Give him an inch and he'll take a yard [YM, SM]

Sademetsien aluskasvillisuus on erittäin tiheähköä, jonka takia siellä on vaikeahko liikkua. Tiheä kasvillisuus kuitenkin takaa sen, että sieltä löytyy vaikka minkälaisia piilopaikkoja piiloutumista varten, jos jollakin on aivan hengenhätä. Piilopaikat ovat kuitenkin hevosille osaksi myös vaaraksi, sillä monenlaiset pedot pääsevät piiloutumaan niiden varjoon.

Re: Give him an inch and he'll take a yard [YM, SM]

ViestiKirjoittaja Pepi » 24. Helmi 2013 22:13

Vento vieras tamma vaikutti huvittuneelta kuulleessaan nopeasti tekaisemani nimeni. Olisi varmaan pitänyt valitan uskottavampi, mutta enää ei voi vaihtaa. Kivi, totesi valkea suomentaessaan nimeni. Yh.. Alkoiko toinen nyt kutsua minua Kiveksi, no kutsukoot miten haluaa mutta oikeaa nimeäni toinen ei tule kuulemaan. Seuraavaksi tamma uteli kotiseutuani.
"Tuolta jostain, en itsekkään pahemmin tiedä," tekaisin toiselle vaikka hyvinkin tiedän olevani kotoisin Ranskan maalta, mutta mitäpä se toiselle kuuluu.
"No, Mei. Oli hauska tavata," sanon toiselle hymyillen kiltisti, käännän sitten katseeni tammasta ja lähden kävelemään pois päin toivoen ettei Mei seuraisi.
Pepi

ViestiKirjoittaja Squan » 25. Helmi 2013 12:08

Herra Kivi sanoo ettei tiedä mistä on kotoisin.. Tässä oli nyt kissa haudattuna. Kylhän kaikki tietää mistä on! Sehän on ihan pakollista. Ainakin minun mielestäni.. Kasvoilleni ilmestyy kummastus. Vaiko eikö hän oikeasti tiedä? Se on kyllä hyvin epäuskottavaa, mutta voisiko olla. No sen tiedän, että itse olen Turkmeniasta, mutta en minä sitä tuolle kerro.. Ruvetaan yhtä salakalaviksi molemmat ja voin laittaa pääni pantiksi, että olen ovelampi kuin tuo.
"Jaaaahasss", sanoin mietteliäästi. Seuraavaksi ori jo minut hyvästelee, joka saa kummastuksen palaamaan kasvoilleni.
"Moikka?" Sain vain suustani ulos ihmetellen. En enää tohtinut lähtä toisen perään, kun vaikutti tuo minuakin oudommalta, joten oli aika hävitä paikalta.

Mei poistuu
Kiitän lyhykäisestä pelistä :)
Squan

ViestiKirjoittaja Pepi » 25. Helmi 2013 23:09

Valkea vaikuttaa hämmentyneeltä kun välttelin toisen kysymystä. No, ei se minua paljoa liikuta vaikka toinen loukkaantuisi kun en ollut kovin vieraanvarainen, tyyppi oli jotenkin epäilyttävä. Kääntäessäni valkealle selkäni pelkään Mein lähtevän perääni. Kuulen kuitenkin toisen hyvästit ja helpotuin suuresti, no nyt olimme samalla aaltopituudella.
Käveltyäni hetken jokin tunne sai minut pysähtymään miettimään. Olinko liian tökerö toiselle? Tyrmäsin tamman vaikken edes tietänyt hänestä mitään, se oli väärin. Käyttäydyin typerästi, ennakkoluulot ovat pahasta eikä hän välttämättä liittynyt painajaiseeni millään lailla. Minun täytyy pyytää anteeksi törkeää käytöstäni ja valehtelemistani. Käännyn ympäri palatakseni Mein luo, mutta aukiolla ei näkynyt muuta kuin sama suuri kivi eikä tammaa missään.

Tharo poistuu. Kiitos itsellesikin.
Pepi

Edellinen

Paluu Sademetsä