset olette."
Mutristan hieman suutani ja mietin.
"Kerta tässä jo on meistä 50% rikkonut rajoja, niin mitäs tuumaisit jos käväistäisiin vilkaisemassa aavikkoa tuolla metsäponien merenrannassa? Sinne ei oo edes pitkä matka mutta en ole ikinä käynyt. Tuli mieleen tosta kun näytit niin länkkärihepalta."
"Voit sä tietysti lähteä löntystelemään tekemään tylsiä aikuisten juttujaskin."
Moderaattori - player since 28.2.2008

IRIS - ANAKIN - NITA - IRRE - HERA - NOMI - CADELL
kujakettu
Manaatti

Edellinen

Paluu Onlinepeli