Ingonyama nengw' enamabala. [YM|SM]

Metsä on melko avaranpuoleista aluetta, joka on loistava ajanviettopaikka helppokulkuisen maaston sekä metsien hyvän kunnon vuoksi. Monet hevoset saattavat ottaa laukkakisoja keskellä havumetsiä pujotellen kuusien ja mäntyjen oksien väleistä, kerta tilaa sen verran löytyy, vaikka silmien täytyy silti olla auki, ettei pää kalahda puunrunkoon vauhdin hurmassa.

Ingonyama nengw' enamabala. [YM|SM]

ViestiKirjoittaja Siuri » 26. Kesä 2012 15:11

[Soffin sisäänajo, Elisa tänne~.. Seuraksii... MIRHA! Otsikko meinaisi "täällä on leijona ja tiikeri".....]

Kashmir

Pudistan päätäni epäuskoisena.

Ensinäkin, jos siitä lähdetään, niin saarella ei ole ihmisiä. Okei, se on jo ihan ymmärrettävää, mutta entäpä ne loput: laumat, rajat.. Mistä täällä oikein on kyse?

Kävelen sademetsässä roikuttaen päätäni matalalla. En oikeastaan edes katso maata, vaan pelkkä lasittunut katseeni on kiintynyt sen rosoiseen ja multaiseen pintaan. En edes huomaa, kun vauhtini hidastuu hidastumistaan ja pian pysähtyy. Siinä minä sitten seison paikoillani ja katson maata kohti hämmentyneen näköisenä.

Kaikki on vain niin uutta. Olen kuitenkin aika varma, että sopeudun tänne nopeasti. Saari, joka on täynnä hevosia, ei voi olla millään tapaa huono paikka asua. Päinvastoin.
Sitten täytyisi vielä vain löytää aavikot..

Nostan katseeni maasta ja lähden liikkeelle. Hitaat askeleeni kuljettavat minua vain eteenpäin, eikä minulla ole harmainta aavistustakaan, minne ne minut johdattavat.
Sachin pelinurkka ~ Aikajana ~ Seuranhaku ~ DA
Sachi köpötellyt mukana 06.03.'10 ->

o. Falcon - Ylänköhevonen
o. Lawless - Lumihevonen
t. Loska - Lumihevosten johtajatar
t. Titania - Tasankohevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

Re: Ingonyama nengw' enamabala. [YM|SM]

ViestiKirjoittaja Zarroc » 26. Kesä 2012 15:30

[impala tulossa!]

KHIMAIRA

Yhteismaa ja sademetsä, miten olinkaan tänne joutunut? No se oli ehkä ikuinen kysymys johon vain itse tiesin vastauksen, mutta toisaalta en jaksanut edes etsiä sitä. Eipä kai sillä ollut mitään väliä missä vaelsin, samanlaiselta sademetsä näytti joka suunnalla.
Huokaisten ravistelin päätäni, kiihdyttäen verkkaista askellustani hieman. Täällä oli niin tottunut tylsän rauhalliseen elämään, ei tarvinnut pakoilla mitään tai juosta karkuun tuli hännän alla. Pystyi jolkottelemaan rauhalliseen tahtiin eteenpäin, nukkua siellä missä halusi ja tervehtiä muita ystävällisiä hevosia.
Hevosista puheenollen saatoin kuullakin jotain askeleita edestäpäin, mutta en välittänyt niistä sen kummemmin. Hiljensin vain jälleen lähes raviksi kiihtyneen tahtini tasaiseen askellukseen ja käänsin korviani hivenen taaksepäin. Kuka sieltä nyt ikinä tulikaan, pysähtyisi varmasti tervehtimään ja kyselemään kuulumisia. Niinhän täällä kaikki tekivät, jokainen tapaaminen toisti samaa kaavaa.

Hei, minun nimeni on se ja tämä, kuka sinä olet? Oletko ollut saarella pitkään? Mukava kuulla, minä kuulun siihen ja tähän laumaan, aivan niin, kyllä. Mutta nyt täytyy mennä, on asioita, näkemiin!
Tai sitten olivat ne toiset hipit jotka olivat juuri rantautuneet ja jouhet suolavedestä tönköiksi kohmettuneina tunkivat seuraan kyselemään.
Hei, tulin juuri mereltä. Nimeni on se ja tämä, kuka sinä olet? Mikä tämä paikka on? Onko täällä ihmisiä? Laumoja? Autiosaari? Ai eikö? Kivaa. Kiitos, nähdään taas.

Olin ajatuksissani unohtanut katsoa eteeni ja pian tajusinkin lähes kävelleeni päin itseäni isompaa kirjavaa hevosta. Seisahduin paikalleni omituisen ryhdittömästi, niska jäykkänä ja korvat lähes luimuun taipuneena.
"Katsoisit eteesi", murahdin vaikka tiesin että itse olin kävellyt kuin puuta päin.
Zarroc liittyi Caralian riveihin lokakuussa 2009.

Aktiivipalveluksessa parantajista murhaajiin:
» Afgeleopen Zoe "Aggressiivinen"
» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Murhaaja "Välinpitämätön"
» Hefaistion "Ahdistunut"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Cherisa - Arkkienkeli "Psykoottinen"
» Добыто "Nöyrä"
» Ra'zac Avrae "Hyväuskoinen"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta
Hakekaa minut pois täältä
Tehkää päivistäni arvokkaita

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 26. Kesä 2012 17:32

Askel toisensa jälkeen. Metsä ei näytä missään välissä muuttuvan, vaan pysyy koko ajan yhtä suurena ja vehreänä.
Ensin tänne tullessani metsä oli aivan uskomaton ja upea, mutta kun täällä on kävellyt viikkoja putkeen, täytyy myöntää, että pikkuhiljaa nämä maisemat alkavat kyllästyttää. Haluaisin takaisin rannan läheisyyteen. Täällä on vain kosteaa ja kuumaa.
Mutta ennen sitä minulla on tehtävä edessäni.
Täytyy löytää Maustamaton Kermaviili.

En tajua edes minua kohti tulevaa hevosta, ennen kuin näen sivusilmällä, että hän meinaa törmätä minuun. Pysähdyn melkein samalla sekunnilla kuin hänkin, ja jään katsomaan minua hieman matalampaa tummanruskeaa hevosta, jolla on valkoinen merkki päässä. Olen jo avaamassa suutani anteeksipyyntöä varten, mutta sen sijaan pidän suuni tiukasti kiinni, kun tamma luimistaa korvansa ja murahtaa minulle.

Niinpä niin. Kuinka huono tuuri täytyy olla, että ensimmäinen hevonen, jonka pitkästä aikaa näkee, on tuollainen äksyilevä tamma?
"No anteeksi", sanon yrittäen kuulostaa mahdollisimman ystävälliseltä, mutta kyllä sarkasmi heijastui äänen läpi silti.
Mittaan tamman nopeasti päästä varpaisiin ja huokaisen lähes äänettömästi. Sitten lähden ohittamaan tamman hänen vasemmalta puoleltaan ja jatkan matkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Kuitenkin muutamien askelten päästä tajuan pysähtyä ja kääntyä taas katsomaan tammaa.
"Hei kuule..", aloitan. En tiedä, kuinka innoissaan tamma on siitä, etten vielä lähtenytkään, mutta milloin lie törmään seuraavaan hevoseen.
"Mistähän päin satun löytämään aavikkohevosten alueet?" kysyn sitten.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

» Matkalla kulkeneet: Adolf, César, Luna, Thalassa, Kashmir, Halla, Zephyr, Roll, Vonder & Darius
Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 26. Kesä 2012 17:53

Anteeksipyynnössä on mukana rutkasti lievää sarkasmia, mutta pysyttelen ilmeettömänä. Kirjava lähtee kiertämään minua, aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut ja korvani luimistuvat hieman enemmän. Hän astelee eteenpäin vielä muutaman askeleen verran, kunnes pysähtyy. Mitä nyt?
"Mistähän päin satun löytämään aavikkohevosten alueet?" Luuliko hän oikeasti että olin joku paikallinen karttapalvelu? Kävele luoteissuuntaa 25 astetta ja käänny 59.6 astetta pohjoiseen, pääset sitä kautta kauriin kääntöpiirille ja sitten olet aavikkohevosten alueella.
Ei mutta, saatoin olla hivenen huonolla tuulella.
"Olet menossa väärään suuntaan."
Tokaisin hetken kuluttua. Kyllä täällä suunnilleen oli oppinut suunnistamaan, vaikka hirveästi en välittänytkään aavikoilla tanssahdella.

Käännyin ympäri kirjavaa kohden, katsellen häntä päästä kavioihin edelleen jotenkin kovin ilmeettömästi. Korvanikaan eivät olleet vaihtaneet asentoaan yhtään lievempään vaan pysyttelivät edelleen luimulla. Muutenkin vaikutin varmasti kireälle, mutta minkäs teet. En minäkään aina törmäillyt muihin hevosiin noin vain. Tai en ollut vähimmissäkään määrin tottunut siihen.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 26. Kesä 2012 19:17

Tamma ei vastaa aivan sillä sekunnilla, enkä osaa lukea toisesta, miettiikö hän suuntaa vai kaiketi sitä, vastatako minulle vai ei. Pian hän kuitenkin avaa suunsa.

Huokaisen syvään ja katson tammaa. Hänen on parasta puhua totta, sillä turhaan minä en toiseen suuntaan lähde. En suoraan sanottuna ihmettelisi, vaikka hän ohjaisikin minut väärään suuntaan - sen verran kärttyinen tapaus.
Kuitenkaan minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin uskoa häntä.
Suuntia on kuitenkin monia.

En odottanut tamman kertovan itse suuntaa, minne minun pitäisi lähteä. Pakkohan tässä olisi kysyä, koko päivää en viettäisi seurassa, jossa minua ei kaivata.
Yllätyksekseni tamma kääntyy minua päin. Käännyn itsekin tammaa päin, sillä jokin pieni ääni sisälläni sanoo vain, että voisin hyvinkin jäädä juttelemaan. Ehkä toisesta sittenkin saisi enemmän irti?
"Mistähän päin minä sitten löydän nämä aavikkohevoset?" saan vihdoin kysyttyä tammalta. Jonka nimeä en edes tiennyt. Siinä se kuitenkin seistä möllötti, toivottavasti edes hieman auttamishaluisena.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 27. Kesä 2012 12:19

Hän huokaisee syvään ja minun huono tuuleni sen kun huononee vain. En kuitenkaan jaksa ärhennellä enempää, pysyttelen vain edelleen ilmeettömänä. Hän seisoo siinä edessäni, kääntyneenä minua kohden. Ilmeisesti ei halunnut lähteä summanmutikassa suunnistamaan mihinkään, vaan kysyi ensin neuvoa. Näkyi siis järki vähän päätä pakottavan kirjavankin pääkopassa.
Pohdiskelin hetken vastausta katsellen oria mittailevasti. Lopulta tuhahdin hieman, kääntäen korviani poispäin luimusta.
"Miksi sinä niille alueille haluat?" Kysäisen hetken kuluttua, tietäen kuitenkin että minun pitäisi joka tapauksessa neuvoa kirjava kohti aavikkohevosten alueita. Tosin pieni matkustelu voisi tehdä minulle hyvää...
"Noh, tule sitten, minä näytän sinulle." Murahdin hetken ajateltuani, pyörähdin ympäri ja lähdin eräälle risteävälle polulle kulkemaan.

Jostain syystä mieleni ei tehnyt vain neuvoa tuntemattomalle kirjavalle vähän suuntaa antavaa ja jättää sitten yksin eksymään. Minulla oli aikaa, jospa sitä kerran elämässään leikkisi kilttiä, näin huonolla tuulella ollessaankin.
En edes vilkaissut seurasiko ori perässä, astelin vain eteenpäin rauhalliseen tahtiin.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 27. Heinä 2012 13:35

Miksi minä sinne haluan? Se ei oikeastaan ollut toisen asia, mutta paras pelata varman päälle ja edes yrittää käyttäytyä.
"Haluan löytää aavikkohevosten johtajan", kerron, ja loput tamma varmaan osaakin arvata. Niin, laumaan liittyminen.
Yllätyksekseni tamma pyytää minua lähtemään mukaansa. Olisiko hänestä todella näyttämään minulle reitti?
Hieman epäluuloisena lähden kuitenkin seuraamaan tammaa, joka lähtee seuraamaan polkua. Hienoa, olin siis aivan väärällä suunnalla. Tulen vielä eksyttämään itseni aivan totaallisesti.

Kirin hieman tahtiani, jotta pääsisin tamman lähettyville. En jää tämän perään kulkemaan, vaan astelen hänen vasemmalle puolelleen pysytellen kuitenkin hieman taaempana.
Jollain tasolla minun tekisi mieli aloittaa keskustelu hänen kanssaan, mutta toisaalta taas ei minulla ole harmaintakaan aavistusta, mistä voisin hänen kanssaan jutella. Sitä paitsi en tiedä. Toinen voi hyvinkin vain haluta kävellä hiljaa.
"Onko aavikkohevosten maille pitkäkin matka?" saan kuitenkin kysyttyä. Neutraali kysymys, ja itseasiassa haluan vastauksen monestakin syystä. Ensinäkin siitä, että olemmeko tämän päivän puolella perillä, toisekseen, olenko kiertänyt aivan väärässä suunnassa ja kolmannekseen, kuinka kauan meidän täytyy sietää toisiamme.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 27. Heinä 2012 14:08

Hän kertoo minulle haluavansa löytää aavikkohevosten johtajan. Reaktioni on vain nyökätä lyhyesti, hän halusi liittyä laumaan. Se sai minut pohtimaan. Kirjava aavikkohevosiin? No kävi se toki niinkin, jos hänet vain hyväksyttäisiin laumaan.
"Minä en sitten voi kuskata sinua johtajan nenän alle, pelkästään rajalle, periaatteessa."
Totean hetken kuluttua, odottamatta kuitenkaan minkäänlaista vastausta. Jos ori tiesi yhtään mitään saaren säännöistä, se ymmärtäisi kyllä. Mutta jos ei, sitten se kysyisi. Yksinkertaista. Jos se viitsisi kysyä.

Silmäkulmastani näen kirjavan kiristävän tahtia perääni, jääden kuitenkin sinne jonnekin vasemmalle puolelleni. On ihan hyvä että se tajuaa ajoissa rajat eikä yritä tunkea kylkeen kiinni, sitä minä en katsoisi mitenkään hyvällä.
Katsahdan oriiseen, tajuten jälleen etten tiedä hänen nimeään. Enkä tiedä, kiinnostaako se minua nyt mainittavasti.
"Ei, joudut kestämään minua korkeintaan kaksi tuntia, jos etenemme tätä vauhtia."
Hymähdän venyttelevään sävyyni, katsoen ympärilleni. Ei tässä tosiaan sen kauemmin menisi, jos vain kävelisimme rauhalliseen tahtiin. Mutta tietenkin, jos ori haluaisi koventaa vauhtia ja päästä nopeammin eroon minusta, kyllä se minulle aina sopisi.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 28. Heinä 2012 01:43

Ei voi? Eipä tietenkään. Rajat sun muut hössötykset.
"Jep.. No mutta kunhan sinne päin", totean sitten. Eikä sen niinkään väliä, kunhan vain pääsen johtajan luokse.
Täytyy kyllä myöntää taas, että tamma on yllättävänkin kiltti, kun lähtee minua viemään toiselle puolen saarta. Vaikkei hänestä ihan heti uskoisikaan, että hän tekisi niin toisen puolesta. Mutta aina voi erehtyä. Ensivaikutelmiin ei ole uskomista.

Tamma vastaa kysymykseeni sävyllä, johon minun on pakko hieman naurahtaa. Itseironista kyllä, mutta jollain tapaa hyvinkin huvittavaa.
"Kyllä me nopeamminkin voidaan mennä", sanon nyt jo oikeasti vitsillä. Tiedän, että hän kaipaa seuraani aivan yhtä paljon kuin minäkin hänen, mutta jos todella meinaamme päästä perille asti, on meidän tultava toimeen.
En tiedä vieläkään, onko minun parempi vain kulkea hiljaa perässä vai pitää keskustelua yllä. Ehkäpä odotan vain, että tuo nimetön tamma puhuu jotain, jos hänellä puhuttavaa on.

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 28. Heinä 2012 16:19

Hän näyttää hyvin tyytyvän siihen etten vie häntä sinne nimenomaisille alueille asti, vaan jätän mieluummin rajalle. Parempi tyytyäkin, minä en ala riskeeraamaan kallista nahkaani ihan noin vain jonkun vieraan orin takia, joku muu siihen olisi voinut ryhtyäkin, mutta en minä. En halunnut olla kiltti enkä edes leikkinyt sellaista, enkä myöskään viitsinyt liehitellä yhtään ketään. Varsinkaan minua nuorempia pikkupoikia.

Hän naurahtaa vastaukselleni, niin, kai se on hivenen itseironinen ja minusta on ihan mukava kuulla hänenkin suunnalta muuta kuin pelkkää lähes tyhjää puhetta.
"No, kovennetaanpa sitten vauhtia", tuhahdan pienesti, en kuitenkaan sen kummemmin ärtyisästi, ottaen jo muutaman tapailevan raviaskeleen. Vilkaisen kirjavaa kujeilevasti silmäkulmastani, heilauttaen häntääni haastavasti orin turvan edessä.
Sen jälkeen kiihdytän vauhtiani ensin kunnon raville ja siitä laukkaan.

Varmaan häviäisin tämän kisan, jos siis ori edes lähtisi leikkiin mukaan, mutta helpolla en periksi antanut. Olin se minäkin nopea, vaikka olinkin kirjavaa hivenen pienempi.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"
» Добыто "Nöyrä"
» Ijzer "Nuori"
» Routakyyhky "Jäyhä"
» Vidar "Murehtiva"

Elämä on tulta
En jaksa enää juosta

Rivinoteeraukset.
Galleria.
Korppi.
Zarroc
Jokapaikanhöylä

ViestiKirjoittaja Siuri » 24. Tammi 2013 19:22

[Öö, mikä peli..?]

Vauhtia olisi siis kovennettava. Katson hieman edellä kulkevaa tammaa, joka ensin ottaa raviaskeleita, ja minä teen saman perässä. Sitten se lähteekin jo laukkaamaan. Otan myös muutaman laukka-askeleen, kunnes huomaan todella tamman kirivän vauhtiaan.
No en minä ihan tarkoittanut.. Naiset, tekevät kaikesta niin vaikean ja ymmärtävät tahallaan väärin. Huoh..

Tamma on yllättävän ripeä jaloistaan, mutta enpä minäkään aivan täysin voimin juokse. Kuljen yhä tamman perässä, sillä en tosiaan halua lähteä hortoilemaan yksin enää. Nämä viikot saavat riittää, etsin vain aavikkohevosten johtajan ja niin pystyn asettumaan aloilleni.
Tuijotan tamman tummaa selkää, joka muotoutuu nätisti toisen laukatessa edessäni. Sitä olisi sitten katseltava seuraavat kaksi tuntia, jollei vähemmän. Jos tätä vauhtia kuljemme, niin pääsemme varmasti alle tunnissa perille! Mutta ehkä meistä kumpikaan ei ole kovin innoissaan juoksemassa liukkaalla sademetsän pohjalla.
En kyllä kiellä, etteikö tästä kulmasta kelpaisi katsella tammaa pidempäänkin..

o. Lawless - Lumihevonen
t. Nessa - Vuoristoponi
o. Tuisku - Lumihevonen
o. Arthur - Vuoristoponi
t. Meg - Tasankohevonen
o. Lucas - Ylänköhevonen
t. Sinna - Metsäponi

Siuri
Admin

ViestiKirjoittaja Zarroc » 17. Helmi 2013 14:44

[samaa kysyn minäkin..]

Toinen lähtee kuuliaisesti perääni ja koventaa vauhtia samaa tahtia kanssani. Hän ei edes yritä ohitseni, mikä on vain parempi. En ole varma miten kauan jaksaisin tätä vauhtia, enkä ole myöskään tietoinen orin kunnosta, mutta olen valmis jatkamaan vielä ainakin jonkinmatkaa, sillä matka ei tosiaankaan ainakaan pitenisi kovemmalla vauhdilla.

käytämme hienoa aikahyppykeksintöä.

Ehkä tunnin taivallettuamme, jo välissä jälleen kävelyksi vaihtuneella vauhdilla, minä vihdoin avaan suuni.
"Noh, mikä sinun nimesi on?"
Vilkaisin häntä silmäkulmastani, korviani vähän vähemmän epäluuloisesti eri suuntiin taitellen. Eihän hän ollut yrittänyt mitään viimeisen tunninkaan aikana, joten kai sitä voisi yrittää edes jotain pientä keskustelunpoikasta kehitellä.

» Kotka "Tyyni"
» Khimaira "Epäuskoinen"
» Rijm "Surullinen"
» Zeraw "Katkera"
» Ragenan "Epäileväinen"
» Replica "Epävarma"
» Winchester "Neutraali"