How do you measure fun

Joen leveys, syvyys ja virtauksen voimakkuus vaihtelevat suuresti juoksun eri kohdissa. Joissakin paikoissa joki virtaa matalana ja lempeänä, ja hiekkapohjaiset särkät soveltuvat mainiosti uimiseen. Paikoittain joen virtaus on kuitenkin vaarallisen voimakasta ja saattaa viedä varomattoman joenylittäjän mukanaan. Keväällä lumien sulettua joki saattaa paikoitellen tulvia.

Re: How do you measure fun

ViestiKirjoittaja Vertaveli M » 24. Kesä 2014 21:29

Jay näytti vakavoituvan keskustelumme takia. Ymmärsin hyvin syyn. Ero oli varmasti ollut raskas ja perheestään luopuminen ottanut koville. Kun Jay kertoi, ettei hänen entinen puolisonsa edes antanut nähdä varsoja enää, kauhistuin suunnattomasti. Toinen oli mahtanut sitten olla todella pahoillaan erosta niin tehtyään. Olin huolissani varsoista. Kaksosista, niinkuin Jay oli asian kertonut.
"Sehän on kamalaa", sanoin aidosti välittävään sävyyn. Vilkaisin Jaytä silmiin. Olin hieman surumielinen hänen takiaan. Oriparka.
"Hän ei tainnut ottaa eroa sitten kovin keveästi", jatkoin vielä harmittelevaan sävyyn. Hän ei ollut tainnut mainita eron syytä. Toivoin, että se oli ollut vain joku yksinkertainen "kasvoimme erikseen" tyylinen juttu.

Jay kertoi, ettei syy ollut hänen olleen huono isä. Syy oli ollut katkeruudessa, joka taasen oli johtunut erosta. Ymmärsin, että Jay olikin ollut jättävä puoli. Olikohan hänen puolisossaan ollut sitten jotain vikaa? Toivottavasti ei mitään kovinkaan mielenvikaista, sillä minun kävi sääliksi vieraita varsoja. Olin ihan mahdoton. Jay kuulosti suorastaan murtumaisillaan olevalta. Olin pahoillani hänelle, en halunnut hänen alkavan musitella huonoja aikoja takiani. Olin ollut epäkohtelias ja tahditon.
"Anteeksi, olin tahditon", sanoin sitten pahoittelevaan sävyyn. Katsoin häntä varovaisesti samalla kun kävelimme eteenpäin joen piennarta pitkin. Olisin halunnut kysyä syytä eroon, mutta koin olevani epäkohtelias jos tekisin niin. Oli parempi olla hiljaa, ehkä hän ottaisi asian itse esille.
Vertaveli M

Edellinen

Paluu Joki