Warrior

Metsä on melko avaranpuoleista aluetta, joka on loistava ajanviettopaikka helppokulkuisen maaston sekä metsien hyvän kunnon vuoksi. Monet hevoset saattavat ottaa laukkakisoja keskellä havumetsiä pujotellen kuusien ja mäntyjen oksien väleistä, kerta tilaa sen verran löytyy, vaikka silmien täytyy silti olla auki, ettei pää kalahda puunrunkoon vauhdin hurmassa.

Re: Warrior

ViestiKirjoittaja Maikku » 29. Kesä 2012 20:35

Olin niin innoissani siitä, mitä päivä toisi tullessaan, että tunsin oelvani dynamiittipötkö! Olisin voinut räjähtää missä välissä hyvänsä - näyttävästi ja kauniisti tietysti kuten tyyliini kuului. Monakin vaikutti virkeältä. Itseasiassa oli ollut hyvin virkistävää saada hänestä vahti unilleni. Hänkin kyllä nukkui varsin sikeästi, mutta pedot olisivat iskeneet varmasti seisovaan ateriaan mieluummin, eikös?

"Joo, matkaa täytyy jatkaa", vastaan Monalle nyökytellen. Nälkä kurni mahassa, mutta en ollut varma halusinko jatkaa Monan seurassa pitemmälle. Hän vaikutti jotenkin tylsähköltä pitemmän päälle ollakseen hyvää seuraa kokonaiseksi päiväksi.
"Ikävää, minä olen jatkamassa toiseen suuntaan, rannalle. No, nähdään sitten kun törmätään seuraavan kerran!" hihkuin innokkaaseen sävyyn ja suuntasin sitten erisuuntaan kuin Mona.
"Moikka!" huikkaan ja lähden reippaaseen raviin. Talvipäivä oli niin mukava ja kutsuva, etten voinut muuta kuin kiihdyttää raviani. Laukata en viitsinyt, sillä olsiin voinut hiota - eikä se näytä hyvältä oreja tavatessa.

Jossain vaiheessa hidastin vauhtini käyntiin ja katsoin tarkasti taaksepäin. En erottanut Monaa enää. Olinko mennyt niin kauaksi jo? Vai olikohan hän jatkanut myös jo matkaansa? Niillä jaloilla harpottiin varmasti tällä kelillä verkkaisesti. Hymyilin tammalle, josta oli ollut hyötyä. Olihan hän muutenkin ihan mukava. Toisin kuin kaikki muut tammat. Niiden kanssa sai kisata orien huomiosta.

Melinda poistuu

// Kiitos pelistä! :3//
Maikku

Edellinen

Paluu Havumetsä